- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Mooie training, je gaat lekker! En wat Dusky zegt klopt wel, ik heb al een hele tijd geen bicep curls gedaan, en deed ze afgelopen woensdag. Ik heb nu nog steeds ziekelijke spierpijn, en kon ook lange niet zo zwaar als anders. Terwijl ik nu bij deadlift / squats etc. helemaal geen spierpijn heb.
Maar jij doet ook al pull ups, dus toch al iets voor je armen.
Maar jij doet ook al pull ups, dus toch al iets voor je armen.

toch maar eens bands bestellen en assisted pull ups mee beginnen. Het trekt vaak wel bij wanneer je verder komt, met rows krijgen je biceps ook een opdonder. 

Bench Press ging lekker, laatste setje kon ik er met pijn en moeite nog 15 reps uit persen. Toen was ik overigens wel behoorlijk dood. Barbel rows gingen wel redelijk, merk alleen wel dat als ik de barbell naar men borst trek ik een spiertje in men rechter schouder voel irriteren, terwijl als ik hem iets onder men borst trek richting mijn navel dan heb ik er geen last van. Iets om op te letten voor de volgende keer! Dit weekend in ieder geval flink bunkeren (2 uitgebreide Paas brunches en 's avonds gourmetten) dan kan ik er maandag weer tegen aan!