Fitness Seller

Shakawkaw's comeback log.

...meer eten in je verteringsstelsel hebt
...

ja je darmen te veel belasten? daarom opeens van 96kg naar 94kg gegaan (als ik het goed ontohoud)

ff rustiger doen denk ik alles heeft herstel nodig... 4 maanden last van darmen dan miracle met kinesoolog en opeens je begint ales optevreten... ik snap het dat je van Body Building verslaafd zijn maar nu je ziet het zeker dat het geen manier is zo te doen nu ff nadenken en goeie beslissingen nemen

• Topic Starter Topic Starter
ja je darmen te veel belasten? daarom opeens van 96kg naar 94kg gegaan (als ik het goed ontohoud)

ff rustiger doen denk ik alles heeft herstel nodig... 4 maanden last van darmen dan miracle met kinesoolog en opeens je begint ales optevreten... ik snap het dat je van Body Building verslaafd zijn maar nu je ziet het zeker dat het geen manier is zo te doen nu ff nadenken en goeie beslissingen nemen

Ja alleen ik snap het niet want het herstelt dus niet, ook in die 4 maanden dat ik weinig at.

soms lichaam wil iets anders doen dat je wilt... :/ beetje vervelend maar niet idereen heeft alles in orde ik weet niet als het is nu chronisch (constant?) bij je of alleen tijdelijk misschien moet je terug naar dat kinesoolog alles vertelen en aanraading vraagen, hij heeft je eens geholpen dus hij is je best man om deze darmenzooi te regelen

soms lichaam wil iets anders doen dat je wilt... :/ beetje vervelend maar niet idereen heeft alles in orde ik weet niet als het is nu chronisch (constant?) bij je of alleen tijdelijk misschien moet je terug naar dat kinesoolog alles vertelen en aanraading vraagen, hij heeft je eens geholpen dus hij is je best man om deze darmenzooi te regelen

Het is nu 4,5 maand zo (constant), ik ga morgen maar weer bellen naar die gast.

Kom op, Stefan ! Tegenslag is de beste manier om te tonen dat je karakter hebt !

Waarom niet man?

Lekker dan :o

Haal me naam nou es weg.. :D
enne, I am back, vanaf morgen.

streeffysiek:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Ga je dan ook in je boxer liggen zonnen zodat je met witte billen op de foto kan? :D

Oke morgen weer op tijd opstaan hopelijk, en ik hoop dat ik goed kan eten. Afgelopen dagen heel weinig gegeten, alleen wat frikandellen en mcdonalds en koekjes (was niet thuis).
Vandaag effe wat borst gepompt, schouders gaan aardig goed niet perfect maar zijn goed aan het herstellen denk ik. 70kg chest press en 25kg incline dumbbell press gedaan zonder problemen. Is niet veel maar het is iets.
Nog effe 100kg bor's gedaan en wat andere onzin.

100kg BOR is niet niks!, is aardig sterk gozer

Jij was toch ook naar een kinesist geweest voor je gevoelige darmen enzo? En dat heeft geholpen toch?

Ik heb dat namelijk ook en ben best benieuwd of dat ook bij mij verholpen kan worden. Zitten die mensen in het hele land?

Jij was toch ook naar een kinesist geweest voor je gevoelige darmen enzo? En dat heeft geholpen toch?

Ik heb dat namelijk ook en ben best benieuwd of dat ook bij mij verholpen kan worden. Zitten die mensen in het hele land?

Ja dat heeft me zeker geholpen, m'n schouders zijn sowieso weer veel beter en m'n maag en darmen ook iedere keer maar nog niet 100%, zit echt goed verkeerd bij mij. Zitten waarschijnlijk wel door het hele land ja.

Terug
Naar boven