Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Niks onzin, gewoon in excel, klopt gewoon. Was hetzelfde als wat ik gister at, + 1 nacht shake (400kcal), 1 post work-out shake(400kcal). = 800.
4200+800= 5000.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)wat voor "dumbbell">dumbbell curls zijn je "dumbbell">dumbbell curls? bedoel je alternate "dumbbell">dumbbell curls?
Sterke training gozer, vooral die "dumbbell">dumbbell curls zijn wel nice.
in mijn gym is opwarmen met 28kg per hand niet vreemd.Thanks, maar ik vind die curls niet zo. Vind eigenlijk dat het curl niveau op dbb erg laag ligtin mijn gym is opwarmen met 28kg per hand niet vreemd.
Haha, bij mij is dat een uitzondering. Heb dat nog niemand zien doen eigenlijk.
Niveau in me gym is eigenlijk vrij laag. Bench hoogste is 160kg van een pool, daarnaast wat superdudes die 8x100kg doen. Squat en Deadlift doet een veelvoudige nederlands powerlift kampioen, maar een squat hoger dan 200kg of deadlift hoger dan 250kg heb ik ook nog niet gezien.
Nouja er zijn in ieder geval nog een paar sterke dan, zelfde is bij mij. Er zijn eigenlijk maar 4 die echt serieus bezig zijn incl mij, en 2 die curlen met 50kg dumbbells, voor de rest is 28kg bijv wel heel veel.

Ja er is een klein clubje van paar man die wel redelijk sterk zijn. Alleen die zijn nog lang niet zo serieus bezig als de gasten bij jouw in de gym denk ik. Curle met 50kg is sick![]()
ik zou toch wat minder reps op dead pakken.. zeker als je neit van high reps houd
onderrug spieren groeien er toch wel goed van.
misschien good mornings toevoegen om je rug te versterken > hogere deadlifts?
Haha, bij mij is dat een uitzondering. Heb dat nog niemand zien doen eigenlijk.
Niveau in me gym is eigenlijk vrij laag. Bench hoogste is 160kg van een pool, daarnaast wat superdudes die 8x100kg doen. Squat en Deadlift doet een veelvoudige nederlands powerlift kampioen, maar een squat hoger dan 200kg of deadlift hoger dan 250kg heb ik ook nog niet gezien.