AndroidHealthClinic

Shakawkaw's comeback log.

• Topic Starter Topic Starter
net effe rug, biceps getraind.

voelde me wat stijf en erg volle buik, niet helemaal top ik merkte het meteen
Bent over Row
12x80
7x100 (grip problemen al meteen :eek:)
10x80

Deadlift
5x100
8x120
10x120
6x120
ik doe hem effe nog lichter, want anders doe ik steeds maar 3 reps enzo, ik ga nu gewoon opbouwen..

Pull ups met contra gewicht
6x
8x
10x
8x

one arm row machine
12x50
14x50
14x50

toen had ik echt geen energie meer dus biceps ging k*t
dumbbell curls
8x19
10x19

toen nog wat isolation curls met 14-17kg 15 reps ongeveer.

Volgende week dinsdag weer naar de kinesist.

Dit liedje gaf me wel weer lekkere energie.

http://www.youtube.com/watch?v=tEPB7uzKuh4

wat voor dumbbell curls zijn je dumbbell curls? bedoel je alternate dumbbell curls?

Sterke training gozer, vooral die dumbbell curls zijn wel nice.

Thanks, maar ik vind die curls niet zo. Vind eigenlijk dat het curl niveau op dbb erg laag ligt :p in mijn gym is opwarmen met 28kg per hand niet vreemd.

Haha, bij mij is dat een uitzondering. Heb dat nog niemand zien doen eigenlijk.

Niveau in me gym is eigenlijk vrij laag. Bench hoogste is 160kg van een pool, daarnaast wat superdudes die 8x100kg doen. Squat en Deadlift doet een veelvoudige nederlands powerlift kampioen, maar een squat hoger dan 200kg of deadlift hoger dan 250kg heb ik ook nog niet gezien.

Niveau in me gym is eigenlijk vrij laag. Bench hoogste is 160kg van een pool, daarnaast wat superdudes die 8x100kg doen. Squat en Deadlift doet een veelvoudige nederlands powerlift kampioen, maar een squat hoger dan 200kg of deadlift hoger dan 250kg heb ik ook nog niet gezien.

Nouja er zijn in ieder geval nog een paar sterke dan, zelfde is bij mij. Er zijn eigenlijk maar 4 die echt serieus bezig zijn incl mij, en 2 die curlen met 50kg dumbbells, voor de rest is 28kg bijv wel heel veel.

ik zou toch wat minder reps op dead pakken.. zeker als je neit van high reps houd :P
onderrug spieren groeien er toch wel goed van.

misschien good mornings toevoegen om je rug te versterken > hogere deadlifts?

Nouja er zijn in ieder geval nog een paar sterke dan, zelfde is bij mij. Er zijn eigenlijk maar 4 die echt serieus bezig zijn incl mij, en 2 die curlen met 50kg dumbbells, voor de rest is 28kg bijv wel heel veel.

Ja er is een klein clubje van paar man die wel redelijk sterk zijn. Alleen die zijn nog lang niet zo serieus bezig als de gasten bij jouw in de gym denk ik. Curle met 50kg is sick :D

zal wel gooi en smijt werk zijn, denk?

ik zou toch wat minder reps op dead pakken.. zeker als je neit van high reps houd :P
onderrug spieren groeien er toch wel goed van.

misschien good mornings toevoegen om je rug te versterken > hogere deadlifts?

Ja opzich wel goed idee, volgende keer gewoon 130kg ofzo, ik moet ook wel effe straps aanschaffen anders kan ik nog geen reps maken. Good mornings vind ik denk niet zo'n lekkere oefening, eigenlijk moet ik gewoon 2x pw deadliften, moet ik wel effe een schema maken waar dat in past.

50kg curlen? ziek... gebruiken ze roids?

50kg curls wil ik wel eens zien

haha is cool, ik verwacht niks :D
hebben ook een kerel in de gym die met 36 of zo curlt, weet niet precies, maar dat is wel flink smijt werk.
De andere ECHT sterke gasten zie ik eigenlijk nooit biceps doen

Jurek? :o

Terug
Naar boven