MuscleMeat

Shake met stukjes?

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.151
Waardering
8.317
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Haii,

Beetje rare vraag maar dacht stel hem toch :p.

Ik heb hier en daar gelezen dat er eiwitshakes bestaan met "stukjes" erin.
Bijvoorbeeld chocosmaak met stukjes cacao / chocola door de whey verwerkt. Lijkt me lekker om een soort bite in je shake te hebbem. Hebben jullie hier ervaring mee of kennen jullie een merk/ shake met stukjes?? Hoor t wel:p

Grrr
 
Je hebt inderdaad shakes met stukjes cacao erin... of cappucino met korrels oploskoffie en kokos met stukjes cocos.
Maar verwacht daar niet bij dat je echt iets van bite hebt. Het blijft gewoon een drinkbare shake en kauwen hoef je niet.

Maar je kan ook gewoon zelf genoeg erdoor gooien. ;)

Vind je dat teveel werk dan kan je dat ook gewoon van tevoren zelf doen.

Je kan gewoon in bijvoorbeeld je pot chocowhey wat gemalen cacao nibbs doen en de pot goed omschudden.
Gedroogde cocos snippers in een pot vanille whey is ook best lekker.
Dan heb je het in principe ook kant en klaar (na 1 x mengen uiteraard)

ps. de cocos met stukjes heb je bij XXL.
 
Je hebt inderdaad shakes met stukjes cacao erin... of cappucino met korrels oploskoffie en kokos met stukjes cocos.
Maar verwacht daar niet bij dat je echt iets van bite hebt. Het blijft gewoon een drinkbare shake en kauwen hoef je niet.

Maar je kan ook gewoon zelf genoeg erdoor gooien. ;)

Vind je dat teveel werk dan kan je dat ook gewoon van tevoren zelf doen.

Je kan gewoon in bijvoorbeeld je pot chocowhey wat gemalen cacao nibbs doen en de pot goed omschudden.
Gedroogde cocos snippers in een pot vanille whey is ook best lekker.
Dan heb je het in principe ook kant en klaar (na 1 x mengen uiteraard)

ps. de cocos met stukjes heb je bij XXL.

Snap dat je er niet teveel van moet verwachten en dat het geen echte bite zal zijn, was meer een vraag uit pure intresse. Nieuwsgierig of jullie er ervaring mee hebben ;)
 
Whey Delicious - Cocos - XXL Nutrition
Hier staat ook wat over de cocos.
Ik heb er een keer een sample van gehad en de "stukjes" waren er wel er lekker door.

In de cappucino pudding bijvoorbeeld zitten korrels oploskoffie. Maar die lossen evengoed gewoon op.

Ik geloof dat er ook merken zijn die fruitsmaken hebben met "stukjes" maar ik ken ze verder niet.
 
Whey Delicious - Cocos - XXL Nutrition
Hier staat ook wat over de cocos.
Ik heb er een keer een sample van gehad en de "stukjes" waren er wel er lekker door.

In de cappucino pudding bijvoorbeeld zitten korrels oploskoffie. Maar die lossen evengoed gewoon op.

Ik geloof dat er ook merken zijn die fruitsmaken hebben met "stukjes" maar ik ken ze verder niet.

Oke oke thanks marina ;), weet jij toevallig ook welke smaken er in de sample pack zitten op dit moment? :)
 
Het sample pack bevat 16 verschillende smaken. Wat exact weet je niet omdat er wel eens wat dingen op zijn.
Maar limited editions zitten eigenlijk nooit in het sample pack. Dus die 3 smaken zitten er niet bij. De snicker doodle smaak is nieuw dus mogelijk ook nog geen samles van. Dan hou je er 16 over... Dus ik denk verder van alle smaken 1.
 
Het sample pack bevat 16 verschillende smaken. Wat exact weet je niet omdat er wel eens wat dingen op zijn.
Maar limited editions zitten eigenlijk nooit in het sample pack. Dus die 3 smaken zitten er niet bij. De snicker doodle smaak is nieuw dus mogelijk ook nog geen samles van. Dan hou je er 16 over... Dus ik denk verder van alle smaken 1.

Damn Marina, wat weet jij niet!?!?, thanks (alweer) haha
 
Damn Marina, wat weet jij niet!?!?, thanks (alweer) haha
:woot:thanks :D en graag gedaan!

Maar er is nog wel heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel wat ik echt niet weet :o
Maar zo lang ik het over dingen heb waar ik wel wat van weet valt dat iig niet op :p
 
Whey Delicious - Cocos - XXL Nutrition
Hier staat ook wat over de cocos.
Ik heb er een keer een sample van gehad en de "stukjes" waren er wel er lekker door.

In de cappucino pudding bijvoorbeeld zitten korrels oploskoffie. Maar die lossen evengoed gewoon op.

Ik geloof dat er ook merken zijn die fruitsmaken hebben met "stukjes" maar ik ken ze verder niet.
Ik had die Kokos ook een keer in een samplepak. Toen ik de eerste keer ineens stukjes voelde dacht ik dat ie bedorven was... :o
 
Serious mass van optimum nutrition, soort chocolade balletjes
 
Mutant Mass Cookies&Cream zitten ook stukjes in
 
Haii,

Beetje rare vraag maar dacht stel hem toch :p.

Ik heb hier en daar gelezen dat er eiwitshakes bestaan met "stukjes" erin.
Bijvoorbeeld chocosmaak met stukjes cacao / chocola door de whey verwerkt. Lijkt me lekker om een soort bite in je shake te hebbem. Hebben jullie hier ervaring mee of kennen jullie een merk/ shake met stukjes?? Hoor t wel:p

Grrr
Ja! Pro-Antium van Ronnie Coleman, strawberry cheesecake _O_
 
B&f is laatst met een nieuwe serie whey uitgekomen met ook bijv stukjes aarbei in aardbei whey of choco in choco whey maar of je daar wil bestellen:o
 
B&f is laatst met een nieuwe serie whey uitgekomen met ook bijv stukjes aarbei in aardbei whey of choco in choco whey maar of je daar wil bestellen:o

Haha had het ook gezien idd!, maar ik bestel daar liever niet :p + eerruggg duur...
 
In de speculoos delicious whey van XXL zitten ook hele kleine stukjes speculaas (geen bite). Maar dat is een limited edition en nu volgens mij niet beschikbaar. Wellicht dat er meer Whey Delicious varianten zijn met stukjes erin, dat zou jij in het XXL topic kunnen navragen.
 
normale eiwitpoeder kopen en amper schudden, heb je lekker stukjes :D
 
Back
Naar boven