Sjaak47
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-thanks, rowen vind ik trouwens echt een k*oefening
Heb btw best netjes gebulkt 5 en een halve week lang. Geen chocomel midden op de dag ofzoiets. 5 kilo aangekomen.
-wat betreft inname. Eigenlijk heb ik t beetje gehad met het vetter worden. Ik leef sinds maandag weer op 3000 kcal, wat een cut is voor mij.
Ah..
-Ik weet dat jij cutten onzin vind, maar ik heb besloten dat ik van zwaarder worden, niet echt heel gelukkig wordt. Dus ik ben van plan droog te worden. Ik vind het leuk als iets een uitdaging is, en droger worden dan ik ooit ben geweest is voor mij ook een uitdaging.
Cutten an sich vind ik geen onzin maar voor ons (beneden de 90 kg) vind ik het een beetje overrated. Maar dat ben ik en ik sta nu op mijn moddervetst ooit en je weet hoe ik er uit zieVind ook gewoon dat je moet doen waar je je lekker bij voelt.
-Ja maar, ja maar. Dan ga je die 200 niet pullen, die 150 niet skwatten en komt epische buffheid jouw niet toe.
Dat is erg, als je zo doorgaat zit je daar zo op!
-Ja maar misschien vind ik dat niet zo erg.
Oh..
-Qua schema moet ik even kijken. Want WSB in een cut is beetje onzin. Alhoewel, jij hebt er onbedoeld ook op gecut. Ik dacht eraan misschien die anabolic routine van jou te gaan doen. Kan ik misschien nog een beetje vooruitgang boeken op mn lifts terwijl ik cut.
Tjah.. het is een behoorlijk intensief schema. Gewoon kijken wat je lichaam zegt. Anabolic routine is een aanrader. Hoewel.. de persoon van wie ik het heb heeft zich al langer dan 1.5 maand niet meer gemeld in de gym dus..
-hoe is t met je knie?
Misschien moet ik dat ook maar eens proberen dan, hopelijk wordt ik dan even buff als jou
Hopelijk krijg je dan net zulke sterke hams! Of dezelfde chestomvang.. Want nu stelt dat natuurlijk niks voor.
.