AndroidHealthClinic

Sheiko cutlog

fight!!!

ik zet mijn geld in op johan en zijn anabole slagroom

• Topic Starter Topic Starter
Een bizarre maar memorabele dag,

Squat (heavy)
5x60
3x90
1x100
1x120
Fx130 wtf
Fx130
2x120 vpr
2x120
Fx130

-Heel raar

Bench (heavy)
5x50
3x70
2x85
1x100
1x110 pr
2x100 vpr
2x100 vpr

Dips
5xbw+40 pr
6xbw+40 pr
5xbw+40

Flies
3 sets met weerstand 12 op het kabelstation

Laatst bewerkt:
Nice benching en dipping.

Maar hoeveel is je wilks nu eigenlijk met een squat van 120?:trollface:

Thnx chief.
Niet eens veel hoger dan de jouwe, 294. Vet bizar op de squat vandaag. Die bench was nice en best onverwacht moet ik zeggen. Voor die squat ga ik volgende week in de herkansing, want 135 van de lage box moet toch wel 130 vrij zijn.

Maargoed, ik wordt lichter en niet sterker en jij wordt buff en sterk, dus mijn wilks crush je heel binnenkort toch makkelijk:o.

Laatst bewerkt:
Thnx chief.
Niet eens veel hoger dan de jouwe, 294. Vet bizar op de squat vandaag. Die bench was nice en best onverwacht moet ik zeggen. Voor die squat ga ik volgende week in de herkansing, want 135 van de lage box moet toch wel 130 vrij zijn.

Maargoed, ik wordt lichter en niet sterker en jij wordt buff en sterk, dus mijn wilks crush je heel binnenkort toch makkelijk:o.

Het is die k*tdeadlift van mij. Voor het eind van het jaar 180 als het mag van le fysio (wat een target:o)

Ja en je squat is het vaagste van de wereld. Ik snap niet hoe jij in elkaar zit rare jongen die je bent. Waarschijnlijk squat je volgende week 300 op 6 kcal.

misschien moet ik die shotjes sterk vantevoren maar inbouwen in mn cutschema. Drukt de spanning tijdens het max squatten.

ik denk als het nog eens had geprobeerd het wel was gelukt. op één of andere manier kan jij na vijf keer falen het toch voor elkaar krijgen

Elevated halted Dl
5x135 vpr
5x150 vpr
3x160 vpr

-Volgende week 1 zware set van 5x170 pogen

Glute ham raises (3e stand)
3x7xbw

Pullups wide
3xbw+20 pr
6xbw+10 vpr

Bor
3x10x60

Squat light
3x5x92.5

Mp
3x5x52.5 pr

-Onverwacht makkelijk en ben hier zeer tevreden mee

Bench light
9x3x60

Dips
4xbw+40
6xbw+40
8xbw+40 pr

Speed Dl
6x1x90

Pinned Gm´s
5x90
3x90
5x90

zoekend naar vorm, al met al geen gezicht

Ghr´s (2e stand)
3x5xbw
3xbw

Pullups wide

15xbw vpr
10xbw

Bor

3x8x65

Squat heavy
5x60
3x80
1x100
1x110
1x120
1x130 pr
Fx140

2x120

Bench heavy
3x3x100 vpr

-had zeker nog wel ergens een 4e rep ingezeten, maar ik had blijkbaar een gretige spotter aangesteld.

Dips
6xbw+40
7xbw+40
8xbw+40

Flies
3 sets met weerstand 13

waarom doe je een stap van 10kg van 130 naar 140 wanneer je hem vorige week de 130 gefaald had? 5kg was imo een betere keuze geweest. maar goed dat is natuurlijk achter af praten.

en slechte spotters :fuu:

Doelstelling was die 130 squatten. Daarna maakte me het eigenlijk geen klap meer uit welke lifts ik nog ging halen of falen. Vandaar, ik dacht, laat ik het eens proberen, kijken hoever ik kom. Het was btw een kans en kansloze fail.

Het welbekende spotter verhaal. Ik wordt er gek van, ze denken namelijk altijd beter te weten dan jijzelf of JIJ de rep nog gaat maken of niet.

dan begrijp ik hem, gewoon proberen :)

ach het zal nooit veranderen, wat meestal helpt is om ze duidelijk te maken dat:

wat ik ook doe: schreeuw, huil of wat dan ook nooit de stang aanraken zelfs als hij niet beweegt of naar beneden gaat. pak hem pas vast als ik NEE zeg. ik heb het liever dat ik hem eerst op mijn borst leg en dat je dan helpt dan dat je op welk moment dan ook gaat helpen.

dan begrijpen ze het meestal wel, maar goed er zijn altijd wel een paar die het niet kunnen.

Ja die afspraak had ik uiteraard ook gemaakt. Maar elke keer als hij mij zag strugglen bij de 3e rep, trok ie toch weer zn handen te voorschijn, wat mij ontzettend afleidde, waardoor die 4e er telkens net niet in zat.

"just in case, just in case" zei die dan. (Het was een Amerikaan).

WALGELIJK

ja dat is wel anders dan ik, ik help je pas als ik je blauw zie aanlopen en je drie keer heb gevraagd of je wel of niet nee had gezegd ;)

Ik laat 'm bij Kincain altijd een uur op zn chest liggen, stamp er nog een keer op en dan haal ik m pas omhoog. **** yeah.

en dat doet me dus gewoon niets!

Wilde gaan maxen op de DL, maar er was geen magnesium+geen instructeur+12 gaden en een ijzige wind in de gewichthefruimte. Great!
Opwarmen kan wel zonder magnesium en tegen de tijd dat er serieuze gewichten omhoog moeten, zal de instructeur wel terug zijn van zijn lunch.

DL
5x60
5x60
2x100
2x120
1x140
Fx160 (magnesium nodig)

-half uur wachten, nog steeds geen instructeur

Fx160

-nog een kwartier wachten, nog steeds geen instructeur, dan maar nog een keertje proberen zonder magnesium.

Fx160

-Laat maar

Ghr's (2e gat)
5xbw
5xbw
6xbw pr

Pullups wide
4xbw+20 pr
6xbw+10
5xbw+10

Bor

6x70
6x70
6x60

Laatst bewerkt:
ja het is t*fus koud daar nu, heb maar twee tshirts aangedaan, werkte wel prima. k*t van het magnesium, bij mij lag het er ook niet pas toen ik klaar was. je moet even aan johan vragen of ie ook een stuk voor je wil kopen, hij gaat namelijk binnenkort weer wat halen.

Terug
Naar boven