AndroidHealthClinic

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
15z5gfk.jpg

Dit is de huidige toestand van mijn lichaam. Vanavond ga ik nog even iets drinken om daarna een vier-weken-durende alcoholstop in te lassen.

ziet er goed uit (zeker gezien je leeftijd)
werk punt: bovenkant borst (of is het dedrog op deze foto)

ziet er goed uit (zeker gezien je leeftijd)
werk punt: bovenkant borst (of is het dedrog op deze foto)

Bedankt man, dat van die borst is alles behalve bedrog, ik ga er ook wat meer incline db preses voor doen. Verder ben ik momenteel bezig met weer meer conditie op te bouwen en droger proberen te worden.

Bedankt man, dat van die borst is alles behalve bedrog, ik ga er ook wat meer incline db preses voor doen. Verder ben ik momenteel bezig met weer meer conditie op te bouwen en droger proberen te worden.

ja kan je doen

maar zou db, bench en fly's alle drie incline doen voor een week of 8 dan ga je echt verschil zien

succes

maar zou db, bench en fly's alle drie incline doen voor een week of 8 dan ga je echt verschil zien

Lijkt me inderdaad een goede. Onderkant ziet er toch al goed ontwikkeld uit.

Ziet er goed uit man! Wat zijn momenteel je stats? Ben benieuwd wat de alcohol stop voor je gaat doen. Succes!!

flinke massa bro, goed bezig.

ben je nog van plan wat droger te trainen voor de chicka's?

@jones13: meer incline werk zal inderdaad nog wel moeten, thx voor de tip.

@Kubus86: 1,8 m, 90 kg, 140 kg BP, 160 kg DL, 140 kg SQ (DL en SQ zijn belachelijk i.v.m. BP, ik train mijn onderlichaam eigenlijk iets te weinig, komt verandering in), neck press 80 kg. De alcoholstop zal sowieso eens een zuivering zijn en gezond zijn qua slaap.

@Loo: jep ben dit nog van plan, ben al een weekje of 2 terug aan het joggen, 40 minuten loop ik zonder problemen uit, veel langer dan 45-50 minuten aan 1 stuk door ga ik niet lopen hoewel ik meer kan dan een uur, kwestie van geen spieren te verbranden. Het is goed voor mijn conditie en vetverbranding, ik zou graag 5 km in 20 minuten kunnen lopen.

Thx voor de positieve reacties, het is een leuke stimulans. Mijn lichaam begint nu eindelijk ergens op te lijken. Nu nog 7 kg vet inruilen voor 5 kg spieren:).

Tussen game en studeren door even thuis snel wat gedaan:

Barbell curls
6 x 45 kg
6 x 45 kg
6 x 45 kg
6 x 45 kg
6 x 45 kg

French press
10 x 37 kg
10 x 37 kg
10 x 37 kg
Vrij laag gewicht denk ik, maar ik doe deze oefening eens om de 6 maand of zo:).

toch wel al een mooi geiwchtje hoor! :D

Ziet er goed uit Simon! Nette schouders en armen. Je ziet er wel ouder uit voor je leeftijd:p

Ziet er goed uit Simon! Nette schouders en armen. Je ziet er wel ouder uit voor je leeftijd:p

Haha, dat komt vast omdat ik niet geschoren ben;), mijn kop ziet er niet uit op die foto's, maar daar draait het hem ook niet om.

Eerste weekend van de alcoholstop probleemloos doorgekomen. Probleem dat zich stelt: als ik niet train let ik wat minder op m'n voeding. Ik heb deze week ook maar 1x cardio gedaan, mss ga ik vnvd nog eens 20 minuutjes alles gaan geven.
Er komt een drukke week aan met 2 voorstellingen die ik moet geven, een portfoliopresentatie en een examen. Na deze week is het best chill.
Deze week ga ik me vooral op kracht (BP, DL, SQ, MP, rows) focussen, ter variatie en omdat ik geen tijd zal hebben om 3x anderhalf uur te gaan.

Je staat er goed op :thumbs:

Allez, volle petrol:D

Bench
8 x 70 kg
4 x 90 kg
1 x 110 kg
1 x 120 kg
1 x 140 kg (lichte spot door een reflex van de spotter omdat er een kramp in mijn bil schoot achteraan)
7 x 110 kg
6 x 110 kg

Incline flies
14 x 22 kg
14 x 22 kg
14 x 22 kg
Te licht.

Peck Deck
12 x 30 kg
12 x 30 kg
11 x 30 kg

Shrugs
15 x 80 kg
15 x 80 kg
15 x 80 kg

Buik.

Viel allemaal nog wel mee, ik heb vannacht maar 5 uurtjes geslapen, onder meer door de examens. Daardoor ook weinig/slecht gegeten.

Bwa, ik zou tekenen voor jouw gewichten te verzetten.

lekker man die 7 * 110!

de rest van je borsttraining vind ik wat benedenmaats in verhouding met je bench...

@Loo: is waar, maarja, de boog hoeft niet altijd gespannen staan zeker?:D

@Kubus: ik wou gewoon maximum uit mijn bench halen en dan is het zinloos om mezelf te vermoeien door bijvoorbeeld 5 x 100, 5 x 110, 5 x 120 te duwen en daarna 140 te proberen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven