- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
5 x BW
Deadlift
6 x 80 kg
4 x 100 kg
3 x 120 kg
3 x 140 kg
1 x 150 kg
last aan mijn hamstrings/adductoren
Yates rows
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
Dumbbell rows
10 x 32 kg
10 x 32 kg
10 x 32 kg
Standing neck press
6 x 50 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg
Side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg
Bent over side raises
10 x 5 kg
10 x 5 kg
10 x 5 kg
Veel spierspanning shit bij het schouderwerk, nu eten en dan trainen.
.Heb al gezegd dat ik naar Paramount ben geweest maar ze was alleen maar bezig eigenlijk met de regels uit te leggen (handdoek verplicht, met T-shirt trainen etc).
Is dat daar leuk trainen?
Dus daar in Maldegem is het ook niet echt hardcore?
. Ik train er ook enkel omdat het minder dan 5 minuutjes is van mijn huis. In de zomer train ik in Eeklo.Hell no. Ik train er ook enkel omdat het minder dan 5 minuutjes is van mijn huis. In de zomer train ik in Eeklo.
. Ik doe het vaker zo, remember dit is het bb-hok
.Je strekt je armen niet als je uitduwt en als je de barbell laat zakken, dan laat je de barbell tot ongeveer 5 à 10 cm boven de borst stoppen. Zo blijft de borstspier gedurende de hele set onder spanning. Als je de barbell tot op je borst laat zakken en helemaal uitstrekt heb je een moment tijdens je rep dat de borst niet onder spanning staat en zo kan rusten. Ik doe het vaker zo, remember dit is het bb-hok
.
Ik doe het eigenlijk altijd zo.
Ik vind het zowiezo al niet prettig om te locken, bij geen enkel gewricht. En de bb laten rusten op je borst is toch eigenlijk gewoon cheaten?