Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette DL!

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
5 x BW

Deadlift
6 x 80 kg
4 x 100 kg
3 x 120 kg
3 x 140 kg
1 x 150 kg
last aan mijn hamstrings/adductoren:(

Yates rows
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg

Dumbbell rows
10 x 32 kg
10 x 32 kg
10 x 32 kg

Standing neck press
6 x 50 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg

Side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Bent over side raises
10 x 5 kg
10 x 5 kg
10 x 5 kg

Veel spierspanning shit bij het schouderwerk, nu eten en dan trainen.

lekkere training ook die yates rows heavy, lekkere oefening he.

s6

Yo bro,

Mooi verhaal weer.Zo herkenbaar. Ook ik heb de afgelopen buitensporig veel gezopen.
Een combinatie factoren, het lekkere weer, vrouwelijke contacten, burn-out achtige symptonen met trainen gecombineerd met wat depressieve gevoelens, efin allemaal ingrediënten om tot verontrustende dieptes te zakken qua alcoholmisbruik. Want misbruik is het...

Ik hoop dat je nu een tijd vol houdt met het matigen van alcoholgebruik. Je trainingen zijn nog steeds bruut, kan je nagaan als je een tijdje "ontnuchterd". Want alcohol heeft zeker een grote impact op je groei en kracht. Ik heb het zelf ervaren, in periodes waarin ik niet drink ga ik veel harder. En vice versa, als ik veel drink dan gaan m'n trainingen achteruit.

Succes, ik doe met je mee en probeer m'n gebruik te beperken tot 1x in de week, en ik zorg dat ik voor en na het zuipen goed eet en drink. Want dan beperk je de schade nog wel aardig.

Hardcore!

• Topic Starter Topic Starter
@Stancke: ik doe hem veel te weinig, maar telkens ik hem weer doe, weet ik weer waarom. Steeds die pijn in mijn adductoren en hamstrings, maar ik ga lichtjes aan verder doen in de hoop de 200 kg vrij snel aan te tikken.

@willemyates: jep die zijn lekker, zeker als je de rug goed aanspant als de barbell aan je buik komt.

@Loo: het moet gewoon minderen, ik zal morgen pas weer uitgerust zijn. Dus dat is van vrijdagavond tot dinsdagochtend dat ik niet optimaal presteren kan. Zoals je al aangeeft, logisch dat trainen achteruit gaat.

Thx voor de reacties btw:).

Heb al gezegd dat ik naar Paramount ben geweest maar ze was alleen maar bezig eigenlijk met de regels uit te leggen (handdoek verplicht, met T-shirt trainen etc).

Is dat daar leuk trainen?

Heb al gezegd dat ik naar Paramount ben geweest maar ze was alleen maar bezig eigenlijk met de regels uit te leggen (handdoek verplicht, met T-shirt trainen etc).

Is dat daar leuk trainen?

Ik train in Maldegem, maar heb wel al verschillende keren in de paramount getraind. Het is in elk geval leuker dan mijn gym, maar het blijft nogal superdude-achtig.

Dus daar in Maldegem is het ook niet echt hardcore?

Ook niet echt hardcore he, zelfs geen squatrek.
Sporthal is de meest hardcore gym in Eeklo, alleen de DBs zijn nogal oncompleet (zijn er een bende gepakt). Machines kennen ze daar bijna niet (enkel wat je eens zou nodig hebben), houten platform, powerrack, gunrack, smith, bench, een stuk of 4 olympische stangen. Alleen de afwezigheid van een deftige set DBs maakt dat ik daar niet train. Voor PLers ideaal.
En dan is er nog een derde gym (waar ik train) die completer is: bende machines, DB tot 30kg (nee er is geen hoop op zwaardere), squatrack, smith, bench, bankje of 4. Gunrack en losse incline bench zou nice zijn.
Maar ja vind maar eens een hardcore gym waar ze echt alles hebben wat je nodig hebt.

Je hebt gelijk, een hardcore gym met degelijk materiaal is zelden te vinden, hetzij een homegym.

Net gelopen:
Ik heb iets meer dan 30 minuten gejogd en er onmiddellijk na nog een sprint van een kleine 200 meter achteraangegooid. Deze keer ging beduidend beter dan de vorige keer. Ik bleef mezelf oppeppen, het was heerlijk, dit blijf ik doen. Vandaag ook bitter weinig enkelvoudige koolhydraten gegeten, wat ook wel meespeelt volgens mij.

Donderdag wellicht een intervaltraining, het lijk me geen slecht idee de duur- en intervaltraining met elkaar af te wisselen. Kwestie van mijn recuperatievermogen te vergroten tussen inspanningen door. Hoewel ik dit weekend een zaalvoetbaltornooi van een 8-tal wedstrijden heb.

Training:

Bench press (spierspanning)
15 x 50 kg
10 x 80 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
7 x 100 kg
6 x 100 kg

Incline dumbbell press
7 x 37 kg
8 x 37 kg
8 x 37 kg

Incline dumbbell flies
12 x 22 kg
12 x 22 kg
12 x 22 kg

Dips
15 x BW
12 x BW

Barbell curl
8 x 40 kg
8 x 40 kg

Bent over dumbbell curl
10 x 12 kg
10 x 12 kg
10 x 12 kg

Goed bezig bro. Nette db press.

Wat bedoel je met "onder spierspanning?" :)

Wat bedoel je met "onder spierspanning?" :)

Je strekt je armen niet als je uitduwt en als je de barbell laat zakken, dan laat je de barbell tot ongeveer 5 à 10 cm boven de borst stoppen. Zo blijft de borstspier gedurende de hele set onder spanning. Als je de barbell tot op je borst laat zakken en helemaal uitstrekt heb je een moment tijdens je rep dat de borst niet onder spanning staat en zo kan rusten;). Ik doe het vaker zo, remember dit is het bb-hok:D.

nette bp

Je strekt je armen niet als je uitduwt en als je de barbell laat zakken, dan laat je de barbell tot ongeveer 5 à 10 cm boven de borst stoppen. Zo blijft de borstspier gedurende de hele set onder spanning. Als je de barbell tot op je borst laat zakken en helemaal uitstrekt heb je een moment tijdens je rep dat de borst niet onder spanning staat en zo kan rusten;). Ik doe het vaker zo, remember dit is het bb-hok:D.

Ik doe het eigenlijk altijd zo.
Ik vind het zowiezo al niet prettig om te locken, bij geen enkel gewricht. En de bb laten rusten op je borst is toch eigenlijk gewoon cheaten?

Ik doe het eigenlijk altijd zo.
Ik vind het zowiezo al niet prettig om te locken, bij geen enkel gewricht. En de bb laten rusten op je borst is toch eigenlijk gewoon cheaten?

Competitie bankdrukken wordt zo gedaan omdat je dan een dood gewicht moet drukken. Maar je kan ook "gewoon" bankdrukken door te laten zakken, tegen je borst, helemaal gestrekt uitduwen, weer tot tegen de borst laten zakken (zonder echt te laten rusten).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven