AndroidHealthClinic

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik doe het eigenlijk altijd zo.
Ik vind het zowiezo al niet prettig om te locken, bij geen enkel gewricht. En de bb laten rusten op je borst is toch eigenlijk gewoon cheaten?

klopt ja. Je kan zelfs gebruik maken van de vering van je borstkas om weer omhoog te stoten.

Locken kan wel nuttig zijn, bij triceps bijvoorbeeld heeft het wel voordeel omdat je dan net ff wat meer vezels aanspreekt, zeker als je met bv een rope naar buiten draait en lockt, dan spreek je de buitenste kop meer aan.
Leg extensions ook, overstrekking van de knie vraagt nog meer activiteit van de vastus medialis.

• Topic Starter Topic Starter
Bijna ging ik lui zijn, maar ik heb mezelf dan toch maar eens goed bij de ballen genomen.

Iets meer dan 30 minuten gejogd en weer een sprint van een 200 meter er achteraan. Iets sneller gelopen dan dinsdag. Goed dus.

Lekkere chesttraining man, goed dat je bent gaan lopen, keep it up :cool:

Je strekt je armen niet als je uitduwt en als je de barbell laat zakken, dan laat je de barbell tot ongeveer 5 à 10 cm boven de borst stoppen. Zo blijft de borstspier gedurende de hele set onder spanning. Als je de barbell tot op je borst laat zakken en helemaal uitstrekt heb je een moment tijdens je rep dat de borst niet onder spanning staat en zo kan rusten;). Ik doe het vaker zo, remember dit is het bb-hok:D.

Ok thanks. Dan is het inderdaad wat ik dacht dat het is:p Zie dit bodybuilders inderdaad vaak doen.

@beginner; Ik doe me bench, cgbp en zelfs dumbbellpress tegenwoordig vaak met stop. Dat is toch echt een stuk zwaarder dan bouncen of touchen waarmee je aanzienlijk gemakkelijker door een dood punt rost. Heeft niet bepaald te maken met cheaten;)

Ok thanks. Dan is het inderdaad wat ik dacht dat het is:p Zie dit bodybuilders inderdaad vaak doen.

@beginner; Ik doe me bench, cgbp en zelfs dumbbellpress tegenwoordig vaak met stop. Dat is toch echt een stuk zwaarder dan bouncen of touchen waarmee je aanzienlijk gemakkelijker door een dood punt rost. Heeft niet bepaald te maken met cheaten;)

Ok, ik begrijp dat je dan inderdaad een dood gewicht tilt, wat het dus zwaarder maakt. Ik doe het meer zoals Simon het ook doet.

Hopelijk dat hij zich nu niet aan het laten gaan is:p

Wat denk je zelf? :D
Zal ik 'm eens sms'n om het te vragen :eyebrow:

Haha, nee hoor. Er was hier een lokaak 3-daags voetbaltornooitje. We zijn 3e gewonnen van de 16 ploegen. Hier en daar paar pilsjes maar direct weer uitgezweet;).

Rug:

Chins
8 x BW (hals)
8 x BW (nek)
8 x BW (hals)
7 x BW (nek)

Deadlift (sumo)
8 x 80 kg
4 x 100 kg
4 x 120 kg
1 x 150 kg
1 x 160 kg (pr)
4 x 120 kg

Front pulldown lekker squeezen als het handvat tegen de borst komt
8 x 56 kg
8 x 56 kg
8 x 56 kg

Bodyweight rows
10 x BW
10 x BW

Goede training na een actief weekend.

Vandaag weesten lopen:

Moeilijke start, maar ik heb het 40 minuten volgehouden en dan de gebruikelijke sprint erachteraan. Ik ben fier op mezelf, morgen krachttraining, donderdag weer cardio.

Haha, nee hoor. Er was hier een lokaak 3-daags voetbaltornooitje. We zijn 3e gewonnen van de 16 ploegen. Hier en daar paar pilsjes maar direct weer uitgezweet;).

Vandaag weesten lopen:

Moeilijke start, maar ik heb het 40 minuten volgehouden en dan de gebruikelijke sprint erachteraan. Ik ben fier op mezelf, morgen krachttraining, donderdag weer cardio.

goed bezig ouwe! er is nog hoop zo vlak voor de zomer :p

Gaat goed bro' :cool:

Haha mooi topic man:D.

Vandaag:

Incline dumbbell press
12 x 37 kg
12 x 37 kg
11 x 37 kg

Bench press (traaaaaaaaaaaaaaage negatieven)
8 x 90 kg
8 x 90 kg (laatste spot)
7 x 90 kg (laatste 2 spot)

Seated front press
8 x 60 kg
7 x 60 kg
6 x 60 kg (laatste 2 spot)

Peck deck
10 x 30 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg

Side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Shrugs
15 x 70 kg
15 x 70 kg
15 x 70 kg

Buik.

Strakke db press inderdaad!

Merci beaucoup voor de positieve reacties. Vanaf morgen alcoholstop!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven