XXL Nutrition

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zo zo, lekkere training voor iemand die net van vakantie komt!
Netjes man. :thumbup:

Wat vond je van Turkije als vakantieland? Ik zat er over te denken naar Marmaris te gaan, wat zeg jij?

• Topic Starter Topic Starter
zo zo, lekkere training voor iemand die net van vakantie komt!
Netjes man. :thumbup:

Wat vond je van Turkije als vakantieland? Ik zat er over te denken naar Marmaris te gaan, wat zeg jij?

Thx, Marmaris ligt natuurlijk wel een eindje van Bodrum en Bodrum en Gumbet (plaatsje op wandelafstand van Bodrum en pendelbusjes heen en weer voor een €1,25) zijn op toerisme en uitgaan gericht dus ik weet niet in hoeverre Marmaris dat is. In Gumbet en Bodrum had je een Barstreet, de naam zegt het zelf en de Halikarnas (grote openluchtdiscotheek) en de Catamaran (feestje op zee). Cultureel heb ik niks bezocht, niet dat het mij niet interesseert, au contraire, want ik houd van geschiedenis (studeer het ook), maar mijn reis was er nu eenmaal niet op afgestemd.

Qua klimaat is het een aanrader, lekker warm. Mijn hotel was iets minder, vooral het eten suckte, de rest ging nog wel. Je kijkt best op voorhand eens als er iets te beleven valt. Je zit dicht bij Rhodos, daar kan je een daguitstap van maken met een boot dat weet ik.

Net cardio gedaan:

10 minuten joggen als opwarming, onmiddellijk gevolgd door 4 intervallen over een afstand van 2 voetbalvelden door (schatting) en 2 weer. In het doorgaan versnellen, joggend terugkeren, dit dus 4x, daarna nog 10 minuten joggen als cooling down en om nog wat extra Kcals te verbranden.
Moordend trouwens die intervallen.

lekker bezig!

je zet echt deftige trainingen neer voor iemand met zoveel alcohol in zijn lichaam ;)

Thx mannen.

Kleine foto update:

2mmx2cz.jpg

8ytcv8.jpg

5ur21j.jpg

2aj2mg5.jpg

90-91 kg bij 179-180 cm

Ik heb trouwens besloten om weer fullbody te gaan trainen en LB wat meer aan te pakken en proberen om 5/7 of 6/7 cardio te gaan doen. 85 kg is een streefgewicht.

Het petje is fout, maar voor een keertje mag het wel, normaalgezien ben ik dan ook gekleed als een sTvolle karakterkop, die wulpse deernes als een jonge god van rond zich moet slaan.

kuch kuch...

Sorry voor het grote formaat, volgende keer zorg ik voor een formaatwijziging.

Bij die side chest mag je gerust je borst vooruitsteken en je buik intrekken, zo ziet het er een beetje raar uit :D

wauw flink wat massa!

Thx, vandaag weer getraind

Sumo deadlift
10 x 70 kg
8 x 90 kg
5 x 110 kg
3 x 130 kg
3 x 140 kg
Zwaar vervelend om het zonder oly barbell te doen.

Incline hammer strength press
10 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 90 kg
6 x 110 kg
6 x 110 kg
5 x 110 kg
8 x 90 kg

Standing neck press
8 x 60 kg
7 x 60 kg
8 x 60 kg

Standing side raises
10 x 10 kg
10 x 8 kg
10 x 8 kg
Superstrikt onder spierspanning

Skullcrushers
8 x 35 kg
8 x 45 kg
8 x 45 kg
8 x 45 kg
6 x 45 kg

Daarna nog kuiten, buik en shrugs.

Cardio:
10 minuten joggen aan 11 km/u
daarna even naar buiten om adem te happen
5 minuten joggen aan 15 km/u
weer naar buiten om adem te nemen
3 minuten joggen aan 15 km/u

Jawadde, binnen joggen of buiten joggen is een dag en nacht verschil qua zuurstof. De cardiozaal zit ook helemaal ingesloten, waardoor je niet zomaar een raampje kan openzetten, maar goed. Als ik tegen het eind van de week in 12 minuten tijd 3 km kan lopen ben ik tevreden, dan zit ik goed voor het begin van het voetbalseizoen.

Lekker training bro' :cool:

Damn, flink stel armen heb je daar man

Bench press
8 x 90 kg
10 x 100 kg
8 x 100 kg
10 x 90 kg

Standing neck press
10 x 50 kg
6 x 60 kg
8 x 60 kg

BOR
10 x 80 kg
10 x 90 kg
10 x 90 kg

Hack squat toestel
10 x 100 kg
10 x 120 kg
10 x 140 kg

Horizontal leg press
10 x 160 kg

Seated dumbbell curl
10 x 14 kg
Pull ups
8 x BW

Bent over dumbbell curl
10 x 14 kg
8 x 14 kg
6 x 14 kg

Rope hammer curl
10 x 40 kg
10 x 40 kg
10 x 40 kg

Buik.
Cardio: 5 minuten lopen aan 15 km/u :rolleyes:, daarna geen zin meer.

Laatst bewerkt:
lekkere training en buffe foto's jij beest!

Thx, gisteren ook nog even getraind, maar niet kunnen loggen omdat de site plat lag. Nu ben ik de gewichten en reps vergeten, maar het voornaamste was mijn 'coopertest'.
2,6 km in 12 minuten, dat zou ik graag uppen naar 3 km of meer.

Gisteren weer een aanslag op mijn leven. Zuipen is echt roofbouw op je lichaam:D, jezes wat heerlijk. Ik ging niet lang uitgaan, aangezien ik op tijd moest opstaan voor de eerste voetbaltraining om 10.30 uur. Maar als je niet te veel mag zuipen, belooft dat niet veel goeds, want dat worden meestal de gevaarlijkste avonden dacht ik nog bij mezelf.

Koning Alcohol ligt om de hoek en met de mensen waarmee ik uitga zijn NA-producten niet echt geaccepteerd. Ik dacht dus bij mezelf, laat ik de hele avond pilsjes drinken, dan ben ik niet overdreven dronken en kan ik op tijd naar huis, mooi voornemen niet? Mooi mis, tegen 1 uur begon ik al redelijk te zwalpen en schoot mijn machine weer in gang. Toen zijn we nog op een of ander feestje beland om vervolgens om half 5 ladderzat mijn bed in te kruipen, nadat ik eerst in mijn auto nog wat muziek geluisterd heb en een pakje chips achterover gewerkt. Mooie vooruitzichten, wetende dat de wekker op 09.20 uur ingesteld stond.

Natuurlijk als een blok in slaap gevallen om dan om 10.10 uur gewekt te worden door moeder met de vraag of ik niet naar de voetbaltraining moest om 10.30 uur. Ik schiet wakker, maar deed alsof ik natuurlijk allang wakker was om vervolgens met 'den herteklop' uit mijn bed te springen en hopen dat ik al mijn spullen op de tast in mijn voetbalzak gestopt heb. Snel snel mijn maatje halen om vervolgens met een verzopen kop te laat toe te komen op de eerste training wat getuigt van een monsterlijke disclipline en onmetelijke inzet.

De trainer was er niet al te gelukkig mee, maar dat laat ik natuurlijk niet aan mijn hart komen. Alles wat tegen mij gezegd werd ging namelijk zelfs niet het één oor in en het andere eruit, in comateuze toestand is het nu wel allemaal eender of de training nu 10 minuutjes vroeger of later begint.

De opwarming verliep al bij al vlotjes tot ik deze zin hoorde "jonges, we gaan een duurloopje doen". Een adrenalinestoot rushte door mijn aderen om er dan WABLIEFT uit te bassen, maar er was geen ontkomen aan. 20 minuten duurloop aan een stevig tempo, daarna een oefeningetje op balbezit, eindelijk een bal dacht ik zo. Tot de trainer zei, en nu gaan we nog eens 10 minuutjes alles geven jongens, begin maar te lopen!

Het gevolg is dat ik nu stikkapot ben (echt waar? JA!) en waarschijnlijk het klokje ga rondslapen vannacht.

sms of bel je nog om morgen naar de yeti te gaan trainen
merci

Het was alweer 6 dagen geleden dat ik nog getraind heb. De voetbal is vrij overheersend momenteel. Maandag was de gym toe, gisteren moest ik voetballen, vandaag kunnen trainen, morgen match, vrijdag trainen, zaterdag is de gym toe en zondag trainen.

Mijn gewicht gaat langzamerhand omlaag, momenteel zit ik onder of net op de 90 kg, afhankelijk van het tijdstip dat ik me weeg. Ik eet beduidend minder, wat me zwaar valt. Ik ben daarnet nog 2 cheeseburgers van de McDo gaan binnensmikkelen.

Conditioneel sta ik nog lang niet op pijl, dat heb ik gisteren mogen ondervinden aangezien ik moest afhaken tijdens de duurloop met constante tempoversnellingen en -vertragingen: conclusie BF en BW moeten naar beneden en er moet uiteraard meer gelopen worden. Vandaar dat mijn focus in de gym nu meer op kracht ligt. Ik wil geen kracht verliezen. Daarnaast worden bovenkant borst en schouders goed aangepakt, want die moeten toch nog iets voller om mooi te zijn en is buikspieren trainen weer een constante geworden. Dit laatste samen met cardio zou mijn taille wel wat mogen versmallen en BF doen dalen.

Training van vandaag:

Hack squat machine
10 x 100 kg
10 x 120 kg zo explosief mogelijk omhoog

Incline iso hammer strength press
20 x 30 kg
10 x 70 kg
8 x 90 kg
6 x 100 kg
Ook alles zo explosief mogelijk omhoog en trage negatieven.

Iso shoulder press machine (bijna gelijkaardig met de vorige machine, alleen iets meer boven het hoofd drukken)
8 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
Lastig na de vorige oefening.

Cross over
10 x 35 kg per hand
10 x 30 kg "
10 x 30 kg "

Side raises superstrikt, constante spierspanning
10 x 8 kg
10 x 8 kg
10 x 8 kg

Dumbbell shrugs
15 x 34 kg
15 x 34 kg
15 x 34 kg

Buik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven