Nice try Stancke
Vandaag eindelijk weer getraind. Ik ging gisteren misschien al gaan, maar het beest in mij lag nog in een roes na een slapeloze nacht en een vlucht van 3 uur.
Ik was op zoek naar iets dat op een bioritme leek en vandaag had ik het min of meer gevonden. Gisteren ben ik om 23 uur, nadat ik van 13.30 tot 17.30 uur al geslapen had, in mijn nestje gekropen. Mijn eigen, ouwe vertrouwde bedje en een kamertemperatuur waarin ik wel onmiddellijk in slaap raakte. Ik heb mooi het klokje rond geslapen om mij dan tegoed te doen aan de kost van moeder, zelfgemaakte vol-au-vent (eigenlijk door vader gemaakt) en frietjes (achja, what the hell).
In de namiddag niet zo veel meer gegeten, mijn maag was duidelijk geen degelijk voedsel meer gewoon. Voor ik ging trainen dan maar 2 creatinepilletjes genomen en een shake, erna hetzelfde en wat dextrose vermengd met water.
Loom als ik nog was, na mijn oma bezocht te hebben, brulde er iets in mij, iets dat sterk verlangde om, in plaats van voorovergebogen voor mijn laptop te zitten chips eten en niksen, recht te springen de auto in te stappen, een goed muziekje op te leggen en te gaan knallen in een gym (een grotere en betere dan ik gewoon ben overigens).
Na wat oude bekenden tegen het lijf gelopen te hebben en een praatje gemaakt te hebben was het welletjes geweest en moest er getraind worden.
Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
(k*tchinbar overigens, zo eentje met een gaatje in het midden)
Seated machine rows
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg
Seated cable rows
10 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg (fullstack)
Volgende keer maar een deadlift en een row tussengooien.
Bench press
10 x 80 kg
12 x 100 kg
8 x 110 kg (laatste rep safety spot)
3 x 120 kg (idem)
Incline iso hammer strength machine press (denk ik, het kind moet ook een naam hebben, je weet wel wat ik bedoel)
8 x 50 kg
8 x 70 kg
8 x 80 kg (begon aardig lastig te worden)
8 x 80 kg
Eerste keer dat ik deze oefening deed, voelt best lekker, op naar de volgende oefening.
Cross over cable flies
10 x 25 kg per hand (kabels voor mijn lijf op schouderhoogte)
10 x 30 kg " (")
10 x 30 kg " (kabels voor mijn lijf op buikhoogte)
Dumbbell shrugs
20 x 22 kg per hand
20 x 22 kg per hand
Daarna nog wat buikspieroefeningen en 20 minuten intervallopen op een loopband met een minimumsnelheid van 9 km/u en een maximumsnelheid van 16 km/u.
Goede training naar mijn gevoel, de Smith machine staat er niet meer en de baas heeft een squatrack maar heeft geen plaats om het te stallen

. De Smith is goed vervangen door die hammer strength toestanden, maar een squatrack maak je toch gewoon plaats voor. Morgen zal denk ik een cardiotraining worden, want binnen 10 dagen begin ik weer te voetballen en ik wil vrij fit aan het seizoen starten.
Het voelt trouwens heerlijk om in plaats van een luie zak te zitten niksen jezelf laten afzien en in het zweet te werken. Nu ga ik een beetje eten en daarna de logjes doorlezen.