Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat is geen misselijke training! Lekker man! Ga zo door!:thumbs:

lekkere training ga zo door:D

Goed bezig bro!

Begint de competitie daar in België zo vroeg? Of speel je zo hoog dat er vroeg in het jaar begonnen word met trainen?

Wat zijn jouw ervaringen met voetbal icm. BB?

• Topic Starter Topic Starter
@ beginnerbb: Ik speel niet echt superhoog, provinciaal niveau, maar er valt een aardig centje mee te verdienen. De competitie begint eind augustus, maar de voorbereiding nu al.

@ MironT: Zuivere spiermassa bijwinnen is de opgave en proberen kracht bijkrijgen. Mijn vetpercentage is te hoog de lucht in gegaan en dat ervaar ik nu maar al te goed. Het is zwoegen om het er af te krijgen en mijn conditie weer op pijl te krijgen. Het hangt natuurlijk ook deels van je positie af. Ik sta centraal achterin, dus daar val het nog best mee. Als voetballer kan je je het niet veroorloven om 100 kg te wegen, tenzij je 2 meter groot bent of zo. Op de vorige pagina staan een paar foto's van mezelf, waar ik 90-91 kg weeg. Ik ben wel redelijk wat vertraagd, maar daar werk ik nu aan. Ik zou graag 85 wegen.

@ beginnerbb: Ik speel niet echt superhoog, provinciaal niveau, maar er valt een aardig centje mee te verdienen. De competitie begint eind augustus, maar de voorbereiding nu al.

@ MironT: Zuivere spiermassa bijwinnen is de opgave en proberen kracht bijkrijgen. Mijn vetpercentage is te hoog de lucht in gegaan en dat ervaar ik nu maar al te goed. Het is zwoegen om het er af te krijgen en mijn conditie weer op pijl te krijgen. Het hangt natuurlijk ook deels van je positie af. Ik sta centraal achterin, dus daar val het nog best mee. Als voetballer kan je je het niet veroorloven om 100 kg te wegen, tenzij je 2 meter groot bent of zo. Op de vorige pagina staan een paar foto's van mezelf, waar ik 90-91 kg weeg. Ik ben wel redelijk wat vertraagd, maar daar werk ik nu aan. Ik zou graag 85 wegen.

En dingen als sprong- en duelkracht? Ik merkte dat ik daar veel sterker in werd op den duur.

En dingen als sprong- en duelkracht? Ik merkte dat ik daar veel sterker in werd op den duur.

Dat is iets anders, maar eens je er afgelopen wordt, moet je toch maar eens de vraag stellen of je niet te veel (vet)massa bijgekweekt hebt.

Voorlopig weinig trainingen wegens de vele voetbaltrainingen, maar morgen er maar eens een lichte fullbody proberen uitpersen.

Hack squat machine
speedreps:
3 x 14 x 100 kg

Leg extension
speedreps
3 x 10 x 50 kg

Bovenhands optrekken met brede grip
3 x 8 x BW

Dumbbell rows
speedreps
3 x 12 x 32 kg

Bench press
10 x 70 kg
10 x 90 kg
5 x 110 kg
5 x 110 kg

Buik.
****ing heet, energie was rap weg.

lekker getraind

Vandaag weer gevoetbald, morgen ook, dit weekend is de gym toe en volgende week begint de minivoetbal weer. Meer dan 1x/week trainen gaat een utopie worden, denk ik.

Vandaag weer gevoetbald, morgen ook, dit weekend is de gym toe en volgende week begint de minivoetbal weer. Meer dan 1x/week trainen gaat een utopie worden, denk ik.

:eek: en ja gaat net zo lekker man!

Kun je op een dag dat je gaat voetballen niet ook kt doen?!

Misschien, maar als ik het na elkaar moet doen, wordt het moordend.

Het zal wel op de tandjes bijten zijn maar een combo moet imo wel lukken, ik heb ook dagen gekend dat ik én ging werken én ging thaiboksen én met gewichten trainde op 1 dag... ;)

Het zal wel op de tandjes bijten zijn maar een combo moet imo wel lukken, ik heb ook dagen gekend dat ik én ging werken én ging thaiboksen én met gewichten trainde op 1 dag... ;)

Overkill, zeker nu ik op mijn BF moet letten:).

Geen zin meer om te loggen.

Echt niet? Motiveerd het dan niet extra om te trainen als je een logje bijhoudt? Je ziet maar wat je doet, zolang je logt, blijf ik af en toe meelezen :D

hij zal het te druk hebben,met zijn vakantiejob en voetbal denk ik
komt wel terug hoor ,die log van hem

hij zal het te druk hebben,met zijn vakantiejob en voetbal denk ik
komt wel terug hoor ,die log van hem

Een waarheid als een koe.

Vandaag, morgen, overmorgen, zaterdag en zondag moet ik voetballen.

Doelen:
*vermageren naar 85 kg of minder door BF terug te dringen
*bovenkant borst bijtrekken
*sterkere abs
*rondere schouders
*kracht behouden/sterker worden
*explosiever zijn in de benen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven