AndroidHealthClinic

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

Doe je nu geen negatieve op die pull ups? Je blijft rond de 2-3 reps hangen. Op die mannier ben ik in staat geweest vlotjes reps te gaan maken op pull ups.
10-15 x full deadhang strikt zit er wel in denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Doe je nu geen negatieve op die pull ups? Je blijft rond de 2-3 reps hangen. Op die mannier ben ik in staat geweest vlotjes reps te gaan maken op pull ups.
10-15 x full deadhang strikt zit er wel in denk ik.

Was al behoorlijk bek af na mijn BORs! Ja doe ik wel, maar vind het niet vermeldenswaardig.

Ik keek daarnet nog eens naar je startpost. Ik vind echt dat je lekker bezig bent!
Maar ik heb een vraagje: welke supps neem jij allemaal?

Ik ben daar normaal gezien echt wel tegen (behalve whey uiteraard) maar ik zit nu echt al 1.5maand te klojen met mijn benchpress (40kg+bar). Ik wil die echt wel vooruit krijgen.
Ik doe steeds lage reps met 'hoog' (lol) gewicht. (3-5x5x40). Ik krijg ze er in alle sets wel uit maar vanaf ik er 5kg bijgooi kan ik maar 2reps niet meer doen ofzo. Dat ben ik echt beu.
Ben niet zo'n fan van PreWO shakes (heb vroeger problemen gehad met mijn hart, dus ik wil het veilig houden :) ). Kan Creatine in dit geval helpen?

Ik keek daarnet nog eens naar je startpost. Ik vind echt dat je lekker bezig bent!
Maar ik heb een vraagje: welke supps neem jij allemaal?

Ik ben daar normaal gezien echt wel tegen (behalve whey uiteraard) maar ik zit nu echt al 1.5maand te klojen met mijn benchpress (40kg+bar). Ik wil die echt wel vooruit krijgen.
Ik doe steeds lage reps met 'hoog' (lol) gewicht. (3-5x5x40). Ik krijg ze er in alle sets wel uit maar vanaf ik er 5kg bijgooi kan ik maar 2reps niet meer doen ofzo. Dat ben ik echt beu.
Ben niet zo'n fan van PreWO shakes (heb vroeger problemen gehad met mijn hart, dus ik wil het veilig houden :) ). Kan Creatine in dit geval helpen?

Result! (creatines + cordyceps), cafeïne, whey en EAA.

Je kan creatine zeker proberen, sommige mensen maken het zelf al heel erg veel aan, sommigen haast niet, en ik hoor bij diegene die haast niets aanmaken :p.

Ik kan het inderdaad eens proberen.
Ga dan wel eens moeten lezen hoe je dat moet gebruiken, ivm periodes enzo. Hoe lang nemen, wanneer stoppen, ...

Neem ik ook Result! dan of kies ik creapure, mono, ...?

Ik kan het inderdaad eens proberen.
Ga dan wel eens moeten lezen hoe je dat moet gebruiken, ivm periodes enzo. Hoe lang nemen, wanneer stoppen, ...

Neem ik ook Result! dan of kies ik creapure, mono, ...?

Gewoon continue doornemen... Oplaadfase en periodes = bullshit ;).

Voor te beginnen zou ik creapure gewoon nemen, als je er niet goed op gaat, result! proberen (of CEE/Kre-Alkalyn). Je moet er natuurlijk niet teveel van verwachten he ;).

aight, bedankt.

Veel van verwachten doe ik nooit. Toen ik een maand geleden ofzo begon met de eerste keer whey te nemen had ik iets van 'pff, weggegooid geld'. Maar nu is mijn pot leeg en voel het toch wel na een week niet te nemen. Ofwel zit dat gewoon in mijn hoofd :D.

Hoe lang mag je dat maximaal nemen?
Ik ga beginnen met eens een maandje te proberen. Na een maand zal ik wel iets merken zeker (of net niet)?

aight, bedankt.

Veel van verwachten doe ik nooit. Toen ik een maand geleden ofzo begon met de eerste keer whey te nemen had ik iets van 'pff, weggegooid geld'. Maar nu is mijn pot leeg en voel het toch wel na een week niet te nemen. Ofwel zit dat gewoon in mijn hoofd :D.

Hoe lang mag je dat maximaal nemen?
Ik ga beginnen met eens een maandje te proberen. Na een maand zal ik wel iets merken zeker (of net niet)?

Er staat geen limiet op hoor... Je werkt het wel na een week (ook al is dit miniem).

Ok, een allerallerallerlaatste vraagje :P (vind het toch zo handig dat ik van jou altijd snel een deftig antwoord krijg, thaha :D ).

Aangezien mijn whey op is en ik graag eens zou testen met creatine heb ik zitten zoeken... (ben tenslotte kotstudent dus bij alles wat ik uitgeef wordt er 5x over nagedacht).

Ik kwam terecht op:
http://www.powersupplements.nl/voordeelpakketten/whey-creatine-bcaa/starterspakket.php

Ik denk dat ik hier wel een goede slag mee zal slaan?
2kg whey (2 smaken)
600gr creapure
Power BCAA's with P5P 200 capsules x 1000mg

Wat is jouw mening hierover? Als ik alles apart ga kopen, zal het me zeker duurder uitkomen denk ik. + het zijn echt nog goede producten las ik in review/productinfo.

Maar die Power BCAA's, wat zijn dat eigenlijk?

Power BCAA's = Aminozuren :P

Voor wanneer gebruik je die whey? Is da voor en na je training of gewoon als bijvulling van bv havermout?

Die whey is 1x 's morgens (eiwittekort opvangen)
en meteen na de training tesamen met een tabletje dextro (alle beetjes helpen zeker? :) )

Vanwaar die vraag?

En wanneer/waarom gebruik ik die Aminozuren? (daar heb ik echt nog heel weinig van opgezocht :P )

Die whey is 1x 's morgens (eiwittekort opvangen)
en meteen na de training tesamen met een tabletje dextro (alle beetjes helpen zeker? :) )

Vanwaar die vraag?

En wanneer/waarom gebruik ik die Aminozuren? (daar heb ik echt nog heel weinig van opgezocht :P )

Beter kun je losse dextrose kopen, is véél goedkoper ;).

Ik ga je deze producten aanraden:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/100-whey-isolaat
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/magic-eaa
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ion/creapure-creatine-best-creatine-worldwide
Kom je uiteindelijk nog goedkoper uit als hun starterspakket ;).

Edit:Aminozuren neem je vlak voor en vlak na je training. Ze worden heel erg snel opgenomen.

meneer quifix, u bent geweldig.

Al twijfel ik of ik die EAA ga nemen. Lijkt me niet bijzonder nodig.
Ben ten slotte nog niet heel lang bezig... eerst zoveel mogelijk natuurlijk doen :).
Creatine is enkel om die nodige boost te krijgen om pecs te gaan versterken want die blijven serieus hangen :).

Er is niets onnatuurlijk aan EAA hoor, gewoon maar wat essentiële aminozuren, en qua prijs valt het ook best nog mee

Als ik alles afzonderlijk koop is het trouwens toch een pak duurder.

35+40+15 = 90
starterspakket = 71

Dus op trainingsdagen ziet het er dan zo uit:
30/40gr whey 's morgens.
Voor training: 1 capsule BCAA
Na training: 1 capsule BCAA
30 min na training: 40gr whey
Bij grootste maaltijd: 4gr crea

op niet-trainingsdagen neem ik dan:
-whey + creatine

Als ik alles afzonderlijk koop is het trouwens toch een pak duurder.

35+40+15 = 90
starterspakket = 71

Dus op trainingsdagen ziet het er dan zo uit:
30/40gr whey 's morgens.
Voor training: 1 capsule BCAA
Na training: 1 capsule BCAA
30 min na training: 40gr whey
Bij grootste maaltijd: 4gr crea

op niet-trainingsdagen neem ik dan:
-whey + creatine
Niet als je van B&F koopt broeder ;). Echt geen caps kopen, dat is pas PURE geldverspilling! Gewoon losse amino's kopen ;)

Terug
Naar boven