Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je nu geen negatieve op die pull ups? Je blijft rond de 2-3 reps hangen. Op die mannier ben ik in staat geweest vlotjes reps te gaan maken op pull ups.
10-15 x full deadhang strikt zit er wel in denk ik.
). Kan Creatine in dit geval helpen?Ik keek daarnet nog eens naar je startpost. Ik vind echt dat je lekker bezig bent!
Maar ik heb een vraagje: welke supps neem jij allemaal?
Ik ben daar normaal gezien echt wel tegen (behalve whey uiteraard) maar ik zit nu echt al 1.5maand te klojen met mijn benchpress (40kg+bar). Ik wil die echt wel vooruit krijgen.
Ik doe steeds lage reps met 'hoog' (lol) gewicht. (3-5x5x40). Ik krijg ze er in alle sets wel uit maar vanaf ik er 5kg bijgooi kan ik maar 2reps niet meer doen ofzo. Dat ben ik echt beu.
Ben niet zo'n fan van PreWO shakes (heb vroeger problemen gehad met mijn hart, dus ik wil het veilig houden). Kan Creatine in dit geval helpen?
.Ik kan het inderdaad eens proberen.
Ga dan wel eens moeten lezen hoe je dat moet gebruiken, ivm periodes enzo. Hoe lang nemen, wanneer stoppen, ...
Neem ik ook Result! dan of kies ik creapure, mono, ...?
.
.
.aight, bedankt.
Veel van verwachten doe ik nooit. Toen ik een maand geleden ofzo begon met de eerste keer whey te nemen had ik iets van 'pff, weggegooid geld'. Maar nu is mijn pot leeg en voel het toch wel na een week niet te nemen. Ofwel zit dat gewoon in mijn hoofd.
Hoe lang mag je dat maximaal nemen?
Ik ga beginnen met eens een maandje te proberen. Na een maand zal ik wel iets merken zeker (of net niet)?
(vind het toch zo handig dat ik van jou altijd snel een deftig antwoord krijg, thaha
).Die whey is 1x 's morgens (eiwittekort opvangen)
en meteen na de training tesamen met een tabletje dextro (alle beetjes helpen zeker?)
Vanwaar die vraag?
En wanneer/waarom gebruik ik die Aminozuren? (daar heb ik echt nog heel weinig van opgezocht)
.
.Niet als je van B&F koopt broederAls ik alles afzonderlijk koop is het trouwens toch een pak duurder.
35+40+15 = 90
starterspakket = 71
Dus op trainingsdagen ziet het er dan zo uit:
30/40gr whey 's morgens.
Voor training: 1 capsule BCAA
Na training: 1 capsule BCAA
30 min na training: 40gr whey
Bij grootste maaltijd: 4gr crea
op niet-trainingsdagen neem ik dan:
-whey + creatine
. Echt geen caps kopen, dat is pas PURE geldverspilling! Gewoon losse amino's kopen 
.Nice ik zal er dan ook wa posten