MuscleMeat

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

• Topic Starter Topic Starter
Getraind volgens het schema van 3XL, TOT NU TOE bevalt het me wel... (heb voor bb 20kg genomen, weegt eigenlijk meer :p).

BB Biceps curl / triceps pushdown: 25-30-35 / 15-17,5-20
Seated incline db curl / 2H 3ceps extension: 8,5-11 / 20-20
Spider curl / bench dips: 20-20 / 11-10
Cross curl: 8.5kg
2h 3ceps extension: 16kg
Lateral raise: 11kg

FACK DAT DEED PIJNNNNN !

Apart schema maar als het werkt is het altijd goed natuurlijk.

Apart schema maar als het werkt is het altijd goed natuurlijk.

Vind het best het proberen waard. Ik voelde me voldaan na de training en geen suf gevoel zoals bij een FB WO.

Ochja, dat zijn de gewichten, reps zijn 8-4 en 10-12, maar heb niet echt veel tijd om er alles netjes bij te schrijven (examens ftl)

Laatst bewerkt:
Vind het best het proberen waard. Ik voelde me voldaan na de training en geen suf gevoel zoals bij een FB WO.

Ochja, dat zijn de gewichten, reps zijn 8-4 en 10-12, maar heb niet echt veel tijd om er alles netjes bij te schrijven (examens ftl)

Mkay, als gezegd als het werkt is toch goed?
FB vind ik persoonlijk trouwens maar een noodgreep als je weinig tijd hebt om te trainen.Heb nog nooit iemand serieus zien gainen met een FB schema, op langere termijn.

Mkay, als gezegd als het werkt is toch goed?
FB vind ik persoonlijk trouwens maar een noodgreep als je weinig tijd hebt om te trainen.Heb nog nooit iemand serieus zien gainen met een FB schema, op langere termijn.

Verb is er masaal op gegroeid, maar die kerel heeft dan ook buiten gewone genen :p

Schema's zijn maar een leidraad, je moet vooral iets hebben wat je leuk vind, dat hou je het langst vol ;)

Verb is er masaal op gegroeid, maar die kerel heeft dan ook buiten gewone genen :p

Schema's zijn maar een leidraad, je moet vooral iets hebben wat je leuk vind, dat hou je het langst vol ;)

Damn, ik ken ook zo'n gozer -n*ger- die hoeft maar naar een dumbbell te kijken... 't is ook niet eerlijk.

Afwisseling houdt het interessant inderdaad.

ALLE BARBELL GEWICHTEN KLOPPEN NIET!

Mijn oude stang woog maar 15kg ipv 20kg! De nieuwe weegt echter wel 20kg...

Training van gisteren vergeten te vermelden

Squat: 1x110 fail (wtf ?????????????)
Romanian DL 3*8-4: 60-75-80
Leg curl 2*12-10: 20 - 20

En heb ook weer last aan me knie :(.

Ik wil bulken potverdorie ;d!

ik wil bulken potverdorie ;d!

+1

EDIT: Trouwens dat schema van 3XL is vooral bedoeld voor hypertrofie? En telkens je 8RM proberen te zoeken?

Ik vind het wel verbazend dat hij een ARMS-day voorstelt, wat een onzin op dit niveau denk ik dan.

Laatst bewerkt:
+1

EDIT: Trouwens dat schema van 3XL is vooral bedoeld voor hypertrofie? En telkens je 8RM proberen te zoeken?

Ik vind het wel verbazend dat hij een ARMS-day voorstelt, wat een onzin op dit niveau denk ik dan.

Vind het wel lekker intensief :).

4 dagen met armen apart of 3 dagen niet armen apart komt beetje op het zelfde neer lijkt me.

Vind het wel lekker intensief :).

4 dagen met armen apart of 3 dagen niet armen apart komt beetje op het zelfde neer lijkt me.

Ja kan wel kloppen. Als het werkt dan is het goed man! Kga nog 1-2kg eraf gooien en dan kap ik mee de cut man :) Ik mis massa! jij nog doelen?

Ik vind armen op een dag apart ook wat stupide.
Tenzij je zo'n armen als Cutler hebt :p
Ik durf armen ook wel eens samen nemen, maar dan zet ik ze na de schouders ofzo.

PS ik kijk uit naar de cut :p Nog paar maanden bulken en dan kan ik eraan beginnen. Elke cut die ik inzet kom ik wat dieper te staan. Wil nu wel eens richting de 9-10% komen.
Voor mijn eerste cut zat ik ergens rond de 25%.

PS ik kijk uit naar de cut :p Nog paar maanden bulken en dan kan ik eraan beginnen. Elke cut die ik inzet kom ik wat dieper te staan. Wil nu wel eens richting de 9-10% komen.
Voor mijn eerste cut zat ik ergens rond de 25%.

Ik denk dat ik hetzelfde ga doen. Ik gok dat ik nu op een 14%-15 sta (ik kan serratus anterior zien en soms bovenste rij abs). Terug 4-6maanden bijkomen ofzo en hopelijk onder de 17% eindigen en dan BAM terug cutten. Het zou altijd iets makkelijker moeten gaan ivm meer spiermassa :)

Pffffff, k*t training. Heeft alles te maken met die nieuwe barbell potverdomme :p, die weegt echt meer als 20kg hoor!

I'm so ashamed of this workout :(

BB Bench Press 1/6/1/6/1/6 : 70/60/70/60/70/60
Incline Fly 2*12-10: 11 - 11
Incline Bench Press 2*5-3: 50 - 50
Front raises (cheat) 3*8-4: 11 - 13.5 - 16
Front Raises (strict) 2*12-10: 11 - 11

Alles met de barbell gaat echt slecht :(.

Ga je die barbell wegen, als die idd meer weegt lijkt je training weer wat mooier ;)

BB Bench Press 1/6/1/6/1/6 : 70/60/70/60/70/60.

Ahh die manier van 3XL, telkens 1 rep zwaar en 6 lichter. Ofzoiets, toch?
Right ben benieuwd, 1x70 zal nog wel vlot gaan zeker? (herinner mij al 2x87 (=82) ). Niet wat te laag in reps op de incline gegaan?

Ahh die manier van 3XL, telkens 1 rep zwaar en 6 lichter. Ofzoiets, toch?
Right ben benieuwd, 1x70 zal nog wel vlot gaan zeker? (herinner mij al 2x87 (=82) ). Niet wat te laag in reps op de incline gegaan?

Ja, normaal doe ik 1x95kg (was paar weken geleden). Maar snap niet echt wat het probleem is gvd :(! Eigenlijk was het de bedoeling wat hoger in reps te gaan ja, maar ik kreeg er niet meer uit :p.

Terug
Naar boven