quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Deal jakke ;d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).Apart schema maar als het werkt is het altijd goed natuurlijk.
Vind het best het proberen waard. Ik voelde me voldaan na de training en geen suf gevoel zoals bij een FB WO.
Ochja, dat zijn de gewichten, reps zijn 8-4 en 10-12, maar heb niet echt veel tijd om er alles netjes bij te schrijven (examens ftl)
Mkay, als gezegd als het werkt is toch goed?
FB vind ik persoonlijk trouwens maar een noodgreep als je weinig tijd hebt om te trainen.Heb nog nooit iemand serieus zien gainen met een FB schema, op langere termijn.

Verb is er masaal op gegroeid, maar die kerel heeft dan ook buiten gewone genen![]()
Schema's zijn maar een leidraad, je moet vooral iets hebben wat je leuk vind, dat hou je het langst vol![]()
Damn, ik ken ook zo'n gozer -n*ger- die hoeft maar naar een dumbbell te kijken... 't is ook niet eerlijk.
Afwisseling houdt het interessant inderdaad.

+1
EDIT: Trouwens dat schema van 3XL is vooral bedoeld voor hypertrofie? En telkens je 8RM proberen te zoeken?
Ik vind het wel verbazend dat hij een ARMS-day voorstelt, wat een onzin op dit niveau denk ik dan.
.Vind het wel lekker intensief.
4 dagen met armen apart of 3 dagen niet armen apart komt beetje op het zelfde neer lijkt me.
Ik mis massa! jij nog doelen?
Nog paar maanden bulken en dan kan ik eraan beginnen. Elke cut die ik inzet kom ik wat dieper te staan. Wil nu wel eens richting de 9-10% komen.PS ik kijk uit naar de cutNog paar maanden bulken en dan kan ik eraan beginnen. Elke cut die ik inzet kom ik wat dieper te staan. Wil nu wel eens richting de 9-10% komen.
Voor mijn eerste cut zat ik ergens rond de 25%.

, die weegt echt meer als 20kg hoor!
.Ahh die manier van 3XL, telkens 1 rep zwaar en 6 lichter. Ofzoiets, toch?
Right ben benieuwd, 1x70 zal nog wel vlot gaan zeker? (herinner mij al 2x87 (=82) ). Niet wat te laag in reps op de incline gegaan?
! Eigenlijk was het de bedoeling wat hoger in reps te gaan ja, maar ik kreeg er niet meer uit
.