Rybeara
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gewichten zijn deels interessant éh, zolang de training voor jouw maar intens was, zit je toch goed
De gewichten zullen wel geleidelijk stijgen, maak je geen zorgen![]()
Ja, normaal doe ik 1x95kg (was paar weken geleden). Maar snap niet echt wat het probleem is gvd! Eigenlijk was het de bedoeling wat hoger in reps te gaan ja, maar ik kreeg er niet meer uit
.
Da's een behoorlijke krachtafname, slechte dag gehad?
.
. En over 2 weken ga ik 2 weken op vakantie, hopelijk ga ik wat de schade kunnen beperken.
Heb je met de nieuwe bar mss minder breedt gepressed?
Sinds ik thuis train, begint mijn borst eindelijk wat te groeien.
Ik had vroeger vaak spierpijn in schouders en triceps, toen ik in de gym mijn borst trainde. Nu achteraf bekeken, merk ik dat ik de bar nu veel breder vast neem en dus veel meer stimulans heb in de pecs![]()
Ben er in het begin wel een stuk in gewicht moeten voor terug zakken, maar terug opgebouwd en zit momenteel terug over mijn oud niveau.
. Heb ik altijd als het wat warm is ...
.
.Ga deze week eens proberen brintapannenkoeken te maken, mjom.
Heb jij dat al eens uitgeprobeerd? Eventueel een goed receptje (heb er hier immens veel gevonden op het forum...)?
Aangezien ik nog steeds in de cut zit: dooiers en melk proberen beperken, right?
. Ik had het zo gedaan: havermout+eiwitten+whey+kaneel
.
Daarnet geprobeerd en ... gefaald.
Ik stop met havermout en brinta. Van havermout krijg ik allergische reacties en brinta krijg ik ook gewoon niet binnen.
Terug naar het oude schema!
Je bent wel lekker gewicht aan het verliezen zie ik in je stats? Keep up the good work!
Ik moet dringend eens iets hebben om mijn vet% te meten... een aanbeveling?
. Laatste 2 weken ga ik nog wat lager in kcal en KH (na deze 2 weken ga ik ook vakantie
)!
. Of je kan gewoon het laten meten in het ziekenhuis (dacht ik toch). Maar deze:http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/accufitness/fattrack-pro-digital gaat mijn volgende worden denk ik
.
, maar heerlijk tegelijk 
Rust nemen met die knie maat, dat zijn geen grappen.Voor je het weet ben je een half jaar uit de running!