XXL Nutrition

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

De gewichten zijn deels interessant éh, zolang de training voor jouw maar intens was, zit je toch goed ;)
De gewichten zullen wel geleidelijk stijgen, maak je geen zorgen ;)

• Topic Starter Topic Starter
De gewichten zijn deels interessant éh, zolang de training voor jouw maar intens was, zit je toch goed ;)
De gewichten zullen wel geleidelijk stijgen, maak je geen zorgen ;)

Het was zeker intens, maar dat ze plots 20kg zwaarder voelen is best angstig ...

Ja, normaal doe ik 1x95kg (was paar weken geleden). Maar snap niet echt wat het probleem is gvd :(! Eigenlijk was het de bedoeling wat hoger in reps te gaan ja, maar ik kreeg er niet meer uit :p.

Da's een behoorlijke krachtafname, slechte dag gehad?

Da's een behoorlijke krachtafname, slechte dag gehad?

Denk dat het een beetje een combinatie is van alles, ben moe, stress, examens en ik ben ziek. Ook een nieuwe barbell, waarbij het grip gedeelte véél dikker is, zal gewoon wennen zijn denk ik.

En voor de eerste keer spierpijn eigenlijk in schouders :D.

Shit happens bro.;)

het is inderdaad gewoon wennen!
gewicht zegt weinig, intensiteit des te meer
en op vakantie gewoon genieten, je verliest echt niet snel massa wanneer je je voeding niet te gek laat vallen.
je verliest wat volume maar dat pak je zo weer terug na een paar trainingen.

Heb je met de nieuwe bar mss minder breedt gepressed?
Sinds ik thuis train, begint mijn borst eindelijk wat te groeien.
Ik had vroeger vaak spierpijn in schouders en triceps, toen ik in de gym mijn borst trainde. Nu achteraf bekeken, merk ik dat ik de bar nu veel breder vast neem en dus veel meer stimulans heb in de pecs :idee:
Ben er in het begin wel een stuk in gewicht moeten voor terug zakken, maar terug opgebouwd en zit momenteel terug over mijn oud niveau.

Heb je met de nieuwe bar mss minder breedt gepressed?
Sinds ik thuis train, begint mijn borst eindelijk wat te groeien.
Ik had vroeger vaak spierpijn in schouders en triceps, toen ik in de gym mijn borst trainde. Nu achteraf bekeken, merk ik dat ik de bar nu veel breder vast neem en dus veel meer stimulans heb in de pecs :idee:
Ben er in het begin wel een stuk in gewicht moeten voor terug zakken, maar terug opgebouwd en zit momenteel terug over mijn oud niveau.

Hmm, morgen eens met licht gewicht beetje oefenen, heb ook weer wat filmpjes gekeken! Ik schrijf morgen mijn training van vandaag op, wat wel redelijk vlot ging (rug).

Met dit nieuwe schema lijkt het wel of ik zo snel ga over mijn sets, echt raar, terwijl de tijd ongeveer hetzelfde blijft.

En pffffff, k*t puffy nipples :(. Heb ik altijd als het wat warm is ...

Taille + gewicht 23/10/10 : 92,5cm 78.1kg
Taille + gewicht 30/10/10 : 91.7cm 77.6kg
Taille + gewicht 6/11/10 : 91cm 77.1kg
Taille + gewicht 13/11/10 : 90.5cm 78.1kg
Taille + gewicht 20/11/10 : 90cm 77.4kg
Taille + gewicht 28/11/10 : 89cm 74.9kg
Taille+gewicht 04/12/10 : 88cm 73kg (wat minder vocht omdat ik lekker heb uitgeslapen denk ik).
Taille 12/12/10: 87.5cm, dit was 2 uur na het eten, dus zou normaal wat minder zijn (heb altijd uit gezette buik na het eten).

Zoals gezegd, ging ik het meten na de examens ;).

Ga deze week ook eens wat minder zout eten, zien of het wat scheelt.

Training van vrijdag vergeten te vermelden, hier komt ie!

-Pull down: 2*8-6(wijd/achter): 30-32.5 2*10-8(medium/voor): 32.5-35 2*8-6(supp. grip mid/voor): 35-35
-seated row: 3* 10-6(wide): 50-52.5-55 3* 12-8(medium): 52.5-55-55
-Barbell shrugs: 3* 8-6:50-60-70

Ging best wel lekker, heb nog steeds spierpijn :D.

Ga deze week eens proberen brintapannenkoeken te maken, mjom :D.

Heb jij dat al eens uitgeprobeerd? Eventueel een goed receptje (heb er hier immens veel gevonden op het forum...)?

Aangezien ik nog steeds in de cut zit: dooiers en melk proberen beperken, right?

Ga deze week eens proberen brintapannenkoeken te maken, mjom :D.

Heb jij dat al eens uitgeprobeerd? Eventueel een goed receptje (heb er hier immens veel gevonden op het forum...)?

Aangezien ik nog steeds in de cut zit: dooiers en melk proberen beperken, right?

Heb het eens geprobeerd, maar om van te kotsen :P. Ik had het zo gedaan: havermout+eiwitten+whey+kaneel

Bwa, niet mijden, maar inderdaad wel beperken.

Thaha, ok.
Ik zal een van de komende dagen mijn avontuur hier eens zetten :P

Daarnet geprobeerd en ... gefaald :P.
Ik stop met havermout en brinta. Van havermout krijg ik allergische reacties en brinta krijg ik ook gewoon niet binnen.

Terug naar het oude schema! :)

Je bent wel lekker gewicht aan het verliezen zie ik in je stats? Keep up the good work!
Ik moet dringend eens iets hebben om mijn vet% te meten... een aanbeveling?

Daarnet geprobeerd en ... gefaald :P.
Ik stop met havermout en brinta. Van havermout krijg ik allergische reacties en brinta krijg ik ook gewoon niet binnen.

Terug naar het oude schema! :)

Je bent wel lekker gewicht aan het verliezen zie ik in je stats? Keep up the good work!
Ik moet dringend eens iets hebben om mijn vet% te meten... een aanbeveling?

Ja, maar mijn vochtbalans schommelt echt hard :D. Laatste 2 weken ga ik nog wat lager in kcal en KH (na deze 2 weken ga ik ook vakantie :()!

Uhm, ik zou meteen een deftige kopen (huidplooimeter) want diegene wat ik heb is nogal prul vind ik :p. Of je kan gewoon het laten meten in het ziekenhuis (dacht ik toch). Maar deze:http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/accufitness/fattrack-pro-digital gaat mijn volgende worden denk ik :D.

Ohja, meteen maar even training van gisteren erbij zetten!

Barbbell Curl // Triceps Pushdown 3*8-4: 25-30-35 // 20-22.5-25
Incline Curl // 2H Triceps extension 3*8-4: 11-13-16 // 21-26-31
Spider Curl // Bench Dips 2*12-10: 20-22.5 // 12 keer - 10 keer
Low Crossover 1*15+ (pumpsetje): 7.5 Commentje hierbij: auw :o, maar heerlijk tegelijk :D
Lateral Raise (cheat) 3*8-4: 11-13.5-16
Lateral Raise (ENORM STRICT) 2*12-10: 5-7.5
Lateral Raise Hold: 7.5kg, 19 seconden

Laatst bewerkt:
Training van gisteren: :fuu: Heb dus weer iets aan mijn knie :(.

Squat:1x110 knak knie (niet gelukt dus)
DL: 3x100 (knie deed te veel pijn)
Leg curl 2*12-10: 20-20
Leg extension 2*12-10: 25-30
Calve Raise 3*12-8: 90-110-130
Calve raise 1*30: 70

Rust nemen met die knie maat, dat zijn geen grappen.Voor je het weet ben je een half jaar uit de running!

Terug
Naar boven