XXL Nutrition

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

• Topic Starter Topic Starter
K*ttraining. Ben wakker geworden naast een baar geladen met 116kg en mijn moeder naast me.

2-2-1 pull ups
3x3x116 kg DL
5x8x68.5 kg bor
4x8x32.5 kg lat pull down
3x3x61 kg cgbp
5x8x20kg pushdown

300 kcal met cardio (zout opgelost in me water).

Edit : Kan ik gewoon mijn 2 laatste meals samenproppen ? Komt veeeeel makkerlijker uit. Als ik gedaan heb met eten, moet ik weer aan het volgende beginnen ...

Laatst bewerkt:
En hoe staat het? Al wat gezakt%?

Ik zou eigenlijk later cutten als ik jouw was, waarom zo vroeg een cut tijdens winter?

K*ttraining. Ben wakker geworden naast een baar geladen met 116kg en mijn moeder naast me.

2-2-1 pull ups
3x3x116 kg DL
5x8x68.5 kg bor
4x8x32.5 kg lat pull down
3x3x61 kg cgbp
5x8x20kg pushdown

300 kcal met cardio (zout opgelost in me water).

Edit : Kan ik gewoon mijn 2 laatste meals samenproppen ? Komt veeeeel makkerlijker uit. Als ik gedaan heb met eten, moet ik weer aan het volgende beginnen ...

Ja dat kan prima. Waarom zo negatief over je trainingen? Ik vind ze best goed eigenlijk.

Zit je niet te laag in calorieen omdat je je zo vaak moe en k*t voelt?

Laatst bewerkt:
Ja dat kan prima. Waarom zo negatief over je trainingen? Ik vind ze best goed eigenlijk.

Zit je niet te laag in calorieen omdat je je zo vaak moe en k*t voelt?

Voel me de laatste tijd niet lekker in me vel (persoonlijke redenen) en dat gaat eventjes alles verkeerd.

Zit gewoon op onderhoud eigenlijk. Ga deze week eens wat hoger in natrium/zout zitten, dus bv vleeskruiden etc gebruiken :thumbs:

Taille + gewicht 23/10/10 : 92,5cm 78.1kg
Taille + gewicht 30/10/10 : 91.7cm 77.6kg

BP : 3x10x71kg, 2x6x71kg
Fly : 4x10x13.5kg
Incl BP : 5x10x56kg
Incl Fly : 4x10x11kg
Pushdown : 3x10x20kg
Dips : 8-6-5

Interessant deze log!

We hebben precies ongeveer dezelfde lichaamsbouw, deze ga ik zeker volgen!
Ik ben sinds deze week ook beginnen cutten (voor de allereerste keer, dus ik ben benieuwd wat het bij mij zal geven :) ).

Succes!

Interessant deze log!

We hebben precies ongeveer dezelfde lichaamsbouw, deze ga ik zeker volgen!
Ik ben sinds deze week ook beginnen cutten (voor de allereerste keer, dus ik ben benieuwd wat het bij mij zal geven :) ).

Succes!

Dankje man, jij ook!

Waar train je ergens?

Heb je het gevoel dat zo'n log bijhouden een stimulans geeft?
Wil ook al een tijdje 1 bijhouden om meer reacties te krijgen op wat ik fout (en goed :P) doe maar weet niet of het echt zinvol is..

Waar train je ergens?

Heb je het gevoel dat zo'n log bijhouden een stimulans geeft?
Wil ook al een tijdje 1 bijhouden om meer reacties te krijgen op wat ik fout (en goed :P) doe maar weet niet of het echt zinvol is..

Ik train thuis, lekker handig! Ga nu even alles testen door 7/7 te trainen. Ben benieuwd wat het met me gaat doen. Even de indeling :
Ma : Rug
Di : Borst + triceps
Wo : Benen
Do : Rug + Biceps + Buik
Vr : Borst + calve
Za : Benen
Zo : Schouders + buik

Vind inderdaad het bijhouden van een logje een stimulans! Hints en tips vind ik echt zinvol, zo kun je je steeds beter en beter maken.

Aangezien ik helemaal nieuw ben in het 'cutten' en jij blijkbaar al wat ervaring hebt:

mag ik vragen waarom e = 50% en k= 30%?
Volgens wat ik al gelezen heb over voedingsschema's is het best 30/50/20?
Wat is je redenering hier achter? Of is dat gewoon veel voorkomend in cutschema's?

Aangezien ik helemaal nieuw ben in het 'cutten' en jij blijkbaar al wat ervaring hebt:

mag ik vragen waarom e = 50% en k= 30%?
Volgens wat ik al gelezen heb over voedingsschema's is het best 30/50/20?
Wat is je redenering hier achter? Of is dat gewoon veel voorkomend in cutschema's?

Heb niet echt veel ervaring hoor. Maar een antwoord op je vraag(zoals ik het interpreteer): KH hebben een enorme invloed op je insuline en bloedsuikerspiegel, vetten houden deze meer constant. Meeste "dikkerds" verdragen ook niet echt goed koolhydraten (zoals ik zelf), daarom hoger in vetten. Maar het gaat nog steeds om het standaardregeltje: kcal in vs. kcal out.

En hoe staat het? Al wat gezakt%?

Ik zou eigenlijk later cutten als ik jouw was, waarom zo vroeg een cut tijdens winter?

Sorry, over je vraag heen gelezen bro.

Ben wat gezakt ja, zie buikomtrek.

Waarom later cutten? Persoonlijk vind ik cutten gewoon wanneer je het nodig acht.

Training van vandaag :
Squat : 1x2x108.5
SLDL : 4x10x61
Front SQ : 4x10x61
3/4 SQ : 4x10x101

Cardio : 400 kcal

inderdaad gewoon cutten wanneer je het nodig vindt!
je kan het laten hangen tot na de winter, maar dan valt de cut alleen maar harder tegen (meer vet).
thuis trainen lijkt me ideaal, ik train nu al 3.5 jaar in een sportschool maar overweeg toch een homegym

inderdaad gewoon cutten wanneer je het nodig vindt!
je kan het laten hangen tot na de winter, maar dan valt de cut alleen maar harder tegen (meer vet).
thuis trainen lijkt me ideaal, ik train nu al 3.5 jaar in een sportschool maar overweeg toch een homegym

Thuis trainen is inderdaad wel heel erg fijn! Maar soms mis ik de tijden in de sportschool... Al de superdudes die alleen biceps zitten te trainen, maar hangt beetje van je persoonlijkheid af.

Ik ben ook wel erg blij met mijn homegym, train er nu sinds augustus en dat loop gesmeerd :banana:
Mijn eigen regels, ik doe en laat wat ik wil en de gym is altijd open :D

Ik train ook samen met een maat, die komt gewoon bij me trainen ipv naar een gym te gaan.

Daarnet even op de golf geweest (al 3 weken niet meer geweest). Vriendin vroeg aan me : "Ben jij afgevallen?!". Heerlijk dat gevoel :o

Pendlay row : 1x2x71kg
BOR : 5x10x61kg
T-BOR : 5x10x55kg
Seated Row : 3x10x50kg
BB curl narrow : 4x10x20kg
BB Curl wide : 3x10x20kg

curls beide héél erg strict, nu geen cardio gedaan want ga vanavond fietsen, eet ondertussen geen kh meer.

Als er nu een oefening is die ik net niet strikt doe zijn het wel curls :p
Cheaten op de lift moet wel kunnen indien je last krijgt met tillen, zolang de negatieve maar gecontroleerd blijft ;)

Geen zin in pendlays en overgeschakeld op BOR ? Wat ongeveer hetzelfde is denk ik dan.

Anyway mensen die opvallen dat je bent afgevallen is altijd nice.

Btw ik zit bijna onder de 90 cm! En ik eet altijd carbs na men training (vaak zelfs een cheap drankje van Aldi met suiker in, zowat ace achtig). ongeveer 25g carbs.

Trainen = katabool, insuline = anabool.

Terug
Naar boven