AndroidHealthClinic

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

• Topic Starter Topic Starter
Geen zin in pendlays en overgeschakeld op BOR ? Wat ongeveer hetzelfde is denk ik dan.

Anyway mensen die opvallen dat je bent afgevallen is altijd nice.

Btw ik zit bijna onder de 90 cm! En ik eet altijd carbs na men training (vaak zelfs een cheap drankje van Aldi met suiker in, zowat ace achtig). ongeveer 25g carbs.

Trainen = katabool, insuline = anabool.

Neen, pendlay row = parallel met de grond, BOR is zo'n 45 graden (toch hoe ik het doe).

Overmorgen meten, ben benieuwd! Denk dat ik ongeveer hetzelfde ga zitten, want heb wat zout toegevoegd (vleeskruiden oid). Dat zout heeft heel wat verbeterd ivm mijn flauwvallen!

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Als er nu een oefening is die ik net niet strikt doe zijn het wel curls :p
Cheaten op de lift moet wel kunnen indien je last krijgt met tillen, zolang de negatieve maar gecontroleerd blijft ;)

Wissel om de zoveel weken eens af eigenlyk. Vind het zo wel lekker!

Ga denk ik wat lager in eiwitten (300 gram/dag) en hoger in koolhydraten zitten, krijg veel moodswings tegenwoordig en even uittesten dat het door de lage KH komt.

Training van vandaag viel best mee

Note : Alle failures zijn tussen de 7 en de 12 reps.

BB BP : 1x2x86kg (wuppie!)
DB BP : 5xFAILx23.5kg
INCL DB BP : 5xFAILx21kg
Dips : 6-5, was echt helemaal dood hier
Kneeling crunch : 3xFAILx25kg
Russian Tiwst : 3x12x10kg

Ben best blij met deze training! Ga eens mijn voedingsschema aanpassen, met ietsje minder eiwitten (zit nu al heel erg hoog) en meer carbs.

Laatst bewerkt:
Mijn bf loopt ook hoog op nu, ik ga wel van april tot juli cutten dan, valt het mee? En neem je niet iets wat je hongergevoel onderdrukt?
En hvl cal ga je onder je onderhoudsniveau en hvl cal verbrand je bij je cardiosessie en doe je het elke dag?

Mijn bf loopt ook hoog op nu, ik ga wel van april tot juli cutten dan, valt het mee? En neem je niet iets wat je hongergevoel onderdrukt?
En hvl cal ga je onder je onderhoudsniveau en hvl cal verbrand je bij je cardiosessie en doe je het elke dag?

Volgens deze calc : http://www.bodybuilding.com/fun/layne36.htm verbruik ik ongeveer tussen de 2200 en de 2400 kcal. Zit ongeveer op 2300, dus gewoon op onderhoud.

Neem niets dat de honger onderdrukt, gaat allemaal prima!

Kcal verbrand zet ik er altijd bij, maar ben het nu precies vergeten! Ik doe altijd mijn cardio na mijn KT, maar het nu ook beginnen inlassen in de ochtend.

Die 2300kcal is een gemiddeld verbruik éh, op trainingsdagen ga je wss meer verbruiken en op rustdagen net weer wat minder. Misschien interessant om dat eens in de gaten te houden ;)

Die 2300kcal is een gemiddeld verbruik éh, op trainingsdagen ga je wss meer verbruiken en op rustdagen net weer wat minder. Misschien interessant om dat eens in de gaten te houden ;)

Ja inderdaad, maar verlies tot nu toe niet echt kracht, dus zit het wel goed denk ik. Zodra ik meer kracht verlies, ga ik de kh iets opschroeven.

Schema iets veranderd

KCAL : 2152 (gaat iets hoger zijn, want ik bak in olie)
Eiwitten: 275gr (51%)
Koolhydraten: 187gr (35%)
Vetten: 34 gr (14%)

Alles is clean, het bestaat oa uit steak (lean), kip, basmati rijst, boontjes, tonijn en tomaten.

Mooi, hoelang wil je bezig zijn met cutten en hvl % wil je eraf hebben?

Denk zelf aan ketose maar hoor ook dat je na een training koolhydraten moet hebben om te groeien dus wat moet ik ? zal zelf 5 maanden later afvallen wil nu even doorgaan.

grzt

Mooi, hoelang wil je bezig zijn met cutten en hvl % wil je eraf hebben?

Denk zelf aan ketose maar hoor ook dat je na een training koolhydraten moet hebben om te groeien dus wat moet ik ? zal zelf 5 maanden later afvallen wil nu even doorgaan.

grzt

Liefst niet te lang, maar wil gaan tot ongeveer 11-12% BF. Je hoeft niet persé KH na je training, is alleen maar erg katabool, je zet zoizo eiwitten om in glucose, mocht je geen KH binnen krijgen.

Taille + gewicht 23/10/10 : 92,5cm 78.1kg
Taille + gewicht 30/10/10 : 91.7cm 77.6kg
Taille + gewicht 6/11/10 : 91 cm 77.1kg

Had deze week een stijging of een stagnering verwacht vanwege het hoger zitten in zout, maar zit goed!

Edit : Een riem dus 4 weken niet aangehad, van 2de laatste (net goed qua fitting), naar laatste gaatje (te groot)!

Laatst bewerkt:
Press : 1x2x71kg
Lateral Raise : 5xFAILx13.5kg
MP : 5xFAILx51kg
Kneeling Crunch : 4x12x22.5kg
Russian Twist : 3x10x10kg

200 kcal bij cardio, moet nog leren ftl...

Ohja, bij FAIL, waren het 6-12 reps.

Best goeie rugtraining achter de rug! Ondanks een ontstoken teen en ontstoken oog... Mocht normaal niet trainen, maar goed :D!

Note : fails zijn tussen de 12 en de 7 reps.

Pull ups : 4-3-2-3
BOR : 5x10x71kg (Failure eigenlijk, laatste set was 8 reps)
T-BOR : 5xFAILx56kg
Seated Row : 3xFAILx55kg

Geen cardio, oog ziet er nu al 2x zo rood uit door al het zweet dat in mijn oog is gekomen, dus nu een beetje opletten...

Geschifte BOR heb jij wel...

Goed bezig!

Geschifte BOR heb jij wel...

Goed bezig!

Mijn BOR zuigt echt enorm :P! Maar heb nu de techniek wat onder de knie (eindelijk!). Over 40minuten borst + triceps!

Ben blij dat mijn oog al veel beter is... Ik ga weer cardio proberen (niet lopen, anders verneuk ik mijn teen nog harder).

Je hebt het toch op dit he:
http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/BBBentOverRow.html

Ik had daar al last met 30kg... dan heb ik het die ene keer niet echt goed uitgevoerd precies :P

Ik sta ongeveer 45 graden en doe de reverse grip, je moet beetje aanvoelen waarmee je het meeste kan. Je moet ook niet heel erg wijd nemen, dat belast meer je achterkant schouders.

Even de training van vandaag :

BB BP : 5xFAILx71kg
Fly : 4x10x13.5kg
Inc BB BP : 5xFAILx56kg
Inc fly : 4x10x11kg
pushdown : 3xFAILx20kg
dips : 1x7

Daarna nog eventjes 20min cardio (had al andere vorm van cardio achter de rug :D).

SQ 1x2x108.5kg
RDL 4x10x61kg
Q. SQ 6xFAILx111kg, fail tussen de 9 en de 12 reps.

Daarna bedsport, dus ook wat kcal verbrand ;).

Laatst bewerkt:
Begin een probleem te krijgen... Me lifting-riem wordt te groot! Gewoon gaatjes bijdrukken?

Dat probleem had ik ook, ik heb er extra gaten in geboord en dat gaat goed ;)

goed bezig man!

Moet wel plezant gevoel geven dat je telkens een gaatje minder mag nemen :D

goed bezig man!

Moet wel plezant gevoel geven dat je telkens een gaatje minder mag nemen :D

Ja inderdaad, maar moet eens beginnen zoeken naar mijn gaatjes-maker!

Training van net:

Note:Failures lagen tussen de 7 en de 13reps

Pendlay Row: 1x2x76kg
Pull up : 4-3-3-2
BOR: 10xFAILx66kg
seated row : 3xFAILx50kg
BB Curl narrow : 4xFAILx30kg, niet strict
BB Curl wide : 2xFAILx30kg, niet strict

Daarna nog 30 minuten cardio

Terug
Naar boven