quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Geen zin in pendlays en overgeschakeld op BOR ? Wat ongeveer hetzelfde is denk ik dan.
Anyway mensen die opvallen dat je bent afgevallen is altijd nice.
Btw ik zit bijna onder de 90 cm! En ik eet altijd carbs na men training (vaak zelfs een cheap drankje van Aldi met suiker in, zowat ace achtig). ongeveer 25g carbs.
Trainen = katabool, insuline = anabool.
Neen, pendlay row = parallel met de grond, BOR is zo'n 45 graden (toch hoe ik het doe).
Overmorgen meten, ben benieuwd! Denk dat ik ongeveer hetzelfde ga zitten, want heb wat zout toegevoegd (vleeskruiden oid). Dat zout heeft heel wat verbeterd ivm mijn flauwvallen!
---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------
Als er nu een oefening is die ik net niet strikt doe zijn het wel curls
Cheaten op de lift moet wel kunnen indien je last krijgt met tillen, zolang de negatieve maar gecontroleerd blijft![]()
Wissel om de zoveel weken eens af eigenlyk. Vind het zo wel lekker!
Ga denk ik wat lager in eiwitten (300 gram/dag) en hoger in koolhydraten zitten, krijg veel moodswings tegenwoordig en even uittesten dat het door de lage KH komt.
Training van vandaag viel best mee
Note : Alle failures zijn tussen de 7 en de 12 reps.
BB BP : 1x2x86kg (wuppie!)
DB BP : 5xFAILx23.5kg
INCL DB BP : 5xFAILx21kg
Dips : 6-5, was echt helemaal dood hier
Kneeling crunch : 3xFAILx25kg
Russian Tiwst : 3x12x10kg
Ben best blij met deze training! Ga eens mijn voedingsschema aanpassen, met ietsje minder eiwitten (zit nu al heel erg hoog) en meer carbs.
Laatst bewerkt:

!
! Maar heb nu de techniek wat onder de knie (eindelijk!). Over 40minuten borst + triceps!