Fitness Seller

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag een cheat maaltijd achter de rug, ben bij mijn oma blijven eten.

Goed veel puree gegeten, biefstuk, andijvie, paar stukjes speculaas en een koekje! Ik kan er weer tegen voor een lange tijd!

10sets bor, die oefening doe je graag zeker :p
Op de speculaas en koekjes na, toch nog een goede maaltijd.
Biefstuk is trouwens een prima eiwitbron, bevat ook nog wel wat creatine (maar veel minder dan dat je zou suplementeren).
Ik had eens opgevangen dat je 5kg rood vlees per dag zou moeten eten om aan een portie creatine te komen die je suplementeerd :eek:

10sets bor, die oefening doe je graag zeker :p
Op de speculaas en koekjes na, toch nog een goede maaltijd.
Biefstuk is trouwens een prima eiwitbron, bevat ook nog wel wat creatine (maar veel minder dan dat je zou suplementeren).
Ik had eens opgevangen dat je 5kg rood vlees per dag zou moeten eten om aan een portie creatine te komen die je suplementeerd :eek:

Het was lean beef, dus prima eiwitbron! Maar het ging gewoon om de totaal van kcal van de maaltijd, maar goed, dat eens in de zoveel weken zal het verschil wel niet geven zeker!

Wat betreft de BOR, had geen goesting om T-BOR te doen :p.

Die extra carbs zullen me goed gedaan hebben, voelde me een facking beast!

BB BP : 1x2x87kg
DB BP : 5x8-16(FAIL)x23.5kg
INC DB BP : 5x6-13(FAIL)x20kg
Kneeling Crunches : 2x11x27.5kg
Standing Calve Raise : 5x11-16(FAIL)x111kg

Cardio : 38 min

Taille + gewicht 23/10/10 : 92,5cm 78.1kg
Taille + gewicht 30/10/10 : 91.7cm 77.6kg
Taille + gewicht 6/11/10 : 91cm 77.1kg
Taille + gewicht 13/11/10 : 90.5cm 78.1kg

Gewicht bijgekomen, maar er is af van de taille, zal dus wel gewoon vocht zijn...

Edit: Ik voeg tegenwoordig wel wat smaak (zout en/of peper) toe aan mijn maaltijden...

Laatst bewerkt:
Als je taille vermindert, ben je goed op weg. Maar je hebt wel een erg brede taille he bij je lengte en gewicht.

Als je taille vermindert, ben je goed op weg. Maar je hebt wel een erg brede taille he bij je lengte en gewicht.

Klopt, heb brede heupen + veel vet bij mijn middel :(. Als het goed is komen er vandaag foto's.

Edit: Ik kwam van 100cm taille :eek:! Net even bodyspace gecheckt...

Foto's komen zo als het uploaden lukt!

Daarnet ook nog even BF gemeten, het zou op 16,3% uitkomen.

Foto's :
[afbeelding niet meer beschikbaar]
rmk74m.jpg

rmmgys.jpg

2565oh0.jpg

Foto's zijn beetje slecht getrokken, zeker van benen, die lijken ernorm klein op de pics :(.

Laatst bewerkt:
KUUUUUUUUUT training! Weer last van duizeligheid/flauwvallen!

SQ : 3x3-10x101kg
Leg Press (home edition): 2x6x141kg
RDL: 3x8-10x78.5kg

Daarna nog 20 minuutjes cardio.

Af en toe wat extra Kcal in een cut kan goed zijn éh (refeeds).
Vooral interessant rondom een training ;)

Je bent aan het solliciteren voor een Calvin Klein model te worden :p
Vooral goeie schouders -traps en armen al, vind ik persoonlijk, je bent goed bezig.

Af en toe wat extra Kcal in een cut kan goed zijn éh (refeeds).
Vooral interessant rondom een training ;)

Je bent aan het solliciteren voor een Calvin Klein model te worden :p
Vooral goeie schouders -traps en armen al, vind ik persoonlijk, je bent goed bezig.

Ja klopt, maar ik probeer het te beperken, zeker met dit BF%.

Ofwel was het deze mooie roze onderbroek, ofwel was het helemaal geen onderbroek, keuze was snel gemaakt :p.

Ben ook blij met mijn schouders, vooral qua kracht vind ik ze goed tegenover benen/rug. Benen in schaduw getrokken, was niet echt zo'n goed idee blijkbaar, maar goed! En dankje, vind het alleen jammer, dat ik circa 4 maand heb moeten stil liggen en zolang geknoeid heb...

Edit: heb per ongeluk bij "age" 37 ingevoerd i.p.v. "17" en dan zou het uitkomen op 14%, maar daar geloof ik geen fl**ker van.

Laatst bewerkt:
Ikzelf zit rond de 14-15%, kwa aflijning zijn mijn armen ongeveer hetzelfde.
Maar mijn heupen zijn veel smaller en heb meer aflijning in mijn quads.
Dat is allemaal persoonsgebonden uiteraard, mijn trainingspartner zit ergens tussen de 10-12% en die heeft amper definitie in de quads.
Vind het altijd moeilijk om er zo een getal op te plakken.

Ikzelf zit rond de 14-15%, kwa aflijning zijn mijn armen ongeveer hetzelfde.
Maar mijn heupen zijn veel smaller en heb meer aflijning in mijn quads.
Dat is allemaal persoonsgebonden uiteraard, mijn trainingspartner zit ergens tussen de 10-12% en die heeft amper definitie in de quads.
Vind het altijd moeilijk om er zo een getal op te plakken.
Heb zoizo al heel erg brede heupen, veel vet zit inderdaad op mijn quads en buik. Zoals je al zei, heel erg persoonsgebonden.

Als het nu 14% of 16% is, ik ben heel erg blij met het resultaat al! Zeker als je weet dat ik altijd al dik ben geweest (sinds lagere school al).

Kan weer niet deftig stappen van de spierpijn van mijn benen :(.

BF is maar een getal. Kijk gewoon naar de spiegel. :)
Zoals ik al al zei bij je foto in de galerij, goed bezig, zeker omdat je van een heel hoog BF afkomt. Dat duurt erg lang en het is erg lastig om daar wat van te maken.
Je bent goed op weg, goede schouders en armen vind ik.

Je bf lijkt wel een stuk hoger dan 16%. Voor de cut zat ik op 20% en had nog wat abs en definitie. Hoe heb je die gemeten?

Schouders lijken inderdaad je sterkste punt.

Bij 20% heb je echt geen abs hoor, in het aller beste geval heb je dat rond de 14% en dan moet je nog geluk hebben, bij sommige is het zelfs onder de 10%. Volgens mij heb jij verkeerd gemeten.

Je bf lijkt wel een stuk hoger dan 16%. Voor de cut zat ik op 20% en had nog wat abs en definitie. Hoe heb je die gemeten?

Schouders lijken inderdaad je sterkste punt.

7 punts meting :). http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/voorbeelden-vetpercentages-ter-indicatie-239372/ Kiijk daar maar eens, zie eerste pic :).

Even training van net:

Press : 1x1x77kg (PR)
Lateral Raise : 5xFAIL(8-14)x13.5kg, lichte cheat
Seated MP : 5xFAIL(7-12)x51kg

Daarna nog 30 minuten cardio

Laatst bewerkt:
succes man,
vanwaar ben je eigenlijk ? Limburg ?

Terug
Naar boven