quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

10sets bor, die oefening doe je graag zeker
Op de speculaas en koekjes na, toch nog een goede maaltijd.
Biefstuk is trouwens een prima eiwitbron, bevat ook nog wel wat creatine (maar veel minder dan dat je zou suplementeren).
Ik had eens opgevangen dat je 5kg rood vlees per dag zou moeten eten om aan een portie creatine te komen die je suplementeerd![]()
.Als je taille vermindert, ben je goed op weg. Maar je hebt wel een erg brede taille he bij je lengte en gewicht.
. Als het goed is komen er vandaag foto's.
! Net even bodyspace gecheckt...
.Af en toe wat extra Kcal in een cut kan goed zijn éh (refeeds).
Vooral interessant rondom een training
Je bent aan het solliciteren voor een Calvin Klein model te worden
Vooral goeie schouders -traps en armen al, vind ik persoonlijk, je bent goed bezig.
.Heb zoizo al heel erg brede heupen, veel vet zit inderdaad op mijn quads en buik. Zoals je al zei, heel erg persoonsgebonden.Ikzelf zit rond de 14-15%, kwa aflijning zijn mijn armen ongeveer hetzelfde.
Maar mijn heupen zijn veel smaller en heb meer aflijning in mijn quads.
Dat is allemaal persoonsgebonden uiteraard, mijn trainingspartner zit ergens tussen de 10-12% en die heeft amper definitie in de quads.
Vind het altijd moeilijk om er zo een getal op te plakken.
Je bf lijkt wel een stuk hoger dan 16%. Voor de cut zat ik op 20% en had nog wat abs en definitie. Hoe heb je die gemeten?
Schouders lijken inderdaad je sterkste punt.
. http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/voorbeelden-vetpercentages-ter-indicatie-239372/ Kiijk daar maar eens, zie eerste pic
.