XXL Nutrition

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

Aight,
ben zelf ietsje minder oud en minder lang bezig maar heb een ietsje hoger vetpercentage ( 20% gisteren laten meten ) en massa ong hetzelfde miss rug wat meer maar das gewoon omdat jij wat ongeluk gehad hebt!
Kzal je log blijven volgen en wel vet dat je je eigen homegym hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Redelijke goeie training van vandaag!

Pull up : 5-4-3-3
BOR : 5x8-13(FAILS)x71kg
T-BOR: 4x8-11(FAILS)x56kg
Seated Row: 3x7-10(FAILS)x55kg
Shrugs: 2x13x61kg

Daarna nog 32 minuutjes cardio.

go renier veel suc6 man :D

De jakke u know me ;)

Taille + gewicht 13/11/10 : 90.5cm 78.1kg

vocht? je bent wat zwaarder

Zorg er eens voor dat je eiwitinname 3x VVM is, vetten 1x totale massa en de rest koolhydraten.

Zelf zou ik niet elke dag KT doen.
Je kan beter 3 of 4 keer KT doen en dan de rustdagen cardio of van die squattabata.

Veel succes verder.

Zorg er eens voor dat je eiwitinname 3x VVM is, vetten 1x totale massa en de rest koolhydraten.

Zelf zou ik niet elke dag KT doen.
Je kan beter 3 of 4 keer KT doen en dan de rustdagen cardio of van die squattabata.

Veel succes verder.
Waarom zou ik zo laag in eiwitten zitten?

Die 7/7 trainen was voor 2 weken, om mijn lichaam uitteputten, zit nu weer op 4x per week.

Cardio doe ik zoizo altijd na mijn KT. Maar ga inderdaad wat extra cardio inlassen. Thanks voor de tip van tabata! Ik ga 't eens proberen!

vocht? je bent wat zwaarder

Ja, wat vocht bijgekomen (zie je ook duidelijk op foto's, tov wat er 2 dagen ervoor in de spiegel te zien was). Taille verminderd, dus dat is een mooie zaak!

Waarom zou ik zo laag in eiwitten zitten?

Dit is helemaal niet laag...
Al wat je teveel neemt heb je niets aan. Je kan beter je kcal investeren in wat extra vetten zodat je wat meer energie hebt.
Als je al zoveel weken op zo weinig vetten leeft, heeft dat waarschijnlijk wel zijn negatieve invloed.
Doe je ook refeeds (let wel geen cheat, dus erg hoog in carbs en weinig vet)?

Die 7/7 trainen was voor 2 weken, om mijn lichaam uitteputten, zit nu weer op 4x per week.

I see.

Cardio doe ik zoizo altijd na mijn KT. Maar ga inderdaad wat extra cardio inlassen. Thanks voor de tip van tabata! Ik ga 't eens proberen!

Als je vast loopt, ligt het niet altijd aan teweinig cardio doen ofzo. Soms kan eens wat meer kcal eten ook goed doen. Heb ik zelf ervaren 5tal maand geleden.
Cardio zou ik trouwens op rustdagen doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten..

Dit is helemaal niet laag...
Al wat je teveel neemt heb je niets aan. Je kan beter je kcal investeren in wat extra vetten zodat je wat meer energie hebt.
Als je al zoveel weken op zo weinig vetten leeft, heeft dat waarschijnlijk wel zijn negatieve invloed.
Doe je ook refeeds (let wel geen cheat, dus erg hoog in carbs en weinig vet)?

Als je vast loopt, ligt het niet altijd aan teweinig cardio doen ofzo. Soms kan eens wat meer kcal eten ook goed doen. Heb ik zelf ervaren 5tal maand geleden.
Cardio zou ik trouwens op rustdagen doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten..

-Tot nu toe maar 1 refeed gaan, omdat ik nu toch nog redelijk hoog in BF zit, als ik rond de 14% zit, ga ik zondags/zaterdags een refeed inlassen.

-Wat meer kcal eten kan inderdaad soms wonderen (zie bv. maar naar de refeed oid). Maar weet van mijn eigen dat ik een traag metabolisme heb.

Ik denk dat ik die tabata op woensdag en op zondag ga invoeren (vrijdag worden benen getraind).

-Tot nu toe maar 1 refeed gaan, omdat ik nu toch nog redelijk hoog in BF zit, als ik rond de 14% zit, ga ik zondags/zaterdags een refeed inlassen.

-Wat meer kcal eten kan inderdaad soms wonderen (zie bv. maar naar de refeed oid). Maar weet van mijn eigen dat ik een traag metabolisme heb.

Ik denk dat ik die tabata op woensdag en op zondag ga invoeren (vrijdag worden benen getraind).

je kan ook tabata doen met andere oefeningen ofcourse. Zorg gewoon dat ze veel spiergroepen gebruiken. En grote liefst :)

jah de jakke eh :P

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttraining! Ik weet echt niet wat het is, maar voel me de laatste tijd erg slap etc... Dan maar even opsommen (met schaamte:o)

Squat : 1x3x101kg, 2x6x91kg
DL:2x10x91kg
SDL:3x10x71kg

Taille + gewicht 23/10/10 : 92,5cm 78.1kg
Taille + gewicht 30/10/10 : 91.7cm 77.6kg
Taille + gewicht 6/11/10 : 91cm 77.1kg
Taille + gewicht 20/11/10 : 90cm 77.4kg

Langzaam maar zeker!Volhouden bro.;)

Terug
Naar boven