quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Thnx
. Ik kom van Vlaams-Brabant, Keerbergen (vlak bij Mechelen).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Thnx.
Ik kom van Vlaams-Brabant, Keerbergen (vlak bij Mechelen).
Nice, ik ben van Tremelo.
Train je soms in de sporthal?
(2x eigenlijk al
), maar heb er wel getraind. Ik train nu thuis met mijn powerrackje
!
Waarom zou ik zo laag in eiwitten zitten?Zorg er eens voor dat je eiwitinname 3x VVM is, vetten 1x totale massa en de rest koolhydraten.
Zelf zou ik niet elke dag KT doen.
Je kan beter 3 of 4 keer KT doen en dan de rustdagen cardio of van die squattabata.
Veel succes verder.
Taille + gewicht 13/11/10 : 90.5cm 78.1kg
vocht? je bent wat zwaarder
Die 7/7 trainen was voor 2 weken, om mijn lichaam uitteputten, zit nu weer op 4x per week.
Cardio doe ik zoizo altijd na mijn KT. Maar ga inderdaad wat extra cardio inlassen. Thanks voor de tip van tabata! Ik ga 't eens proberen!
Dit is helemaal niet laag...
Al wat je teveel neemt heb je niets aan. Je kan beter je kcal investeren in wat extra vetten zodat je wat meer energie hebt.
Als je al zoveel weken op zo weinig vetten leeft, heeft dat waarschijnlijk wel zijn negatieve invloed.
Doe je ook refeeds (let wel geen cheat, dus erg hoog in carbs en weinig vet)?
Als je vast loopt, ligt het niet altijd aan teweinig cardio doen ofzo. Soms kan eens wat meer kcal eten ook goed doen. Heb ik zelf ervaren 5tal maand geleden.
Cardio zou ik trouwens op rustdagen doen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten..
-Tot nu toe maar 1 refeed gaan, omdat ik nu toch nog redelijk hoog in BF zit, als ik rond de 14% zit, ga ik zondags/zaterdags een refeed inlassen.
-Wat meer kcal eten kan inderdaad soms wonderen (zie bv. maar naar de refeed oid). Maar weet van mijn eigen dat ik een traag metabolisme heb.
Ik denk dat ik die tabata op woensdag en op zondag ga invoeren (vrijdag worden benen getraind).

)
. En thanks
!