MuscleMeat

''Sixteen and ecto''

• Topic Starter Topic Starter
Op mijn verjaardag vrijdag dik gecheat. Heel veel snoep etc gegeten.

Gisteren na het werk flink stuk wezen hardlopen, ging erg lekker. Denk dat dit komt omdat ik nog veel koolhydraten van het cheaten in mijn lichaam had?

Zometeen ga ik weer hardlopen, hoop dat het weer zo lekker gaat.

Indd nog gefeliciteerd

Training:

Bench Press
opwarmen
5x5x67,5kg

Incline Cable Flyes
2x8x23kg volgens mij
2x12x14kg

Pushups
8xBW+25kg
2x5xBW+25kg

Pullups
10xBW
4x5xBW

T-Bar Row
12x15kg
3x12x30kg

Superset: Lat pulldowns en Seated Cable Rows
12x66kg - 12x52kg
6x66kg, 6x52kg - 12x52kg
12x52kg - 12x52kg

Incline Dumbbell Crunches
3x15x26kg

Superset: Side bends en Oblique Crunches
12x26kg
2x12x30kg -3x12xBW

Moest weg, dus nog even snel supersetje armen gedaan:

Superset: Dumbbell Curls en Dumbbell Skullcrushers
2x12x12kg - 2x12x12kg

Nette training man lekker veel supersetjes je zal wel goed vol hebben gezeten

Training van vandaag:

Military Press
12x20kg
5x40kg
5x5x42,5kg

Superset: Pullups en Lateral Side Raises
3x5xBW - 3x8x12kg

Superset: Cable Crossovers en hetzelfde maar dan met handen naar beneden
2x12x23kg - 1x12x23kg 1x6x23kg
1x12x18kg - 1x12x18kg

BOR
12xstang
12x50kg
4x12x60kg

Superset: Cable Lateral Side Raises en Bent-Over Side Raises
2x12x9kg - 1x12x7kg 1x12x9kg
toen ff front raises:
12x9kg - 12x7kg

Smith Machine Shrugs
12x70kg
3x12x90kg

EZ-Bar Bicep Curls
12x20kg
2x8x25kg

Dips
2x15xBW

Kabeltje Oprollen
3x2,5kg zonder rust

Wrist Curls
3x8x30kg

---

Kan zijn dat ik dingen vergeten ben.

Geen zin om training te posten,

maar biceps waren vandaag met (armentraining) pump 39cm:)

Morgen vier ik mijn verjaardag dus wordt flink pilsen

Vandaag flink rondje weer hardgelopen, veel energie.

Had mijn vetpercentage vandaag laten meten. Een teleurstellend resultaat.

Vorige keer was ik 10,2 en vandaag bij 1e poging 10,4 en tweede poging 10,2.

Mijn gewicht was wel gezakt, in totaal 1,5kg VVM kwijt..

Ik moet toegeven dat ik de laatste 2 weken niet alles heb gegeven, dus ik ga de komende tijd 200% aan de gang.
Heel clean eten etcétera. Ook zal ik zo'n 10 minuten sprinten na de KT. Het is dat ik niet zoveel gelegenheid heb om mijn voeding aan te passen, dus dan de training.

Had mijn vetpercentage vandaag laten meten. Een teleurstellend resultaat.

Vorige keer was ik 10,2 en vandaag bij 1e poging 10,4 en tweede poging 10,2.

Mijn gewicht was wel gezakt, in totaal 1,5kg VVM kwijt..

Ik moet toegeven dat ik de laatste 2 weken niet alles heb gegeven, dus ik ga de komende tijd 200% aan de gang.
Heel clean eten etcétera. Ook zal ik zo'n 10 minuten sprinten na de KT. Het is dat ik niet zoveel gelegenheid heb om mijn voeding aan te passen, dus dan de training.
Lager in carbs gaan. Haal 200-300kcals weg met carbs of dus dat sprinten.

Lager in carbs gaan. Haal 200-300kcals weg met carbs of dus dat sprinten.

Dit eet ik vandaag:

8.00 uur Ontbijt
Halfvolle melk 115 kcal
Brinta 51 kcal
-------------------
166 kcal

10.00 uur en 12.00 uur Lunch
Kalkoenfilet, plakjes 165 kcal
Bruinbrood 498 kcal
Pindakaas 396 kcal
-------------------
1004 kcal

18.00 uur Avondeten
Broccoli, gekookt zonder zout 28 kcal
Aardappelen, gekookt zonder zout 174 kcal
Kipschnitzel, gepaneerd, bereid 307 kcal
Brinta 85 kcal
Magere yoghurt 224 kcal
-------------------
818 kcal

Tussendoor
Magere kwark 320 kcal
Water 3500ml 0 kcal
Halfvolle melk 230 kcal
-------------------
550 kcal

Totaal: 2538kcal Eiwit: 186 Koolhydraten: 250 Vetten: 80

Note: Whey is op, dus ongeveer 200kcal minder en 44gr eiwit minder.

Wat vind je hiervan?

Dit eet ik vandaag:

8.00 uur Ontbijt
Halfvolle melk 115 kcal
Brinta 51 kcal
-------------------
166 kcal

Bruinbrood 498 kcal
Pindakaas 396 kcal
-------------------
1004 kcal

18.00 uur Avondeten
Broccoli, gekookt zonder zout 28 kcal
Aardappelen, gekookt zonder zout 174 kcal
Kipschnitzel, gepaneerd, bereid 307 kcal
Brinta 85 kcal
Magere yoghurt 224 kcal
-------------------
818 kcal

Tussendoor
Magere kwark 320 kcal
Water 3500ml 0 kcal
Halfvolle melk 230 kcal
-------------------
550 kcal

Totaal: 2538kcal Eiwit: 186 Koolhydraten: 250 Vetten: 80

Note: Whey is op, dus ongeveer 200kcal minder en 44gr eiwit minder.

Wat vind je hiervan?
For real? Niet echt clean man.. En je ontbijt is het allerslechtste wat juist het beste moet zijn. Begin je dag goed met een goed ontbijt. Of je doet minder brood en meer brinta naar je ontbijt dat maakt het al beter. En ik mis het fruit.

Bruinbrood 498 kcal
Pindakaas 396 kcal

Dat zijn 6-8 sneetjes brood? Vervang het voor silvervlies rijst / volkoren pasta / quinoa of neem wat minder brood en voeg dit toe aan het ontbijt maar dan met brinta.

Meer groente eten op zo'n dag. Aardappelen als het dan moet, neem dan zoete aardappel. Schnitzel is alleen maar troep :p Neem een stuk kipfilet en paneer het als dat moet met havermout. Magere yoghurt is niet heel nuttig.

Tussendoor
Magere kwark 320 kcal
Water 3500ml 0 kcal
Halfvolle melk 230 kcal

Die halvolle melk bij het ontbijt gooien.

Magere kwark voor het slapen gaan.

3x eten op een dag ik zou sterven :p Maar goed dat ligt bij ieder anders.

For real? Niet echt clean man.. En je ontbijt is het allerslechtste wat juist het beste moet zijn. Begin je dag goed met een goed ontbijt. Of je doet minder brood en meer brinta naar je ontbijt dat maakt het al beter. En ik mis het fruit.

Bruinbrood 498 kcal
Pindakaas 396 kcal

Dat zijn 6-8 sneetjes brood? Vervang het voor silvervlies rijst / volkoren pasta / quinoa of neem wat minder brood en voeg dit toe aan het ontbijt maar dan met brinta.

Meer groente eten op zo'n dag. Aardappelen als het dan moet, neem dan zoete aardappel. Schnitzel is alleen maar troep :p Neem een stuk kipfilet en paneer het als dat moet met havermout. Magere yoghurt is niet heel nuttig.

Tussendoor
Magere kwark 320 kcal
Water 3500ml 0 kcal
Halfvolle melk 230 kcal

Die halvolle melk bij het ontbijt gooien.

Magere kwark voor het slapen gaan.

3x eten op een dag ik zou sterven :p Maar goed dat ligt bij ieder anders.

Heb het een beetje verdoet neergezet, zijn eigenlijk 4 grotere maaltijden en de rest tussendoortjes als kwark en shakes normaal gesproken.

Thanks voor je bericht bro. Ik ben 17, woon nog bij mijn ouders, dus over het avondeten heb ik niets te zeggen. Over de rest eigenlijk ook vrij weinig.

Fruit kan ik wel nemen, maar wij hebben bijna altijd alleen appels of bananen.. Jij zei dat bananen teveel suikers hadden, en over appels weet ik eigenlijk niet?

Zijn inderdaad 6 sneetjes brood. Dit kan ik wel vervangen door zilvervliesrijst, maar als ik dit bewaar en dan meeneem is het vaak helemaal uitgedroogd en is het niet echt te vreten vind ik.. Wil best smerig gaan eten voor het resultaat maar als ik het met brood ook goed kan redden doe ik dat natuurlijk?

Ik at normaal 300ml yoghurt met brinta in de ochtend, maar me moeder zeikte over teveel boodschappen dus dat kan ik nu slechts 1x per dag nemen.. Jij raadt in dat geval dus 2 bekers melk met brinta aan en dan 4 broodjes op school, ofzo?

Heb het een beetje verdoet neergezet, zijn eigenlijk 4 grotere maaltijden en de rest tussendoortjes als kwark en shakes normaal gesproken.

Thanks voor je bericht bro. Ik ben 17, woon nog bij mijn ouders, dus over het avondeten heb ik niets te zeggen. Over de rest eigenlijk ook vrij weinig.

Fruit kan ik wel nemen, maar wij hebben bijna altijd alleen appels of bananen.. Jij zei dat bananen teveel suikers hadden, en over appels weet ik eigenlijk niet?

Zijn inderdaad 6 sneetjes brood. Dit kan ik wel vervangen door zilvervliesrijst, maar als ik dit bewaar en dan meeneem is het vaak helemaal uitgedroogd en is het niet echt te vreten vind ik.. Wil best smerig gaan eten voor het resultaat maar als ik het met brood ook goed kan redden doe ik dat natuurlijk?

Ik at normaal 300ml yoghurt met brinta in de ochtend, maar me moeder zeikte over teveel boodschappen dus dat kan ik nu slechts 1x per dag nemen.. Jij raadt in dat geval dus 2 bekers melk met brinta aan en dan 4 broodjes op school, ofzo?
-Appel is misschien wel het beste stuk fruit dat er is :-)

-Neem drie sneetjes of desnoods 4 en dan vul je dus die 2/3 sneetjes aan bij je ontbijt maar dan met brinta

-Dan raad ik je ontbijt aan als volgt: Al het melk dat je neemt op een dag plus al het brinta dat je neemt, dat is je ontbijt.

Die yoghurt kun je skippen.

Verder voor het slapen gaan kun je tonijn nemen ipv kwark. Ik wissel het af per dag. De ene dag 25cl melk en dan voor het slapen tonijn en de volgende dag 3 eieren ipv 25 cl melk maar wel kwark voor het slapen gaan. Zijn beide Vocht vasthoudend namelijk, dan liever maar 1 van de 2 op een dag :)

Succes man! Gaat goed komen

-Neem drie sneetjes of desnoods 4 en dan vul je dus die 2/3 sneetjes aan bij je ontbijt maar dan met brinta

-Dan raad ik je ontbijt aan als volgt: Al het melk dat je neemt op een dag plus al het brinta dat je neemt, dat is je ontbijt.

Verder voor het slapen gaan kun je tonijn nemen ipv kwark. Ik wissel het af per dag. De ene dag 25cl melk en dan voor het slapen tonijn en de volgende dag 3 eieren ipv 25 cl melk maar wel kwark voor het slapen gaan. Zijn beide Vocht vasthoudend namelijk, dan liever maar 1 van de 2 op een dag :)

Ben net terug van trainen, zal het zo plaatsen. Neem nu dan een rood/gele appel:)

Dus je wilt eigenlijk gewoon ontbijt een grote maaltijd maken? Ik heb meestal slechts 10-15 minuten om mezelf klaar te maken voordat ik te laat kom, maar ik zal m'n best erop doen:D

Tsja ik weet dat tonijn goed voedsel is, maar ik ga hierna ook cleanbulken en dan neem ik sowieso ook net zoveel zuivel. Dan sta ik misschien heel even droger maar tonijn gaan mijn ouders ook sowieso niet goed vinden.

Mijn voeding wordt dan dus:

7.30:
250ml melk + 28gr (1 scoop) whey perfection
500ml melk + flinke scheppen brinta (moet ik nog ff bekijken)

10.00:
2 bruinbroodjes
30gr pindakaas
50-75gr kalkoenfilet plakjes

12.00:
2 bruinbroodjes
30gr pindakaas

16.00:
na training: appel:D

18.00:
Veel groente + vlees

22.00:
500gr kwark

------------------------------
Totaal: 2576kcal, Eiwit: 195,1gr, Koolhydraten: 148,2gr, Vetten: 80,4gr

Hier kom op op uit. Is een indicatie uiteraard. Vind de kcalorieën wel nogal laag.. Niet dat ik dan erge honger krijg, maar voor mijn gevoel ga ik dan VVM inleveren.. Nog maar eens een paar keer m'n onderhoud uitrekenen.

Laatst bewerkt:
Dus je wilt eigenlijk gewoon ontbijt een grote maaltijd maken? Ik heb meestal slechts 10-15 minuten om mezelf klaar te maken voordat ik te laat kom, maar ik zal m'n best erop doen:D

Tsja ik weet dat tonijn goed voedsel is, maar ik ga hierna ook cleanbulken en dan neem ik sowieso ook net zoveel zuivel. Dan sta ik misschien heel even droger maar tonijn gaan mijn ouders ook sowieso niet goed vinden.

Mijn voeding wordt dan dus:

7.30:
250ml melk + 28gr (1 scoop) whey perfection
500ml melk + flinke scheppen brinta (moet ik nog ff bekijken)

10.00:
2 bruinbroodjes
30gr pindakaas

12.00:
2 bruinbroodjes
30gr pindakaas

16.00:
na training: appel:D

18.00:
Veel groente + vlees

22.00:
500gr kwark

------------------------------
Totaal: 2576kcal, Eiwit: 195,1gr, Koolhydraten: 148,2gr, Vetten: 80,4gr

Hier kom op op uit. Is een indicatie uiteraard. Vind de kcalorieën wel nogal laag.. Niet dat ik dan erge honger krijg, maar voor mijn gevoel ga ik dan VVM inleveren.. Nog maar eens een paar keer m'n onderhoud uitrekenen.
Kijk bijna goed dit. Het enige wat je moet doen is na je training een goeie maaltijd nuttigen, dat verhoogt ook weer je kcals. En probeer toch wat minder melk :p

Je hebt nu 1.25L aan zuivel dat is echt heel veel. In de bulk is het geen probleem natuurlijk.

Kijk bijna goed dit. Het enige wat je moet doen is na je training een goeie maaltijd nuttigen, dat verhoogt ook weer je kcals. En probeer toch wat minder melk :p

Je hebt nu 1.25L aan zuivel dat is echt heel veel. In de bulk is het geen probleem natuurlijk.

Ik kan ook als ontbijt doen: 500ml halfvolle melk + brinta + whey

en dan probeer ik te regelen dat ik voor na de training tonijn krijg van m'n moeder.

Ik kan ook als ontbijt doen: 500ml halfvolle melk + brinta + whey

en dan probeer ik te regelen dat ik voor na de training tonijn krijg van m'n moeder.
Tonijn kun je beter eten voor het slapen gaan IPV die kwark.

Na de training een goeie maaltijd met complexe carbs en kipfilet bijvoorbeeld. Ik heb 120g volkoren pasta met 100g kipfilet.

Je ontbijt is zo prima!

Terug
Naar boven