AndroidHealthClinic

''Sixteen and ecto''

• Topic Starter Topic Starter
Ook ff je logje bekeken, maar je eet wat weinig of niet?

Wat zou je dan aanraden, meer eiwitten? Ik neem nu ook 2 whey shakes erbij iedere dag, zal ik gelijk wel ff editen. Wil wel voornamelijk spiermassa aankomen, niet dat 90% vet is weetjewel, maar als je tips hebt is dat zeker welkom;)

Wat zou je dan aanraden, meer eiwitten? Ik neem nu ook 2 whey shakes erbij iedere dag, zal ik gelijk wel ff editen. Wil wel voornamelijk spiermassa aankomen, niet dat 90% vet is weetjewel, maar als je tips hebt is dat zeker welkom;)

Eerst zou ik je kcal ff goed gaan uitrekenen. Weest niet bang om 500kcal boven je onderhoud te gaan zitten. In het begin kan je toch wel een halve kilo per week gainen. Dit kan je de eerste paar maanden wel volhouden en daarna loopt het achteruit.

Houd je vet in de gaten, stel je komt teveel vet aan, dan haal je er eerst 100-200 kcal vanaf;)

Succes

wees niet bang dat je teveel vet aankomt want zo snel zal dat bij jou niet gebeuren denk ik, gewoon goed en veel eten en dan kom je spiermassa aan en dan zal het ook wel klein gedeelte vet zijn. Want ecto's slaan niet zo snel vet op ofzo ? correct me if im wrong

Thanks for the support guys. Ik voer het af en toe wel eens in op eetmeter van voedingscentrum. Daar kom ik zonder de whey al op: 3804kcal, 235gr eiwit, 361gr KH, en 146gr Vet

Dus in principe krijg ik ruim genoeg binnen denk ik. Ik haal op school in tussenuren meestal yoghurtdrink van optimel, of soms eierkoeken.. Laatste dagen steeds meer proberen eten, maar denk dat ik misschien ook wat geduld moet hebben.

Zoals jullie zeggen moet ik gewoon de spiegel in de gaten houden wat betreft het vet.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 00:23 ----------

Training van vandaag:

Borst&Biceps
Ik houd het lekker zo, vind dat ik op deze manier beter kan beulen op de biceps ipv na de rugtraining:)

Bench Press
25xstang
12x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg nog nèt aan, bleef een flinke tijd stil:p

Pushups
20x
20x
20x

Dumbbell Fly
12x10kg
12x12kg PR
12x12kg

Incline DB Press
10x18kg
10x18kg
8x18kg fail

---

EZ-Bar Curls zonder bar meegerekend
10x17,5kg
10x17,5kg
10x17,5kg
goeie pump:D

Standing Hammer Curl
20x12kg
20x12kg
20x12kg

Mooi, abbo!

BP ga je mooi op vooruit. Ook je Dumbbell fly kun je volgende keer hoger pakken! Je doet wel veel reps, respect haha. Ik ga nu de eerste maanden juist massa pakken en zo zwaar mogelijk tillen waar ik zo'n 8 reps mee kan halen!

Mooi, abbo!

BP ga je mooi op vooruit. Ook je Dumbbell fly kun je volgende keer hoger pakken! Je doet wel veel reps, respect haha. Ik ga nu de eerste maanden juist massa pakken en zo zwaar mogelijk tillen waar ik zo'n 8 reps mee kan halen!

Leuk, een nieuwe follower:)

Ja de reps probeer ik altijd 12 als het lukt, en anders doe ik er minimaal 8. Gaat 12 too easy doe ik hoger gewicht. Dumbbell Flys volgende keer ff kijken inderdaad, wil de uitvoering namelijk altijd goed houden:)

zal kijken of jij ook een log hebt;)

Vanavond taekwondo training weer btw van 7 tot half 9, nu zien hoe ik mijn shake ga nemen vanavond.. kan hem ook na het eten nemen ipv de yoghurt

Training van vandaag:

Rug&Triceps

Had vandaag me Maximize Sample gebruikt. Voor de training genomen en daarna 5min. cardio gedaan om ff in te laten werken. Moet zeggen dat ik niet superveel energie ofzo merkte, maar wel meer pump en vooral erg warm en meer zweten:p

Pull Ups
5x
5x
5x
5x

BOR
12xstang
10x50kg bovenhands
10x50kg bovenhands
10x50kg bovenhands
8x60kg PR onderhands: vond ik nèt ff te zwaar voor werkset
10x50kg onderhands
10x50kg onderhands

Front Lat Pulldowns, wide grip
12x53kg
10x59kg PR
10x59kg
10x59kg

Seated Cable Rows
12x45kg
10x53kg PR
8x53kg

---

Parallel Dips
12x
12x
12x
12x
Gaat STUKKEN makkelijker na een rug training :D

CGBP
12x30kg
12x35kg
10x40kg PR

One handed Tricep Extension
12x14kg onderhands
12x14kg bovenhands
12x18kg PRbovenhands
8x23kg PR bovenhands
Sprak een kerel die zei dat je met bovenhands meer de bovenkant van je Tricep pakte, me gusta, gelijk 2 PR's ook:D

---

Overall mooie training, overal wel wat meer kilo's gescoord! **** Yea!

Zometeen ff paar progressiepics posten!:)

Progressiepics 9-5-2012

20pewsj.jpg
2n7nq03.jpg
313mb0n.jpg
31482ed.jpg
15rhb4i.jpg

Gaat goed jonge! Volgens mij kun jij best eens flink wat gaan eten! Dan kun je echt een beer worden haha

je had hem wel mogen draaien :P is irritant kijken, heb je geen pic van toen je begon zet je die er mooi naast of eronder of erboven haha

je hebt wel grote borst volgens mij

Gaat goed jonge! Volgens mij kun jij best eens flink wat gaan eten! Dan kun je echt een beer worden haha

Thanks hehe ja doe me best met eten nu:)

je had hem wel mogen draaien :P is irritant kijken, heb je geen pic van toen je begon zet je die er mooi naast of eronder of erboven haha

je hebt wel grote borst volgens mij

Ik kan dit denk ik wel als beginpics rekenen voor nu, want train nu pas weer 2 maandjes serieus he.. Ja borst vind ik wel me beste spiergroep:)

Thanks hehe ja doe me best met eten nu:)

Ik kan dit denk ik wel als beginpics rekenen voor nu, want train nu pas weer 2 maandjes serieus he.. Ja borst vind ik wel me beste spiergroep:)

november 2010 was je ook serieus begonnen staat in je andere log, en nu train je dus weer serieus 2 maanden. En spiergeheugen telt een grote rol he. Je begin pic moet van 2 jaar terug zijn dus

Flink droger dan eerst kerel!

Goed bezig

Flink droger dan eerst kerel!

Goed bezig

Thanks Tom, het harde werk loont gelukkig ook een beetje:)

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 17:57 ----------

Training van vandaag:

Benen&Schouders

Squat
20xstang
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Quadricep extension
12x66kg
12x73kg
12x73kg

Walking Dumbbell Lunges
20x12kg
20x12kg
20x12kg
Flink burnen

Calf Press (in legpress)
12x75kg
12x100kg
12x100kg
12x100kg

---

Dumbbell Lateral Raise
12x9kg
12x9kg
12x9kg
Volgende keer maar ff 10 proberen.

Bent-over Laterals
12x8kg
12x9kg PR
12x9kg
12x9kg

Seated Military Press
10x35kg
8x35kg
7x35kg achtste ging maar half.. :o

Standing Barbell Shrugs
12x60kg
12x60kg
12x70kg PR
12x70kg

---

Weighted Sit-ups
12x15kg
12x15kg
12x15kg

Ab Crunch Machine
12x67kg
12x74kg
12x74kg

---

Vond me schouders toch wel weer wat groter ogen door de pump:D

Tijdje bezig geweest, dus nu flink eten!!

Laatst bewerkt:
Nacht van zaterdag op zondag ga ik naar Madrid met school, dus wordt ff een tijdje bad food mja.. Zal iig zoveel proberen te eten als ik kan van het goeie ;)

In een bulk maakt dat niet uit verder ik zie niet zo heel veel vooruitgang met die twee foto's(niet lullig bedoeld) alleen dat je wat droger bent dus gewoon veel eten en zo doorgaan!
Je bent op de goeie weg:)

In een bulk maakt dat niet uit verder ik zie niet zo heel veel vooruitgang met die twee foto's(niet lullig bedoeld) alleen dat je wat droger bent dus gewoon veel eten en zo doorgaan!
Je bent op de goeie weg:)

Bedankt, ja ik zie zelf ook niet erg veel verschil, maar het is niet zo dat ik tussen die twee foto's nonstop heb zitten bulken, integendeel:o Maar ben iig benieuwd hoeveel ik met mijn huidige bezigheid zal gaan groeien:)

Vanavond btw taekwondo overgeslagen, benen waren (zijn) ziek sore, dus had niet zo'n goed idee geweest om daar ook nog 's te beulen :o

ik zie wel wat vooruitgang in je borst, succes met je progressie man !
hopelijk lukt het je ! dan hebben we weer pics over 6 maanden :wanker: no homo

joke ofcourse:roflol:

Terug
Naar boven