Fitness Seller

Sjorslog

Voel je je aangevallen nu dan? Bij mannen word er ook vaak gezegd dat ze hun % hoger of lager schatten, dus waarom niet bij vrouwen als er twijfel is?
Als je zelf zeker weet dat het zo is, who cares. :D

Ik ga je in ieder geval volgen!

Oh mij boeit het niet zoveel hoor; al is het 50%, who cares. Ik heb geen enkele reden er iets anders neer te zetten dan de daadwerkelijke meting. Zal wel iets vrouwelijks zijn.
<< zo bulk zie ik er nou ook weer niet uit

Wat ik zeg... U looking good, en respect je knalt er toch ff een foto op... Komt allemaal goed!

• Topic Starter Topic Starter
Welnee! VP heeft mij nooit veel gezegd want op 3 van de 4 punten zit bij mij nu net niet zoveel vet en op andere plekken zat. Al geeft de digitale meter en de vetweegschaal ongeveer hetzelfde aan hoor. Of de foto's zijn gewoon heel slecht :o
Gewicht en centimeters staan er ook netjes bij, dus het zou geen twijfel moeten geven denk ik.

Ik vind dit al vet zat, dus die extra 10% die ik er nu ineens bij krijg zijn natuurlijk niet welkom ;)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:22 ----------

Wat ik zeg... U looking good, en respect je knalt er toch ff een foto op... Komt allemaal goed!

Jij bent mijn stalker, telt niet.

Abbo dit topic ga ik volgen. In een hele korte tijd gezien datum van aanmelding heb ik al heel veel goede post van je gelezen.

En hoe iemand opnieuw begint nadat het allemaal zo tegen gezeten heeft zoals bij jou vind ik altijd boeiend. Succes ermee :thumb:

Welnee! VP heeft mij nooit veel gezegd want op 3 van de 4 punten zit bij mij nu net niet zoveel vet en op andere plekken zat. Al geeft de digitale meter en de vetweegschaal ongeveer hetzelfde aan hoor. Of de foto's zijn gewoon heel slecht :o
Gewicht en centimeters staan er ook netjes bij, dus het zou geen twijfel moeten geven denk ik.

Ik vind dit al vet zat, dus die extra 10% die ik er nu ineens bij krijg zijn natuurlijk niet welkom ;)

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:22 ----------

Jij bent mijn stalker, telt niet.

:roflol::roflol::roflol:

Gedraag je, want anders!
Voor straf een foto met kleren aan. 100%

389509_2245699910891_1874966737_n.jpg

Abbo dit topic ga ik volgen. In een hele korte tijd gezien datum van aanmelding heb ik al heel veel goede post van je gelezen.

En hoe iemand opnieuw begint nadat het allemaal zo tegen gezeten heeft zoals bij jou vind ik altijd boeiend. Succes ermee :thumb:

Als mijn knie en schouder het houden komt het vast he-le-maal goed.
Dank je.

Vp is moeilijk te schatten op foto's.

Als je Pt gewoon meting heeft gedaan met tang zou wel moeten kloppen.

Boeit ook niet veel, als je elke week maar droger en harder wordt;)

En heb je nog een bepaald doel voor als je lean bent zoals wedstrijd oid?

Ik krijg net te horen dat het komt omdat ik de rugfoto zelf heb gemaakt en dus met beiden armen en rug achterover moet hellen. Dat kon helaas niet anders want ik ben geen slagenmens.
Dat of ik heb vet wat in stealth mode gaat tijdens metingen. Wat wel heel awesome zou zijn.

Ik krijg net te horen dat het komt omdat ik de rugfoto zelf heb gemaakt en dus met beiden armen en rug achterover moet hellen. Dat kon helaas niet anders want ik ben geen slagenmens.
Dat of ik heb vet wat in stealth mode gaat tijdens metingen. Wat wel heel awesome zou zijn.

Maakt niet uit joh;) lekker gaan trainen.

Stealth mode?

En heb je nog een bepaald doel voor als je lean bent zoals wedstrijd oid?

Bikini? Ik ga niet voor massa, maar voor een jennifer lee-lean.
Al is dit meer een gevolg van een weddenschap ( zelfde stats als toen ik 18 was behalen voor mijn 40e )
Daarvoor moet ik zo'n 10% zakken in zowel gewicht als vet en bijna 20!! centimeter in taille.
Ik heb nog nooit een weddenschap verloren, dus deze ook niet.

Al is dit meer een gevolg van een weddenschap ( zelfde stats als toen ik 18 was behalen voor mijn 40e )
Daarvoor moet ik zo'n 10% zakken in zowel gewicht als vet en bijna 20!! centimeter in taille.

haha leuke motivatie toch!
Heb je foto's van hoe je erbij stond toen je rond de 18 was? Ben wel benieuwd :D

Haha is zeker ook een mooie doel! En heb je nog wel de tijd voor, om voor je 40e te halen :p
geeft ook wel een drive, niet willen verliezen.

haha leuke motivatie toch!
Heb je foto's van hoe je erbij stond toen je rond de 18 was? Ben wel benieuwd :D

Zeker, maar niet digitaal ( andere tijden he )
Zal eens kijken of ik nog ergens een scanner kan vinden, misschien wel leuk om erbij te hebben ter vergelijking.

Anyway, voedertijd. Maandag verder :)

Toch maar nieuwe meting laten doen en dit keer gevraagd vel maar goed vast te pakken :o , uitkomst weer 34mm

Met 1 maar, meneer had maandag bij tabel 20-29 gekeken en ik ben 34, dus dat is wel degelijk 23%
Ook bij taille (76) en gewicht (68) en lengte (175) calculatie kom ik op 23%
Ik kan er dus niet meer van maken, behalve dat ik wellicht een ander beter foto's kan laten maken.

Weekendprogramma ( za/zo )

15 min max intensiteit cardio + 15 min buik + 15 min onderrug + 15 min stabilisatie schouder
Voeding zelfde als elke dag minus suppletie.

Vandaag meer last van schouder, maar dat lijkt meer met het weer te maken dan met iets anders. Vochtig weer lijkt van invloed op wel/geen irritatie.

Jeetje niet zo aangevallen. Als je het in het echt wel op 22% vindt lijken, is dat toch prima. Als je er maar een beetje realistisch naar kijkt.

De rest van mn post negeer je?

Zoals je op eerdere pagina's kon lezen word ik begeleid en kan/mag ik niks zeggen over trainingsschema. Je kunt er vanuit gaan dat hier heel goed over na is gedacht en er een reden is waarom het schema zo in elkaar zit.

Het was dus zeker niet de bedoeling je te negeren.

Terug
Naar boven