Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh mij boeit het niet zoveel hoor; al is het 50%, who cares. Ik heb geen enkele reden er iets anders neer te zetten dan de daadwerkelijke meting. Zal wel iets vrouwelijks zijn.
<< zo bulk zie ik er nou ook weer niet uit

Wat ik zeg... U looking good, en respect je knalt er toch ff een foto op... Komt allemaal goed!
Welnee! VP heeft mij nooit veel gezegd want op 3 van de 4 punten zit bij mij nu net niet zoveel vet en op andere plekken zat. Al geeft de digitale meter en de vetweegschaal ongeveer hetzelfde aan hoor. Of de foto's zijn gewoon heel slecht
Gewicht en centimeters staan er ook netjes bij, dus het zou geen twijfel moeten geven denk ik.
Ik vind dit al vet zat, dus die extra 10% die ik er nu ineens bij krijg zijn natuurlijk niet welkom
---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:22 ----------
Jij bent mijn stalker, telt niet.

Abbo dit topic ga ik volgen. In een hele korte tijd gezien datum van aanmelding heb ik al heel veel goede post van je gelezen.
En hoe iemand opnieuw begint nadat het allemaal zo tegen gezeten heeft zoals bij jou vind ik altijd boeiend. Succes ermee![]()
Ik krijg net te horen dat het komt omdat ik de rugfoto zelf heb gemaakt en dus met beiden armen en rug achterover moet hellen. Dat kon helaas niet anders want ik ben geen slagenmens.
Dat of ik heb vet wat in stealth mode gaat tijdens metingen. Wat wel heel awesome zou zijn.
lekker gaan trainen.En heb je nog een bepaald doel voor als je lean bent zoals wedstrijd oid?
Gedraag je, want anders!
Voor straf een foto met kleren aan. 100%

Bikini? Ik ga niet voor massa, maar voor een jennifer lee-lean.
Al is dit meer een gevolg van een weddenschap ( zelfde stats als toen ik 18 was behalen voor mijn 40e )
Daarvoor moet ik zo'n 10% zakken in zowel gewicht als vet en bijna 20!! centimeter in taille.
Ik heb nog nooit een weddenschap verloren, dus deze ook niet.

Bikini? Ik ga niet voor massa, maar voor een jennifer lee-lean.
Al is dit meer een gevolg van een weddenschap ( zelfde stats als toen ik 18 was behalen voor mijn 40e )
Daarvoor moet ik zo'n 10% zakken in zowel gewicht als vet en bijna 20!! centimeter in taille.
Ik heb nog nooit een weddenschap verloren, dus deze ook niet.

haha leuke motivatie toch!
Heb je foto's van hoe je erbij stond toen je rond de 18 was? Ben wel benieuwd![]()

, uitkomst weer 34mm