mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.819
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh mij boeit het niet zoveel hoor; al is het 50%, who cares. Ik heb geen enkele reden er iets anders neer te zetten dan de daadwerkelijke meting. Zal wel iets vrouwelijks zijn.
<< zo bulk zie ik er nou ook weer niet uit

En de eerste blessure is al binnen
Zoals ik al had verwacht is mijn schouder aan het tegenwerken. Gisteren na de lichte 'rust'-training ging het branden en fikken na het hardlopen. Wellicht dat hardlopen net de druppel was ( qua schokken oid )
Moeilijke nacht gehad, alleen op rug kunnen slapen.
Er knakt ook van alles bij rotatie, dus ik vermoed of iets met onderdoornspier ofwel bursitis-achtig iets. Knak+pijn is er vooral bij laterale beweging en rotatie. En de huid voelt warm aan, op de plek waar pijn zit ( voorkant/onder dak )
Er zit uitstraling naar de bicep en ik laat de schouder steeds hangen tov de ander, dus ik ga vandaag toch maar even langs de HAP. Hopelijk ben ik er op tijd bij. Maandag staat namelijk rug en schouder op het menu.
Als iemand adviezen heeft, voel je vooral geroepen!
Als iemand adviezen heeft, voel je vooral geroepen!
) pak je de handdoek/band/bezemsteel smaller vast.Evenals in een topic van iemand anders,.. stretchen voor de training,... men onderschat de opwarmfase vaak echt heeeel erg. Leuk zolang blessures wegblijven, maar toch eigenlijk écht wel nodig.
niet zomaar even 1 minuutje, maar zeker 5 minuten!
Plaatje staat ook bij ander topic, maar hier nogmaals
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goed je armen strekken, schouders naar achter en vanaf voor je, naar boven en zover mogelijk naar achter,... indien te makkelijk (vrouwen zijn nogal lenig) pak je de handdoek/band/bezemsteel smaller vast.
Ik begin elke training met gedegen opwarming. Eerst fullbody, daarna wat stabilisatie gericht op knie ( ik heb aan een kant gescheurde banden ) gevolgd door broomstick voor schouder en zaag beweging met armen zijlings voorbij je kont, met dezelfde praktische gewichtsloze stok, ook schouder.
Je zou denken dat dat voldoende is.
Ik ben over-flexibel ( jeugd doorgebracht op dans-academie ) dus het gevaar zit 'm bij mij juist in het feit dat ik TE lenig ben. Als ik bijvoorbeeld die broomstick oefening doe, dan kan ik dus een volledige rotatie maken van voor naar achter ( ik eindig dus met de stok op mijn billen ) en weer terug.
Ik vraag me dus af of ik mijn bewegingsvrijheid dus juist moet beperken ( flex stoppen ) of dat ik zo prima de 'zwakke plekken' voorbereid.
,.. haal ik ook
Zelfs nog als ik m een redelijk stuk smaller pak. 

Dat bedoelde ik er mee te zeggen; ik kan dat dus ook met handen ineengeklemd. Mensen vinden dat goor om te zien.
Maar die flexibiliteit had ik als kind al, dus dat is wrs genetisch/hypermobiel.
Jij denkt dus dat dat geen issue is? Dat zou wel fijn zijn, want dan komt die schouder gewoon van de botbreuk in mijn elleboog.
Benieuwd wat de doc zegt, ik ga er gewoon vanuit dat ik te hard van stapel ben gelopen en dat ik mijn schouders sterker moet maken. *mind over matter*
Bedankt voor de feedback, dat scheelt al 50% in paniek![]()