Fitness Seller

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Het is goed nieuws :) Tendinitis ( rotator cuff )

Ik moet 4-6 weken trainen tot aan pijngrens, truckladingen ibu of diclo slikken en fysio om extra oefeningen vragen.
De knak die ik voelde kwam door de zwelling, waarbij er iets over elkaar heen schuift.
Hij zei ' vooral dooorrrrgaan, maar dan met iets meer focus ' en dan moet het volledig herstellen.

Ik moet 4-6 weken trainen tot aan pijngrens, truckladingen ibu of diclo slikken en fysio om extra oefeningen vragen.
De knak die ik voelde kwam door de zwelling, waarbij er iets over elkaar heen schuift.
Hij zei ' vooral dooorrrrgaan, maar dan met iets meer focus ' en dan moet het volledig herstellen.

MOOI!! :thumbs:

Zelf geen voorstander van diclofinac maar goed... :D

Denk ook op een bepaald punt gaan stoppen wbt flexibiliteit en niet overstrekken etc. En gewoon rustig aan op gaan bouwen met de oefeningen en je schouder sterk maken. Dat komt vanzelf wel!
Zou alleen geen 3 dagen doen maar alles in 1 dag, zodat je langer hersteltijd hebt. Gezien je geschiedenis lijkt mij dat wel belangrijk.

Waarom doe je precies schouders in 3 dagen?

Omdat mijn begeleider zegt dat dat moet. Er zal wel een goede theorie achter zitten, die natuurlijk te maken heeft met het feit dat links de schouder en de elleboog zwak zijn.
Het is ook gesplitst he, 1 x voor, 1 x achter en 1 x zij. Dus niet in 1 keer vol erop.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 15:33 ----------

Twee weken fullbody is ook niet genoeg om je lichaam aan de belasting te laten wennen.

En zoals ik al zei zou ik nooit 3 dagen achter elkaar schouders trainen. Omdat ze bij iedereen nogal blessuregevoelig zijn. Maar snap dat je daarin op je PT moet vertrouwen.

Wellicht wel, maar ik heb niet het idee dat het in zijn geheel iets uitmaakt. Die hotspots had ik daarvoor al, ik had ze niet vermeden als ik split langer uitgesteld had. ( denk ik dan )

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 15:33 ----------

MOOI!! :thumbs:

Zelf geen voorstander van diclofinac maar goed... :D

Ik kies ook voor ibu.

Maar ookal zou je splitsen, lijkt me nog belastend. Je pt zal zeker wel weten wat te doen en tijd zal uitwijzen toch? ;)

heb je ook veel pijn bij trainen of valt dat mee?

Goed te horen!
en idd als niet nodig is geen diclo nemen!

Diclo werkt wel goed maar uber slecht voor je maag. Moet je bescherming bij nemen.
4x daags Paracetamol icm 3 x daags ibu kan ook nog.

Diclo werkt wel goed maar uber slecht voor je maag. Moet je bescherming bij nemen.

Imo is diclo een paarden middel, daarna komt pretnison, combie met paracetamol is idd goed maar die zou ik pas gaan gebruiken als ubo alleen niet gaat werken!

Maar ookal zou je splitsen, lijkt me nog belastend. Je pt zal zeker wel weten wat te doen en tijd zal uitwijzen toch? ;)

heb je ook veel pijn bij trainen of valt dat mee?

Nee niet echt, maar dan ben ik meestal high van de adrenaline.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 15:40 ----------

Heel verstandig, neem dan gewoon eigenmerk van DA, ETOS, 200mg die kan je beter verdelen over de dag dan de 400mg zo blijft je level in je bloed ook wat stabieler in waarde.

Oh, ik heb die 600mg kanonnen meegekregen. 3 keer daags.

slik het al 2 jaar en dan werken die beschermers ook niet meer:o
echt troep dus als het met minder kan zeker doen

Imo is diclo een paarden middel, daarna komt pretnison, combie met paracetamol is idd goed maar die zou ik pas gaan gebruiken als ubo alleen niet gaat werken!

Kan ook of juist wel hoog starten, spiegel bouwen en langzaam gaan afbouwen.
Zie je ook vaak bij anticiotica even een stoot in het begin.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 16:43 ----------

slik het al 2 jaar en dan werken die beschermers ook niet meer:o
echt troep dus als het met minder kan zeker doen

Bij juist gebruik zeker wel. Behoorlijk verschil als je ze niet neemt.

Maar idd beter eerst andere opties.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 16:43 ----------

Bij juist gebruik zeker wel. Behoorlijk verschil als je ze niet neemt.

Maar idd beter eerst andere opties.

in het begin ja maar ook dat houd een keer op hoor.

Opbouwen en afbouwen ivm spiegels is al een aardig tijdje niet meer van toepassing ;)
Zijn ze alweer op terug gekomen,.. was vroeger idd ook met anti-biotica ja, dat klopt.

Nee niet echt, maar dan ben ik meestal high van de adrenaline.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 15:40 ----------

Oh, ik heb die 600mg kanonnen meegekregen. 3 keer daags.

Die moeten wel werken. Wel goed spul. Zakjes of tablet?

Goed dat je tijdens geen pijn hebt. Maar krijg je dan erna veel last?

Ik heb ibu van 600. Neem er zo 2 als ik pijn heb ;)

Maar liever laag houden de medicatie

Opbouwen en afbouwen ivm spiegels is al een aardig tijdje niet meer van toepassing ;)
Zijn ze alweer op terug gekomen,.. was vroeger idd ook met anti-biotica ja, dat klopt.

Hoezo? Wordt echt nog wel controle op gehouden en bouwt zeker wel spiegel op. Maar op den duur werkt een middel gewoon niet goed meer door gewenning.

Maar werkt dat trainen tot aan je pijngrens wel als je zoveel pijnstillers neemt?

bij de familie van ibuprofen en naproxen is het ook niet geheel onverstandig om omaprazol (maagbeschermers) te nemen,.. zeker bij lang gebruik vd 600mg of zelf de 800mg variant.
Al zul je die laatste (de 800mg r*tard) variant niet snel krijgen :o

Moet je ook vlak voor de training wat bloedverdunners nemen;)

Monster gevoel haha

Terug
Naar boven