AndroidHealthClinic

Sjorslog

succes met fietsen enzo, en dat het snel weer beter mag gaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.382
Toch maar even een update:

Ik ben *nogal* teruggefloten door mijn fysiotherapeut.
Te snel begonnen met krachttraining waardoor mobiliteit en hersen-spier aansturing ergens onderaan de lijst zijn beland.
Dit is een bekende valkuil voor hen, dus hij was niet al te boos, maar kort gezegd mag ik gewoon niets doen tot de knie functioneert zoals een knie dat moet doen.
Ik heb door mijn jeugdig :P enthousiasme te snel het idee gehad dat ik alles er wel doorheen zou rammen en een aantal essentiele stappen overgeslagen.

Blijkbaar ben ik geen genetic freak en moet ik net als alle andere mensen gewoon revalideren. Heel raar. ;)

Anyway; ik heb een verbod op kracht tot eind november en moet alleen fysio gerelateerde oefeningen doen. Hij heeft wel beloofd dat ik daarna gegarandeerd vol aan de bak kan. Dus ik neem die gok.
Dit houd in dat mijn trainingen saai en vooral functioneel zijn en ik alleen het bovenlichaam kan trainen zoals ik wil.

Voor mensen die voor dezelfde keuze staan: het is een lange weg en de operatie is geen grap. Trek er een jaar voor uit.
Ik mis trainen zo erg, ik kan er wel van janken, maar alles wat ik nu NIET doe, zal me later helpen. Want de operatie is geslaagd en alles zit muurvast, dus ik kan in theorie nog 10jr door.

Anyway, een update van niks, zonder toffe cijfers. Ik was te snel en het was niet goed. Misschien leert een ander ervan :P Tot snel!

welkom in het not genetic freak clubje

groetjes en sterkte verder

Balen dat het zo gelopen is.. dat je te snel wilde kan ik me wel voorstellen.
Hoop toch dat het snel beter gaat en het maar snel november mag worden voor je.
Sterkte met revalideren.

oef, zware dobber.
knap hoe je het oppakt, en succes met aftellen tot eind november!

Sjors toch. Jij zou gvd op je sterfbed nog willen trainen. Het lijkt bijna een ontsnapping.

Al zieke upperbodygains?

Het is een tijdje stil geweest Sjors. Dat zijn we niet gewend van je. Gaat alles wel goed met je?

• #4.389
Het gaat prrrrrrrrrrrrima lieverds ^_^
Druk met werk ( promotie ) en ik moet echt 2 maanden koest vwb trainen. Fysio says so.
Ik ga volgende week weer langzaam beginnen met squats en stabiliteit. We moeten zeker zijn dat alles 'vast'zit en blijft zitten.
Dan ga ik ook de fysio verhogen met 3 x per week.

Ik heb bewust niet voor 'zieke upperbody'gains gekozen, omdat ik niet wil dat de boel uit balans raakt. Beter alles opnieuw bouwen dan vanalles moeten corrigeren. Heb alleen rear delts, beetje rug en core onderhouden.

Het opgebouwde vetlaagje heeft wel iets schattigs; dus ik koester 'm nog maar even. Is goed voor de hormonen toch ^_^

Knie doet het nu veel beter, minder zenuwpijn en zelfs compleet pijnvrije dagen. Nog even doorbijten, ik ben op de helft :P

Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's back! :D :D :D

• #4.391
Omdat ik DBB heeeeeeeeeel erg mis en alles bij RPB is begonnen, mogen jullie het als eerste weten.

Deze zomer verwacht ik flinke gains ^_^

2lcvk7c.jpg

is dit iets waarmee je mensen feliciteert?

ik ben geen expert in sociale conventies

maar voor de zekerheid gefeliciteerd

gefeliciteerd!

haha geniale foto!

haha nice!

Shit, dus nu ben je echt definitief van de markt?

jk, gefeliciflapstaart!

wat een topfoto!!
gefeliciteerddddddd

let the gains begin!

Super foto!! :D
gefeliciteerd! Nu op naar de gainzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!

Gefeliciteerd !

Terug
Naar boven