XXL Nutrition

Sjorslog

:roflol::roflol::roflol: I like this woman!

en mack, wtf is die foto man :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Anyway; work:

Preacher curl
1 x 10 x 4kg w.u.
3 x 8 x 7kg
1 x 8 x 8kg

Db Incline curl
1 x 10 x 4 kg w.u.
3 x 8 x 7kg

Cb reverse curl
1 x 10 x 10kg w.u.
2 x 8 x 15
2 x 8 x 20

Db Kickback
1 x 10 x 3 w.u.
3 x 10 x 5kg

Cable pushdown
1 x 10 x 10kg w.u.
2 x 8 x 20kg
2 x 8 x 25kg

Wrist curl
3 x 10 x 4kg links
3 x 10 x 4kg rechts

Daily core:

RKC plank 4 x 30s

Daily cardio:

niet gedaan, vanmiddag nog uurtje combat eskrima in de agenda

Ik had dus ook nog getraind vandaag :o

Dan ga ik nu even vechten en zweten.

Core oefeningen kunnen er gewoon bij, is niet de BB stijl, maar imo wel goed! Zeker met jouw background.

Rusten ook.... En is dat die nieuwe colgate onzichtbare borstel line?

By the Way gooi die planks eens naar de minuut haha....

Core oefeningen kunnen er gewoon bij, is niet de BB stijl, maar imo wel goed! Zeker met jouw background.

T gaat niet om wel of niet bb style. Maar hoeft niet elke dag omdat je met meer oef core pakt.
Rust heeft elk van deel van je lichaam nodig, ook een core.

Ja, ik moet ze maar eens gaan uppen, maar nog beter is meer roulatie in de oefeningen. Moet nog lijst uitwerken/nakijken ; heb nu iets van 6 keuzes maar wil even kijken of ik naar meer kan zodat ik echt elke dag iets anders kan doen en daar dan ook weer 2 weken tussenzit.

Goed te zien dat jij nog niet gebrainwashed bent :cool:

Training ging k*t. Benen kunnen nu even niks meer hebben. Behalve lekker veel eten, dus dat ga ik de rest van de avond doen.

/fail

Laatst bewerkt:
Huh wat? Ik zag pics! Even kijken wat er hier te doen is.

Nou ik zal nog wat kennis delen aangaande core training! (imo een ondergeschoven kindje binnen in de algehele sport wereld!)

Iedereen mag zijn eigen visie erop geven, ik deel deze info puur voor kennis verbreding!

Bijlagen

Ik vind het best vreemd dat het zo'n ondergeschoven kindje is. Core is voor elk zichzelf respecterende sport zo'n beetje de basis ( denk aan vechtsporten, dans, atletiek )
De keren dat ik commentaar kreeg op mijn daily core focus zijn niet meer te tellen en dat commentaar is altijd uit de BB-hoek gekomen.

Ik vind het best vreemd dat het zo'n ondergeschoven kindje is. Core is voor elk zichzelf respecterende sport zo'n beetje de basis ( denk aan vechtsporten, dans, atletiek )
De keren dat ik commentaar kreeg op mijn daily core focus zijn niet meer te tellen en dat commentaar is altijd uit de BB-hoek gekomen.

Waarom denk je dat een fysio altijd eerst naar je core kijkt ;)

Uiteindelijk zit alles in en op ons lijf daar in of aan vast!

Maar nogmaals ik deel slechts mijn kennis ik ga mijn eigen niet mengen in de discussie wel of niet je core elke dag trainen! mensen zijn vrij om de pdf's te lezen en evt hun mening bij te draaien of een onderbouwing te geven van hun standpunt.

In het leger train je ook elke dag je core.. en screwbeast leeft ook nog hoor! ;):D

Het hangt er natuurlijk ook van af wat je doelen zijn;)

Heb je een pic van je voorbeeld?

Meeste vrouwen willen alleen maar slank zijn met beetje spiermassa.

If you can stay lean enough year-round so that your abs are clearly visible, this will go a long way toward making your V-taper (the top half of the X-frame) more dramatic. Your diet must be clean 90 % of the time. Refer to my course "Getting Ripped" available on my web site if you are unsure of the proper way to eat to minimize body fat. Do not neglect your cardio. All it really takes to keep the waistline under control for most people is thirty minutes, four times a week. That's a fairly small price to pay to look wider.

THNX babe :kiss:

Het hangt er natuurlijk ook van af wat je doelen zijn;)

Heb je een pic van je voorbeeld?

Meeste vrouwen willen alleen maar slank zijn met beetje spiermassa.

If you can stay lean enough year-round so that your abs are clearly visible, this will go a long way toward making your V-taper (the top half of the X-frame) more dramatic. Your diet must be clean 90 % of the time. Refer to my course "Getting Ripped" available on my web site if you are unsure of the proper way to eat to minimize body fat. Do not neglect your cardio. All it really takes to keep the waistline under control for most people is thirty minutes, four times a week. That's a fairly small price to pay to look wider.

Ik denk dat je het vanuit de verkeerde hoek bekijkt! Het is niet zo dat je dan slanker gaat worden in je core.. (anders had ik nu wel een HELE smalle taile gehad!) wel sterker en stabieler.

Dus vergeet het stukje lokale vetverbranding en lees de stukken eens ;)

Laatst bewerkt:
Het gaat er ook helemaal niet om of je al dan niet je core iedere dag moet trainen, het gaat erom of het nut heeft.
Zeker gezien je met een pak andere oefeningen je core al meepakt. Train smarter, not harder

Terug
Naar boven