Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

• Topic Starter Topic Starter
18:30 3 roti pannenkoeken met kipfilet, krieltjes, sperzibonen

nom nom nom :meal:
Het was echt genieten:thumbs:!

had nog gezocht naar onderzoeken over IF en dit was het enige wat ik kon vinden.
Maar goed als het voor jou werkt dan werkt het ;)

Is alleen wel de vraag of je ook met IF kan bulken dan.... of is het echt alleen voor als je wil cutten?
Ik weet nog niet of het werkt, maar ga in ieder geval niet terug schakelen naar een regulier cut-dieet. IF bulk bestaat ook en dat wil ik vanaf eind augustus ongeveer gaan proberen!:D

Gelukkig is IF niet helemaal als ramadan, omdat ik slechts 4-5uur zonder voeding rondloop in de ochtend en niet zoals de ramadam stug de hele dag ;)

We zien wel waar het schip strand..deze week een beetje gestagneerd, maar wijzig nog niet teveel aan mijn dieet..Helaas (of althans heb er wel zin in) ga ik het latste weekend van deze maand 6 dagen met vrienden skaten...vrees dat daarbij niet zo gezond gegeten gaat worden, maar neem waarschijnlijk wat proteine repen en wat eiwitten mee en ga dan uit van zo'n 2500-2600kcals per dag (onderhoud).
Hoop niet dat die trip teveel roet in het eten gooit, want heb daarna nog iets minder dan 4 weken om mijn vetpercentage te verlagen..

De training van vanmiddag!:D Tussen de meeste sets maximaal 1 minuut rust

C2 Schouders – armen:
MP: 15x27.5kg, 10x47.5kg (warm-up), 2x12x52.5kg, 12x52.5kg (Waarvan 2 pushpress (p.p)), 10x52.5kg (Waarvan 2 p.p)
Alternate hammer grip shoulder press: 12x12kgkg (warmup), 2x12x14kg, 11x14kg, 10x14kg (2 forced)
Face pull: 12x32kg (Warmup), 3x12x36kg, 12x36kg (2 forced) (3 sec hold)

Barbel curl: 10x20kg, 12x27.5kg, 11x27.5kg (2 forced), 10x27.5kg, 10x27.5kg (Laatste set 2 forced & laatste 2 sets iets smallere greep)
Dumbbell Tricep ext.: 3x12x30kg, 10x30kg (MMC kan beter!)
Reverse grip cable curl: 2x12x36kg, 10x36kg (Verzwaren --> 41kg), 25x23kg (Pompen of verzuipen)
Rope pushdown: 14x32kg, 11x32kg, 10x32kg, 25x23kg
BB behind the back wrist curl: 12x40kg, 13x45kg, 3x12x45kg (Verzwaren --> 50kg)

Prima training, veel sets een goed MMC en een goede pomp achteraf! Helaas is die in mijn schouders altijd zo weer verdwenen..

Lekkere training. Die reverse cable curl doe je liggend voor je biceps? Die vind ik top ie geval 1 van mn favo's.

Flink volume goeie workout en een lekkere pomp hoort erbij he:) hoest op moment vol te houden allemaal?

Lekkere training. Die reverse cable curl doe je liggend voor je biceps? Die vind ik top ie geval 1 van mn favo's.
Meer voor onderarm en brachialis..

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 19:36 ----------

Flink volume goeie workout en een lekkere pomp hoort erbij he:) hoest op moment vol te houden allemaal?
Soms een beetje suf, maar als ik eenmaal in de gym ben dan komt de motivatie en kan ik knallen als een gek!:D

Stevige wrist curls man. Epische pump na die oefening? :D

Mooie training!

Facepulls voor je schouders? Ik pak die altijd voor mijn traps, schouders lukt me daar niet mee?

Ik heb ook maar even een supp besteld met groene thee extract er in. Volgens mij helpt dat wel goed bij jou:p

Lekkere training Marv!
Gaat echt goed met de gewichtjes hè :D

Facepulls voor je schouders? Ik pak die altijd voor mijn traps, schouders lukt me daar niet mee?

Ik heb ook maar even een supp besteld met groene thee extract er in. Volgens mij helpt dat wel goed bij jou:p

Face pulls pak ik tegenwoordig ook juist voor achterkant schouders, vooral goed voor blessure preventie (op aanraden van Bob K ;))

lekker volume gepakt op die MP man! :thumbs:

Lekkere training Marv!

Face pulls pak ik tegenwoordig ook juist voor achterkant schouders, vooral goed voor blessure preventie (op aanraden van Bob K ;))

+1, rotator cuff, rear delts en trapezius pars transversus! ;)

Stevige wrist curls man. Epische pump na die oefening? :D
Inderdaad een flinke pomp achteraf! Het is nu wel voor het eerst dat ik ook deze oefening waar mogelijk wil verzwaren, waar ik er normaal altijd gewoon 40kg aanhing..
Thanks!:D

Ik pak hem puur voor achterkant schouders..het is even zoeken naar de juiste connectie, maar dan voelen ze IMO erg goed!:thumbs:
Lekkere training Marv!

Thanks gozer!:D
lekker volume gepakt op die MP man! :thumbs:
Volume wel..gewicht daarentegen..
+1, rotator cuff, rear delts en trapezius pars transversus! ;)
Fysio zeker ;)

Gisteren de hele dag geen PC aangeraakt! Op mijn werk was deze deffect en s'avonds gewoon geen tijd gehad! Jullie logjes zal ik daarom vanavond of in de loop van de dag even doorlezen..

Eerst even een update van gisteren!

Kwam een beetje stressig in de sportschool want ik moest overwerken, had weinig tijd en kwam direct in de drukte terrecht! Daarom wat oefeningen van volgorde moeten wisselen en soms een beetje gejaagd gevoel. Desalnietteplus wel een goede training!:D

A1-Chest&Back:
BOR: 12x40kg, 12x60kg (Warmup), 2x12x80kg, 10x80kg, 8x80kg
Incline dumbbell press: 15x14kg, 12x22kg, 10x30kg (Warmup), 12x34kg, 10x34kg, 9x34kg, 8x34kg
Incline fly's (60°): 12x12kg (warmup), 12x20kg, 11x20kg, 9x20kg (Slow controled reps)
Reverse grip pulldowns: 13x68kg, 12x68kg (1 forced), 11x68kg (2 forced) (Verzwaren --> 73kg)
CG cable row: 15x118kg, 2x12x118kg (2 forced)
Standing cable fly (high pull): 15x18kg (Warmup), 3x15x27kg (Verzwaren --> 32kg)
Barbel shrugs: 12x40kg, 12x60kg (Warmup), 12x80kg, 12x80kg (2 met legdrive), 10x80kg, 11x80kg (2 met legdrive)

Excel is helaas nog niet op mijn PC geinstalleerd dus kan niet excact mijn voeding van gisteren uitrekenen..

Voeding woensdag 12-06-2013::meal:
7:00 1 capsule Ripped
9:00 1L groene thee + 2g BCAA
11:00 80g brinta + 30g whey + 30g rozijnen + multivit + vit D
12:15 200g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
16:00 150g rijst + 135g kipfilet + 90g spinazie
16:15 250mg caffeine
16:30-17:45 1 scoop muscle protect (BCAA, glutamine etc.)
17:45 40g dextro + 5g BCAA + 25g whey + banaan
18:00 250g rijst + 100g ananas + 100-150g kipfilet + kerriesaus
21:00 3g BCAA

~2600-2700kcals ~190-210g Eiwit, ~300-400 Koolhydraat, ~50-70g vet

Excel is helaas nog niet op mijn PC geinstalleerd dus kan niet excact mijn voeding van gisteren uitrekenen..

Gebruik Myfitnesspall of Calorieteller op je telefoon, tenminste neem aan dat je wel smartphone hebt :P?

Leuk om te lezen dat jou BOR 'warm up' even veel is als mijn work out :o

Misschien toch wat lager in reps gaan zodat je niet teveel verliest qua kracht? Duurt langer om kracht
terug op te bouwen dan reps imo
Omdat ik binnen mijn vorige schema veel low rep heb gedaan wel ik nu het wat hogere volume aanhouden..het gewicht maakt me ook niet zoveel uit. Hoewel ik natuurlijk ook graag een 100kg MP op mijn naam zou willen zetten ;)

Gebruik Myfitnesspall of Calorieteller op je telefoon, tenminste neem aan dat je wel smartphone hebt :P?

Leuk om te lezen dat jou BOR 'warm up' even veel is als mijn work out :o
Ik heb een crappy smartphone (gallaxy Y), die accuut vastloopt bij zo'n app ;). Morgen doet mijn PC het denk wel weer en mijn voeding voor vandaag bereken ik thuis wel even, want die is vandaag toch low carb, high fat/protein (rustdagje):o

Sterke training bro!
Vooral flink krachtig qua incline chest oefeningen man!

Balen is dat als aanloop naar training zo crappy is!
Alleen wel extra fijn als je dan gewoon heerlijke training neerzet! :D

Ga zo door man gaat helemaal goed komen met die contest!

Je houd je in het algemeen nog keurig aan je voeding en training, top man! Mooie discipline!!

Keep it up :thumb:

Het was echt genieten:thumbs:!

Ik weet nog niet of het werkt, maar ga in ieder geval niet terug schakelen naar een regulier cut-dieet. IF bulk bestaat ook en dat wil ik vanaf eind augustus ongeveer gaan proberen!:D

Gelukkig is IF niet helemaal als ramadan, omdat ik slechts 4-5uur zonder voeding rondloop in de ochtend en niet zoals de ramadam stug de hele dag ;)

We zien wel waar het schip strand..deze week een beetje gestagneerd, maar wijzig nog niet teveel aan mijn dieet..Helaas (of althans heb er wel zin in) ga ik het latste weekend van deze maand 6 dagen met vrienden skaten...vrees dat daarbij niet zo gezond gegeten gaat worden, maar neem waarschijnlijk wat proteine repen en wat eiwitten mee en ga dan uit van zo'n 2500-2600kcals per dag (onderhoud).
Hoop niet dat die trip teveel roet in het eten gooit, want heb daarna nog iets minder dan 4 weken om mijn vetpercentage te verlagen..

4-5 uur valt trouwens reuze mee.... Dat kan je niet eens vasten noemen eigenlijk :P

Maar ik ben benieuwd hoe het cutten en bulken met if gaat ;)

Haha...maar jij bent ook een manlet:trollface:
Sterke training bro!
Vooral flink krachtig qua incline chest oefeningen man!

Balen is dat als aanloop naar training zo crappy is!
Alleen wel extra fijn als je dan gewoon heerlijke training neerzet! :D

Ga zo door man gaat helemaal goed komen met die contest!
Ik mag niet klagen...
Je houd je in het algemeen nog keurig aan je voeding en training, top man! Mooie discipline!!

Keep it up :thumb:
Discipline zit wel goed, hopelijk houdt ik dat vol tot het eind! Moet eerlijk toegeven dat IF ervoor zorgt dat het echt goed vol te houden is..

4-5 uur valt trouwens reuze mee.... Dat kan je niet eens vasten noemen eigenlijk :P

Maar ik ben benieuwd hoe het cutten en bulken met if gaat ;)
Het is wel meer dan 4-5uur. Ik eet van 11:00-12:00 t/m uiterlijk 19:00. Het vasten begint dus altijd om 19:00, maar de avond is goed vol te houden. Persoonlijk vind ik dus alleen die 4-5uur in de ochtend lastig.

Zelf ben ik ook benieuwd hoe de bulk met IF verloopt!:D

Hier nog de voeding van vandaag..

LOOOOOOW CARB..

Voeding donderdag 13-06-2013:
7:00 1 capsule ripped
9:00 1L groene thee
11:00 5g BCAA
12:00 150g kipfilet + 30g whey + 45g notenmix + multivit & vit D
15:00 150g kipfilet + 30g whey + 40g notenmix
16:00 5g BCAA
18:00 175g kipfilet + 25g casseine + sla, komkommer, halve appel en dressing

~1800kcals, E/K/V = 215g (48%) / 30g (7%) / 90g (45%)

Carbs komen voornamelijk uit whey zeker?

Terug
Naar boven