Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

• Topic Starter Topic Starter
Puuuuf erg low kerel zult wel lekker leeg zijn na zo. Dag

Pffff zou dat echt niet trekken zo low carb...
Waarom ga je eigenlijk zo laag?
Heb je het idee dat als je hoger in carbs blijft niet zo ripped kan worden?

Pffff zou dat echt niet trekken zo low carb...
Waarom ga je eigenlijk zo laag?
Heb je het idee dat als je hoger in carbs blijft niet zo ripped kan worden?
Het geeft me een beetje speelruimte als ik bijvoorbeeld op zaterdag een BBQ heb, maar zoals ik al aan heb gegeven heb ik nog niet eerder succesvol gecut...dus het is ook een beetje trial & error..

Heb ook wel het idee dat ik mijn trainingsdagen nog iets moet gaan verlagen tegen het einde of toch elke dag cardio gaan doen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook al een soort van buffertje opbouwen voor de weekenden dus ;)

Lekker toch, low carb. Prima op offdays imo, doe het nu zelf ook met carbcycle op de losse pols. Lekker BF gebruiken als brandstof als je niet hoeft te knallen in de gym!

Ook al een soort van buffertje opbouwen voor de weekenden dus ;)
Het is niet zo dat ik ieder weekend los ga, maar het stikt deze maand van de sociale verplichtingen. Zo heb ik morgen een BBQ, dus zal ik om mijn training heen wel carbs nemen..in de middag op amino's en dan s'avonds wel lekker uitpakken met de BBQ.

Vaderdag is vaak ook zo'n dag, maar die wil ik hooguit op de avondmaaltijd na gewoon low carb/low kcals houden.

Ook al aangekondigd dat ik eind van de maand 6 dagen met vrienden weg ga (skate-trip), deze dagen zal ik om en nabij onderhoud gaan zitten :D

Lekker toch, low carb. Prima op offdays imo, doe het nu zelf ook met carbcycle op de losse pols. Lekker BF gebruiken als brandstof als je niet hoeft te knallen in de gym!
Vind ik zelf ook, low carb is zoals ik al eens eerder heb vermeld in dit log beter vol te houden dan medium carb. Zolang je geen carbs nuttigd vallen de carb cravings ook goed mee!:D

Vandaag een kleine refeed of gewoon een IIFYM dagje. Had zin in pannenkoeken vanavond, dus heb mijn eiwitten iets omlaag gesschroefd en mijn carbs omhoog. Goed om op te laden ook voor de training van morgenochtend!:thumbs:

B1 Benen - onderrug – buik
Squat: 5x8-12
SLDL: 4x8-12
Leg press: 4x12-15

Barbel calfraise: 4x8-12
Toepress: 4x8-12
Single leg calfraise: 3xbw till failure

Cable pull-trough: 5x8-12

Vrijdag 14-06-2013, REFEED:
7:00 1 capsule ripped
9:00 1L groene thee + 4g BCAA
11:00 75g brinta + 25g whey + 25g rozijnen + vit B & D
12:30 150g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:00 200g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
Tijdens training: 1 scoop muscle protect (BCAA, Glutamine etc.)
Post workout: 25g whey + 5g BCAA + 40g dextro + banaan
18:00 4 pannenkoeken + stroop & 1 appel + 20g casseine

~2770kcals, E/K/V = 170g (24%) / 390g (56%) / 60g (20%)

Zou je je ontbijt niet wat meer voorzien van complexe koohlydraten?

Zou je je ontbijt niet wat meer voorzien van complexe koohlydraten?
Is in mijn optiek niet nodig, maar komt omdat ik IF doe. Voor mij werkt het momenteel tijdens het cutten prima.

Achterhaald verhaal hoor bro.
IF/CBL en dergelijke proberen net koolhydraten net later naar de dag te verplaatsen, toch zeker rond de trainingsmomenten :)
Dat is inderdaad wat 'we' doen..
Was vooral met betrekking tot het dieten ;):rolleyes:
lijkt me niet echt praktisch. :)
Het werkt, en dat is nu even wat telt. Of het ideaal is weet ik niet.

Praktisch gezien zorgt mijn huidige dieet ervoor dat het cutten goed vol is te houden waar je bij een reguliere cut al snel naar een laag calorieen aantal per dag gaat met (zeer) kleine porties voedsel..

Nog steeds veel respect voor die low carbs hoor. Ik denk dat dit jaar je cut wel succesvol gaat worden :)
Hoe droog sta je nu? Sta je al droger dan op de contest van vorig jaar?

Is in mijn optiek niet nodig, maar komt omdat ik IF doe. Voor mij werkt het momenteel tijdens het cutten prima.

Het werkt, en dat is nu even wat telt. Of het ideaal is weet ik niet.

Praktisch gezien zorgt mijn huidige dieet ervoor dat het cutten goed vol is te houden waar je bij een reguliere cut al snel naar een laag calorieen aantal per dag gaat met (zeer) kleine porties voedsel..

Ik zou al op de grond liggen als ik 2h wakker ben.. :p

my God van waar kom jij nu nog ineens? Long time no see!

Check de uitleg in m'n log, dan ben je ineens mee. :D

Nog steeds veel respect voor die low carbs hoor. Ik denk dat dit jaar je cut wel succesvol gaat worden :)
Hoe droog sta je nu? Sta je al droger dan op de contest van vorig jaar?
Ik ben er van overtuigd dat ik droger ben. Moet het alleen wel goed weten vast te leggen op foto's en poseren oefenen..
my God van waar kom jij nu nog ineens? Long time no see!
Dat vroeg ik me inderdaad ook af!
Ik zou al op de grond liggen als ik 2h wakker ben.. :p

Check de uitleg in m'n log, dan ben je ineens mee. :D
Is allemaal gewenning Lenn!:D

Ooh ooh wat lekker! Het is maar goed dat ik kant en klaar pannenkoeken had, want anders had ik er zeker 12 opgegeten! Zit ook zeker niet vol...maar de macro's waren al fitted ;)

Training ging moeizamer als de vorige B1 workout maar ben wel tevreden!:thumbs:

B1 Benen - onderrug – buik
Squat: 12x60kg, 12x80kg, 8x100kg, 2x12x120kg, 11x120kg, 9x120kg, 8x120kg (Nipt! De meeste sets voelde als lood!)
SLDL: 12x60kg, 2x12x100kg, 11x100kg, 8x100kg (Pff!)
Leg press: 12x118kg, 4x15x164kg (Verzwaren --> 173kg)

Barbel calfraise: 5x12x100kg, 10x100kg, 8x100kg
Toepress: BEZET:mad:
Single leg calfraise: 13xbw, 11xbw, 8xbw

Cable pull-trough: 12x32kg, 3x12x50kg, 2x10x50kg (Zo houden ivm hold & MMC)

Lekkere trainingen bro!
2x12x120kg squat en 2x12x100kg SLDL, netjes!!! :D

Fijn ook om te lezen dat cutten nu al zo succesvol gaat, met nog wel 6 weken te gaan of zo!!! ;)
Veel succes nog, maar dat gaat vast en zeker goed komen! :thumbs:

Lekkere trainingen bro!
2x12x120kg squat en 2x12x100kg SLDL, netjes!!! :D

Fijn ook om te lezen dat cutten nu al zo succesvol gaat, met nog wel 6 weken te gaan of zo!!! ;)
Veel succes nog, maar dat gaat vast en zeker goed komen! :thumbs:
Nou ja..succesvol was misschien wat overdreven..;) Ik ben in ieder geval droger als de vorige contests!:D:thumb:

Hey duder, wanneer ga je weer s 200kg squatten? Vond ik altijd mooi om te lezen :)

Terug
Naar boven