hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal voorlopig even niet gebeuren. Focus ligt even iets meer op mind muscle connectie en niet om domweg gewicht verplaatsenHey duder, wanneer ga je weer s 200kg squatten? Vond ik altijd mooi om te lezen![]()

Had er eigenlijk veel meer verdiend..maar goed, ben wel aan het cutten! Als ik niet zo lui was geweest kant en klaar pannenkoeken te pakken had ik er denk iets meer kunnen eten, want zelf gemaakte pannenkoeken zijn IMO een stuk minder vet..Goeie leg workout dan verdien je ook wel 4pannekoeken![]()
Thanks!
Huh..wat bedoel je preciesExcuus Skatermarvin ik heb je opmerking bij Rox92 niet helemaal begrepen.

Thanks maat! Het mag voor deze contest nog wel wat lager, maar vind het zelf al lekker summer proof!

Thanks Lennart! Vind ik zelf ook..poseren blijft alleen moeilijk, zeker als je een fullbodyshot wilt maken..Je staat er goed bij Marvin! Heb idee dat je goede stappen hebt gemaakt in vergelijking met vorig jaar.
Werkelijk geen idee hoeveel %. Ik meet mijn vetpercentage niet. Enkel mijn taille, arm, been en gewicht. Arm en been als maat dat ik niet teveel spiermassa verlies..taille en gewicht mogen van mij gewoon flink dalenSterke training! Goeie picca!
Haha, daar ben ik in ieder geval nog lang niet! Hoeveel % zou dit zijn?

Die post ik zo..
), 21x17.5kg (Dodelijk
)
)Behalve vandaag..Je staat er netjes bij kerel, trainingen en voeding ziet er ook gewoon netjes uit, niet te veel poespas.

Thanks maat! Het mag voor deze contest nog wel wat lager, maar vind het zelf al lekker summer proof!![]()

Ik ben bang dat ik wel wat mag gaan compenseren inderdaad..morgen een dagje kalkoenfilet + BCAA'sHaha, waarschijnlijk zal er wel wat gecompenseerd moeten worden als ik zie wat je daar al hebt staan excl. bbq xD. Lekker man!

Speklapjes vind ik ranzig, dus zal me beperken tot redelijk mager vlees. Het probleem zit hem meer in de stokbrood met kruidenboter ben ik bang...als ik dat weet te beperken gaat het allemaal wel mee vallen.Geniet er lekker van vanavond, als je jezelf een beetje kan inhouden met de sausjes en speklappen dan zal de ''schade'' wel meevallen denk ik.
Training staat hier bovenSummer proof zijn we hopelijk allemaal wel hier hehehe.
Staat er in ieder geval strak bij naar mijn mening, maar snap het wel je wil natuurlijk lager en lager gaan
Ben benieuwd hoe de training is verlopen man!
Ik zou graag eens naar 4/5% vetpercentage gaan, maar denk dat daar meer voor nodig is dan wat ik nu doe..de laatste weken ga ik misschien ochtend cardio erbij invoeren..Dat is ook een optie. Misschien dat ik mijn dag inname verlaag naar zeg 1000kcals met een shitload aan BCAA's en mijn vast periode even stretch tot een uur of 2 en dan rond 6uur weer stop met eten.Hahaha gewoon lekker eten bij de BBQ en dan morgen een grote fast dag houden![]()
Thanks Harnak!

Training staat hier bovenIk zou graag eens naar 4/5% vetpercentage gaan, maar denk dat daar meer voor nodig is dan wat ik nu doe..de laatste weken ga ik misschien ochtend cardio erbij invoeren..

Ik zeg ook niet dat ik het haal hoor, want wil niet als een zombie op mijn werk struinen..dat kan ik ook niet maken gezien de veiligheid (werk op een lab). Ik denk dat ik volgende maand mijn trainingsdagen nog iets verlaag qua kcals en dan zal ik toch bijvoorbeeld wat extra cardio moeten gaan doen bij voorkeur fasted in de ochtend.Hehehe, blinde kip ben ik toch ook weer
Training zag er lekker uit man en hoop dat de BBQ goed zal smaken!
Heb je in ieder geval wel weer verdient hehe.
4 à 5% is wel echt ziek om te bereiken, maar niks is onmogelijk natuurlijk.
Cardio fasted gaat sowieso natuurlijk een verschil maken, want op gegeven moment kan je ook beter workload toevoegen ipv kcals schrappen ja
Nou veel succes in ieder geval man!
Zullen zien hoe de komende 6 weken alles uit gaat pakken![]()