Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou mooi zijn, maar of ik het ook echt haal..Jezus, 4/5% behalen, op rustdagen 1700-1800 kcals..
Sterk man, wat een doorzettingsvermogen!
..daarna nog wat fruit en mini-stroopwafels..uiteindelijk pas gestopt met eten rond 00:00uur. Dus plak ik daar even een vast van 16 uur aanvast en kom ik uit op vandaag rond 16:00uur weer wat ga eten en weer stop om 19:00uur
. Beetje compensatie dagje dus.Moddervet!

Dat was zeker de planning!

Ik trek em nog ff door tot as zaterdag avond en dan uit eten (indiaase rijsttafel, maar dan een echte indiaase rijsttafel
) en bij de bios een 430gr zak m&m's met pinda voor de vitamine b
Ja ik leef daar erg naar toe, sterker nog het is mn enige houvast in dit leven 
Ik ben niet zo goed in het afslaan van voedsel en wil ook geen drama maken van iedere sociale aangelegenheid. Er is me ook 2 keer gebak aangeboden welk ik WEL netjes heb laten staan![]()
Dat soort dagen kan je inderdaad naar uitkijken. Tijdens de cut ben ik er wel wat voorzichtiger mee al spreek ik voor mezelf. Tijdens bulk daarentegen vind ik het weleens heerlijk om flink los te gaan op een rijsttafel of een goede zak snoep...Kolere wat sta jij er al kurkie droog bij man, geen handoek meer nodigIk trek em nog ff door tot as zaterdag avond en dan uit eten (indiaase rijsttafel, maar dan een echte indiaase rijsttafel
) en bij de bios een 430gr zak m&m's met pinda voor de vitamine b
Ja ik leef daar erg naar toe, sterker nog het is mn enige houvast in dit leven
![]()
De kipsate en het ijs smaakte me prima!!Je bent +15 cm groter als, +15 kg zwaarder
en je gaat op 1380 kcals
![]()
Ik hoop dat de kipsaté en ijs je heeft gesmaakt!![]()

Ik doe mijn best...het zo af en toe is loopt alleen een beetje uit de hand de afgelopen 3 wekenGroot gelijk man, zo nu en dan kan dat echt geen kwaad. Verder ga je lekker man! Jij wordt shreddedddddd.

Ik denk persoonlijk dat je MAX op 6 tot 7 % bf moet komen marvin (hoewel dat nog ****ing shredded is natuurlijk), ik denk dat je er uitziet als een gespierde marathonloper op 4/5% + heel je test spiegeltje gaat naar 0 omdat je daar simpelweg te weinig massa voor hebt (spieren bepalen je metabolisme)... daarnaast zakt je stofwisseling naar dat van een meisje van 11 jaar. Aan jouw de keus
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:37 ----------
Kijk gewoon waar het schip strand, train hard en geniet van je progressie!
Koek heeft inderdaad een punt..dat is ook de reden dat ik buiten mijn taille en gewicht ook mijn arm en beenomtrek regelmatig meet. Ik wil gewoon geen vreselijke afname zien in been en arm omtrek..verder hou ik de spiegel gewoon goed in de gaten...Koekie heeft wel echt een punt marvin. Pas op dat je niet net als ik vorig jaar zove volheid verliest dat het esthetische er af is.

Misschien moet ik ook even 1 keer per maand een meetlint om mijn kuiten en borst/rug heen gooien, zodat ik ook dat een beetje kan volgen.Planning ziet er goed uit bro
Maar heel verstandig om ook die beide omtrekken te meten
Ik doe nu maandelijks een fullbody meting waarbij ik eigenlijk als me spiergroepen meet qua omtrek.
Leuk om zodoende de progress bij te houden.
Klinkt interessant dat wat je noemt over myostatine, ga ik eens doornemen!
Training en dieet ziet er ook weer strak uit ben benieuwd hoe het verlopen gaat!
Succes in ieder geval op de werkvloer vandaag met dit warme weer!

Idem voor creatine 
Dat wist ik nog niet, maar ben geen muis!Je weet toch dat onderhand vit D3 myostatin onderdruktIdem voor creatine
En je kan natuurlijk nog altijd aan de nolvadex :
*Lap tekst*

Dat wist ik nog niet, maar ben geen muis!
Misschien toch weer mijn vitamine D (1500IU) ieder dag gaan nemen in plaats van random (wat neer komt op ongeveer om de dag)
Wat is Nolvadex eigenlijk precies?

Nolvadex wordt vaak in combi met kuur gedaan om gynaecomastie problemen te voorkomen
heeft een anti-oestrogene werking
Nolvadex wordt vaak in combi met kuur gedaan om gynaecomastie problemen te voorkomen
heeft een anti-oestrogene werking
Merci beide! Dat heb ik dus voorlopig niet nodig...Dit inderdaad kort door de bocht gezegd. Of in combi met een test booster zodat je oestrogene niet mee verhogen om de
verhoging in je test te counteren