AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Jezus, 4/5% behalen, op rustdagen 1700-1800 kcals..
Sterk man, wat een doorzettingsvermogen!

• Topic Starter Topic Starter
Jezus, 4/5% behalen, op rustdagen 1700-1800 kcals..
Sterk man, wat een doorzettingsvermogen!
Het zou mooi zijn, maar of ik het ook echt haal..

Vandaag maar zowat de hele dag vasten..gisteren geBBQ't tot ik gruwelijk pijn aan mijn buik had:rolleyes:..daarna nog wat fruit en mini-stroopwafels..uiteindelijk pas gestopt met eten rond 00:00uur. Dus plak ik daar even een vast van 16 uur aanvast en kom ik uit op vandaag rond 16:00uur weer wat ga eten en weer stop om 19:00uur ;). Beetje compensatie dagje dus.

Hahahahahaha nu wordt je dik!

Sonja Bakker balans dag ;)

Hahahahahaha nu wordt je dik!
Moddervet!

Ik hou in ieder geval wel lekker wat vocht vast en mijn buikje is nog goed gevuld (gewicht +0.7kg en taille +1.7cm)...:mad:

yes mad:mad:

Dat was zeker de planning!

maar die is helaas niet uitgekomen...mijn moeder had speciaal voor vaderdag kipsate gehaald met pindasaus en patat en 3 chocolade ijs als toetje

Voeding zondag 16-06-2013
10:00 1 capsule Ripped
13:00 Blikje light energy drink
15:00 3g BCAA
16:00 30g whey + 25g pinda's
18:00 Patat + 6 kipsate + pindasaus + mayonaise + komkommer en 150g 3 chocolade ijs

Voedingswaarden geen idee ;)

Ik ben niet zo goed in het afslaan van voedsel en wil ook geen drama maken van iedere sociale aangelegenheid. Er is me ook 2 keer gebak aangeboden welk ik WEL netjes heb laten staan:thumbs:

Gezien de hoge hoeveelheid vet gisteren heb ik besloten vandaag mijn notemix weg te laten! Morgen gewoon weer 2600-2700kcals

Maandag 17-06-2013:
7:00 1 capsule ripped
9:00 1L groene thee
10:50 10g BCAA
12:00 150g kipfilet + 30g whey + 250mg caffeine
15:30 150g kipfilet + 30g whey
17:00 10g bCAA
18:00 250g kalkoenfilet + sla + 40g casseine

~1380kcals, E/K/V = 215g (62%) / 20g (6%) / 50g (32%)

Kolere wat sta jij er al kurkie droog bij man, geen handoek meer nodig ;) Ik trek em nog ff door tot as zaterdag avond en dan uit eten (indiaase rijsttafel, maar dan een echte indiaase rijsttafel :D ) en bij de bios een 430gr zak m&m's met pinda voor de vitamine b :p Ja ik leef daar erg naar toe, sterker nog het is mn enige houvast in dit leven :D

Je bent +15 cm groter als, +15 kg zwaarder

en je gaat op 1380 kcals

b0e.gif

Ik hoop dat de kipsaté en ijs je heeft gesmaakt! :P

Ik ben niet zo goed in het afslaan van voedsel en wil ook geen drama maken van iedere sociale aangelegenheid. Er is me ook 2 keer gebak aangeboden welk ik WEL netjes heb laten staan:thumbs:

Groot gelijk man, zo nu en dan kan dat echt geen kwaad. Verder ga je lekker man! Jij wordt shreddedddddd.

Kolere wat sta jij er al kurkie droog bij man, geen handoek meer nodig ;) Ik trek em nog ff door tot as zaterdag avond en dan uit eten (indiaase rijsttafel, maar dan een echte indiaase rijsttafel :D ) en bij de bios een 430gr zak m&m's met pinda voor de vitamine b :p Ja ik leef daar erg naar toe, sterker nog het is mn enige houvast in dit leven :D
Dat soort dagen kan je inderdaad naar uitkijken. Tijdens de cut ben ik er wel wat voorzichtiger mee al spreek ik voor mezelf. Tijdens bulk daarentegen vind ik het weleens heerlijk om flink los te gaan op een rijsttafel of een goede zak snoep...

over die zak snoep gesproken..daar droomde ik vanacht dus over *zucht*

Je bent +15 cm groter als, +15 kg zwaarder

en je gaat op 1380 kcals

b0e.gif

Ik hoop dat de kipsaté en ijs je heeft gesmaakt! :P
De kipsate en het ijs smaakte me prima!!:thumbs: Vandaag zal wel even zwaar worden...maar des te beter gaat mijn meal van morgen om een uur of 11:00 smaken..

Bambix met brinta, whey en rozijnen:heart:

Groot gelijk man, zo nu en dan kan dat echt geen kwaad. Verder ga je lekker man! Jij wordt shreddedddddd.
Ik doe mijn best...het zo af en toe is loopt alleen een beetje uit de hand de afgelopen 3 weken ;):rolleyes:

Ik denk persoonlijk dat je MAX op 6 tot 7 % bf moet komen marvin (hoewel dat nog ****ing shredded is natuurlijk), ik denk dat je er uitziet als een gespierde marathonloper op 4/5% + heel je test spiegeltje gaat naar 0 omdat je daar simpelweg te weinig massa voor hebt (spieren bepalen je metabolisme)... daarnaast zakt je stofwisseling naar dat van een meisje van 11 jaar. Aan jouw de keus :D

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:37 ----------

Kijk gewoon waar het schip strand, train hard en geniet van je progressie!

Koekie heeft wel echt een punt marvin. Pas op dat je niet net als ik vorig jaar zove volheid verliest dat het esthetische er af is.

Ik denk persoonlijk dat je MAX op 6 tot 7 % bf moet komen marvin (hoewel dat nog ****ing shredded is natuurlijk), ik denk dat je er uitziet als een gespierde marathonloper op 4/5% + heel je test spiegeltje gaat naar 0 omdat je daar simpelweg te weinig massa voor hebt (spieren bepalen je metabolisme)... daarnaast zakt je stofwisseling naar dat van een meisje van 11 jaar. Aan jouw de keus :D

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 20:37 ----------

Kijk gewoon waar het schip strand, train hard en geniet van je progressie!

Koekie heeft wel echt een punt marvin. Pas op dat je niet net als ik vorig jaar zove volheid verliest dat het esthetische er af is.
Koek heeft inderdaad een punt..dat is ook de reden dat ik buiten mijn taille en gewicht ook mijn arm en beenomtrek regelmatig meet. Ik wil gewoon geen vreselijke afname zien in been en arm omtrek..verder hou ik de spiegel gewoon goed in de gaten...

En dan hoop ik er verdomme toch wel iets beter uit te zien als dit

IMG_7422.jpg

Verder las ik gisteren een stuk over myostatine wat in mijn optiek verklaard waarom sommige mensen van nature al buffer kunnen worden dan anderen. Ik train hard en ben gedisciplineerd maar acht het onmogelijk om in de komende 5 jaar naturel uit te komen op bijvoorbeeld 90kg bij 8-10% (met 1.80m)

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 07:49 ----------

Maar goed hier de planning voor vandaag! Als vanmiddag de airco in de gym niet aan staat lynch ik bij wijze van spreken de eigenaar..

A2 Borst – rug
Reverse grip row: 4x8-12
Dumbbell press: 4x8-12
Dumbbell row: 3x8-12
Incline fly’s: 3x8-12
Lat pulldown: 3x12-15
Standing cable fly’s (low pull): 3x12-15

Dumbbell pullover: 3x8-12
CG-pullup: 3x8-12
Dumbbell shrugs: 3x8-12

Voeding dinsdag 18-06-2013:
7:00 1 capsule ripped
9:00 1L groene thee
11:00 60g brinta + 20g bambix + 30g whey + 30g rozijnen + vit B & D
12:30 150g rijst + 135g kipfilet + 35g spinazie
15:00 200g rijst + 135g kipfilet + 35g spinazie
Tijdens training: 1 scoop muscle protect (BCAA, Glutamine etc.)
Post workout: 25g whey + 5g BCAA + 40g dextro + banaan
18:30 1.5 grote wrap + 225g shoarma + 50g kaas (20+) + sla + komkommer + klein beetje knoflooksaus + 20g casseine

~2700kcals, E/K/V = 225g (34%) / 300g (45%) / 65g (21%)

Planning ziet er goed uit bro :D
Maar heel verstandig om ook die beide omtrekken te meten ;)
Ik doe nu maandelijks een fullbody meting waarbij ik eigenlijk als me spiergroepen meet qua omtrek.
Leuk om zodoende de progress bij te houden.
Klinkt interessant dat wat je noemt over myostatine, ga ik eens doornemen!

Training en dieet ziet er ook weer strak uit ben benieuwd hoe het verlopen gaat!
Succes in ieder geval op de werkvloer vandaag met dit warme weer!

Planning ziet er goed uit bro :D
Maar heel verstandig om ook die beide omtrekken te meten ;)
Ik doe nu maandelijks een fullbody meting waarbij ik eigenlijk als me spiergroepen meet qua omtrek.
Leuk om zodoende de progress bij te houden.
Klinkt interessant dat wat je noemt over myostatine, ga ik eens doornemen!

Training en dieet ziet er ook weer strak uit ben benieuwd hoe het verlopen gaat!
Succes in ieder geval op de werkvloer vandaag met dit warme weer!
Misschien moet ik ook even 1 keer per maand een meetlint om mijn kuiten en borst/rug heen gooien, zodat ik ook dat een beetje kan volgen.:D

Ben bang dat het vandaag op de werkvloer gaat oplopen naar 30°C binnentemperatuur..dus zal niet al teveel praktisch werk gaan uitvoeren ;)

Je weet toch dat onderhand vit D3 myostatin onderdrukt ;) Idem voor creatine ;)

En je kan natuurlijk nog altijd aan de nolvadex :

The "Sweet Spot" of Myostatin suppression's fabled extreme anabolic effects occur when total unbound active Myostatin levels drop to 10% or below!!

In the study a unique type of genetically modified mouse was used. This mouse had specific DNA alterations that would allow the researchers to activate the genetic modification after the mouse was already an adult. The thinking was the real value in Myostatin inhibition is what it can do to an adult subject. After all, this is also what we are really interested in since none of us were born Myostatin null humans.

The mice were allowed to mature and then by giving them varying doses of Tamoxifen which would activate the genetic mutation, Myostatin would be suppressed. The number of DNA that would be "turned on" would vary by the dose of Tamoxifen. The more Tamoxifen the genetically modified mouse received, the larger the suppression in circulating active Myostatin.

The varying doses caused Myostatin suppression that yielded active unbound Myostatin from 40% to 95% of baseline in the test subjects. Up to 60% suppression caused no muscle hypertrophy over the controls but the mice that had 60% and above suppression began to grow!

The greatest muscle gains were seen in the mice with 90% to 95% suppression. These mice put on an astonishing 25% pure lean muscle weight in 3 months or less! Now we're talking.

Je weet toch dat onderhand vit D3 myostatin onderdrukt ;) Idem voor creatine ;)

En je kan natuurlijk nog altijd aan de nolvadex :

*Lap tekst*
Dat wist ik nog niet, maar ben geen muis! ;)

Misschien toch weer mijn vitamine D (1500IU) ieder dag gaan nemen in plaats van random (wat neer komt op ongeveer om de dag)

Wat is Nolvadex eigenlijk precies?

Dat wist ik nog niet, maar ben geen muis! ;)

Misschien toch weer mijn vitamine D (1500IU) ieder dag gaan nemen in plaats van random (wat neer komt op ongeveer om de dag)

Wat is Nolvadex eigenlijk precies?

Nolvadex wordt vaak in combi met kuur gedaan om gynaecomastie problemen te voorkomen ;)

heeft een anti-oestrogene werking

Nolvadex wordt vaak in combi met kuur gedaan om gynaecomastie problemen te voorkomen ;)

Dit inderdaad kort door de bocht gezegd. Of in combi met een test booster zodat je oestrogene niet mee verhogen om de
verhoging in je test te counteren

Dit inderdaad kort door de bocht gezegd. Of in combi met een test booster zodat je oestrogene niet mee verhogen om de
verhoging in je test te counteren
Merci beide! Dat heb ik dus voorlopig niet nodig...

Training ging vandaag ondanks de warmte prima!

A2 Borst – rug
Reverse grip row: 15x40kg, 12x60kg (Warmup), 12x85kg, 11x85kg (2 forced), 9x85kg (2 forced), 7x85kg (1 forced) (Viel zwaar vandaag!)
Dumbbell press: 15x16kg, 12x30kg (warmup), 2x12x36kg, 12x36kg (Nipt!), 10x36kg (nipt!)
Dumbbell row: 12x38kg, 12x38kg (2 forced), 10x38kg
Incline fly’s: 12x16kg, 12x22kg, 11x22kg, 10x22kg (MMC kan beter!)
Lat pulldown: 15x59kg, 15x59kg (1 forced), 13x59kg (2 forced)
Standing cable fly’s (high pull): 2x15x27kg, 14x27kg (per ongeluk high pull ipv low)

CG-pullup: 12xbw-43kg, 11xbw-43kg, 8xbw-43kg (2-3 sec hold on top)
Dumbbell shrugs: 3x12x30kg, 10x30kg (soms wat power shrugs)

Chest pump..

2013-06-18 17.17.24.jpg

2013-06-18 17.17.45.jpg

Terug
Naar boven