- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pannekoekenmoeilijk om daar maar 2/3 van op eten
OT;
Kracht gains zijn wel om hoog gevlogen.
ben bijna zeker van dat je dit jaar beter fysiek heb dan vorige.

pannekoekenmoeilijk om daar maar 2/3 van op eten
OT;

True that...maar tijdens de cut zou ik eigenlijk iets meer discipline moeten hebben. Hopelijk komt dat komende weken wat beter uit (qua sociale aangelegenheden)Je moet ook genieten in het leven, afgelopen zaterdag ben ik ook flink tekeer gegaan aan pannekoeken en MCdonalds![]()
Hoop er dit jaar toch minstens zo bij te staan!Schema ziet er goed uit! Heb net even je foto's van vorig jaar bekeken en daar stond je echt wel bruut droog hoor.
Klasse
Dat laatste kan ik alleen maar hopen...dat eerste kan ik enkel bevestigenpannekoekenmoeilijk om daar maar 2/3 van op eten
OT;

Ach...soms is het niet andersmarv net als mij een kut weekend gehad of een cut weekend
Er zijn er hier zat die cutten op een IIFYM's approach, dus laat ik het zo interpreteren..
Ik ook!

)
)Ik ga ook zeker weer experimenteren met carbloading met pannenkoeken! Ben gek op die dingen...hnnng!Klopt, had er 8 gegeten, paar uur daarna Big Tasty, Big mac en Quarter pounder met medium friet. Rest v.d. dag festival en niets meer gegeten... volgende dag wel dikke pomp![]()
Zie mijn handtekeningPrima planning voor vandaag , succes ! heb je nog fotos van vorig jaar , ben wel benieuwd?

T5 caps? Wat is dat, een vetverbrander/energizer?.... tell me your story bro!
Ik miste je al Bart! Welkom terug weer.lekker bezig marvin, eindelijk je logje weer gevonden haha
Zie onder..T5 caps? Wat is dat, een vetverbrander/energizer?.... tell me your story bro!
Pff, ondrukte het mijn honger maar. Ik heb altijd honger...maar dat is ook als ik 4000kcals eet..ECA, ephedrine, cafeïne en aspirine. Een fatburner en hongeronderdrukker

)
)Zo is het maar net!
Thanks Rob!
Moeilijk te zeggen nog. Tot nu toe 2 trainingen gehad, maar deze zijn in ieder geval niet te lang en probeer het tempo hoog te houden. Pak hier en daar soms een setje extra of voeg een dropset toe voor wat meer intensiteit

Ik ga volhouden..
Haha, klopt. Loop ook echt rond als een drugsgebruiker dan. Moet toch eerlijk bekennen enigsinds verslaafd te zijn aan caffeine. Nu nam ik voorheen iedere dag een blik energy drink (zero) en heb ik dat terug geschroefd naar enkel rustdagen. Omdat ik die vandaag dus op de planning had staan heb ik vandaag besloten weer vroeg in de ochtend een tweede te nemen.
Haha, klopt. Loop ook echt rond als een drugsgebruiker dan. Moet toch eerlijk bekennen enigsinds verslaafd te zijn aan caffeine. Nu nam ik voorheen iedere dag een blik energy drink (zero) en heb ik dat terug geschroefd naar enkel rustdagen. Omdat ik die vandaag dus op de planning had staan heb ik vandaag besloten weer vroeg in de ochtend een tweede te nemen.
Echter denk ik dat 3 per dag een beetje to much is (750mg caffeine / 90mg Ephidrine) en ga ik morgen weer even terug naar 2. 1 sochtends vroeg en de andere pre-workout.
Volgende week is de bedoeling vanaf dinsdag even een tijdje (minimaal een week) geen T5 te nemen. Om gewenning, maar ook 'verslaving' te voorkomen.