Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Helaas is er nog wel iets 'stress' doordat er nog wel aardig wat dingen opgehangen moeten worden voordat ik alles in kan gaan ruimen. Maar het begint nu toch echt ergens op te lijken!Abs zien er goed uit , net zoals haircutLekker dat al je spullen nu verhuist zijn heb je ook weer wat minder stress enzo
![]()
Thanks Rock!
Hmm, ik slik af en toe al Ca+Mg bij. Had verder ook iets gelezen over taurine..Goed droog.
Magnesium en calcium erbij nemen tegen krampen langer aanhouden?
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik hoop het wel, maar weet niet of aankomend weekend (Dominator+weekend weg met vrienden) en het weekend daarop (dagje tommorowland) roet in het eten gaan gooien.Deze abs! Benieuwd of je je fysiek van vorig jaar kan overtreffen! Wat voor gel gebruik je?![]()
)Heb in het verleden wel laad protocolen gelezen betreft zout en water inname. Met zout ga ik niet klooien, want vind zoutloos eten echt walgelijkHeeft je planning mbt de voeding nog een fundering of is dit uit eigen ervaring opgesteld?
. Verder had ik vorig jaar dat ik te laat piekte qua shape, dus wil even kijken of ik daadwerkelijk een effect kan creeeren door carbs te laden..
Heb in het verleden wel laad protocolen gelezen betreft zout en water inname. Met zout ga ik niet klooien, want vind zoutloos eten echt walgelijk. Verder had ik vorig jaar dat ik te laat piekte qua shape, dus wil even kijken of ik daadwerkelijk een effect kan creeeren door carbs te laden..
---------- Toegevoegd 15 July 2014 om 06:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 July 2014 om 21:30 ----------
Vanavond met vrienden naar de bioscoop (transformers) en omdat ik eigenlijk wel zin heb in popcorn en dit IIFYM technisch gezien gewoon carbs zijn, neem ik dus ook
Daarvoor wel even trainen natuurlijk!
2 Borst, schouders & buik:
Incline bench:30-40 myo-reps
Vertical chestpress (machine):3x6-12
Standing cable fly’s:2x6-10+pompset
Seated OHP:3x8-12+dropset
Arnoldpress/Hammergrip alternate dumbel press:3x6-10
Bent over lateral raise/Lateral raise:3x8-12
Ab-work 1:3 sets
Ab-work 2:3 sets
Voeding, dinsdag 15-07-2014:
6:15 1 caps T5 + 0.5L water
8:00 1L water
9:00 1L groene thee
11:00 80g havermout + 30g whey + 20g rozijnen + multivit + sinaasappel + vit D + 1 caps T5 + 0.5L water
12:30 150g rijst + 150g kipfilet + 120g spinazie + 0.5L water
14:45 150g rijst + 150g kipfilet + 120g spinazie + 0.5L water
Pre-workout: 6g BCAA + 1g agmatine + 6g citruline malaat + 1 caps T5 + 0.5L water
Intra workout: 1L water
Post-workout: 20g whey + 20g casseine + banaan
18:00 200g gerookte kipfilet + 0.5L water
20:00 Bioscoop: medium popcorn (~180g?) + cola light (IIFYM)
~2460kcals, E/K/V = 205g (34%) / 310g (51%) / 43g (16%)

Ik zie staan dat je 6 liter water drinkt. Wat is het voordeel van deze grote hoeveelheid?
Dat klopt, echter werkt dit alleen als je de prep week zelf nagenoeg zoutloos gaat volgens mij..Zout en kalium geeft je juist lekkere pomp en werkt anti-katabool![]()
Ik zie staan dat je 6 liter water drinkt. Wat is het voordeel van deze grote hoeveelheid?
Dit, maar volgens mij ook een soort schrikreactie creeren op je lichaam. Door tijdens de carbload juist laag in water/vocht te gaan. Je voert dan nog water af terwijl je glycogeen/spieren zich vullen en dat zou moeten resulteren in een hardere en drogere look..

Thanks Jesper!Damn die abs! Goed bezig
Trainingen gaan ook weer prima!

)Klopt..en daarom neem ik vrijdag max 2L vocht..Marvin, je weet dat glycogeen ook meer water meeneemt intramusculair. Vocht weglaten (überhaupt vocht weglaten, zelfs in algemene zin) lijkt mij echt dom. Zeker tijdens een carbload.
Ik weet helaas even niet wat Lyle zegt over water tijdens een carbload, maar dat zou je evt. zelf kunnen opzoeken.

Zal ik onthouden voor het laden voor mij shoot..Nee, in de prep week meer zout eten en extra kalium supplementeren. Tijdens carbload (laatste 1 of 2 dagen) weinig water en bijna zoutloos, dan trek je al je vocht weg en oog je knetterdroog.