Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
750mg/90mg is nog net te doen hoor. Is wel zo'n beetje max dose, maar ik heb het ook al gedaan.
icm Monster, koffie & cola light dus ja.
En in principe moet je er niet meer stoppen. ECA kan je normaal 26 weken nemen zonder dat het zijn werking
verliest. Je voelt het dan niet meer werken, maar het werkt wel nog
Koppel dat met een bepaalde actie als je kan/niet kan & je hebt de klassieke conditionering van Pavlov
lassieke conditionering is onderworpen aan een aantal wetten, de conditioneringswetten. Aangenomen wordt dat klassiek conditioneren berust op een adaptief mechanisme waardoor organismen leren toekomstige prikkels met een overlevingswaarde te voorspellen.
Yeah buddy! Ben toch best trots op mezelf! Doel voor ogen gehouden en niks genomen gisterenavond terwijl de tafel vol stond met M&M's, chips en vervolgens bittergarnituur..
Wat een core kerel, eindelijk squats zoals ze horen te zijn.
Kun je legg extensions niet beter veranderen voor walking lunges, same voor abduction. Misschien is leuk om met power cleans aan de gang te gaan?
Mooi Marvin! Wat meet je taille op dit moment??
Wat is nu je precies je exacte goal voor de komende weken? Nog wat vet droppen? kracht gainen? Maintainen?
Thanks gozer! Volgens mij sta jij ook al aardig droog!
Voor deze contest mag ik IMO nog wel even een stukje droger staan. Op een of andere manier lijkt er of wat meer vocht of wat meer vet rond mijn middel te blijven plakken dit jaar..
Wat een core kerel, eindelijk squats zoals ze horen te zijn.
Kun je legg extensions niet beter veranderen voor walking lunges, same voor abduction. Misschien is leuk om met power cleans aan de gang te gaan?
Ik zou graag walking lunges doen, maar de squats zijn momenteel al belastend voor mijn rug (pijn). Dat is ook een van de redenen dat ik lichter squat met behoorlijke focus op mind-muscle connectie.
Dan maar even gezeur hier dat ik meisjes gewichten gebruik of wat dan ook, zolang het goed voelt, voelt het goed. Verder denk ik dat op dit moment (cutten) het beter is wat meer shapende oefeningen te doen zoals bijvoorbeeld de extentions *bro-science everywere*. Hetzelfde geldt voor de abductions..vorig jaar kreeg ik mijn reet niet goed droog en is dit een poging dat wel voor elkaar te krijgen. Echter weet ik dondersgoed dat ik daarvoor uiteindelijk nog droger moet komen te staan en misschien zelfs aan de diuretica moet.
Echter doe ik dit alleen als ik ook daadwerkelijk weet te bereiken wat ik wil. Ik merk namelijk dat mijn huis (ben nog steeds klussende, verhuizende en spullen uitzoekende) me meer stress op leverd dan gedacht.
Ben gezegend dat ik weer even thuis mag wonen bij mijn ouders, en vind het daarom extra lullig dat ik momenteel een brok chaggerijn ben soms (mede door calorische tekorten..)
Mooi Marvin! Wat meet je taille op dit moment??
Wat is nu je precies je exacte goal voor de komende weken? Nog wat vet droppen? kracht gainen? Maintainen?
Hey Koek, hierboven heb ik ook al een beetje uitgesproken wat mijn doel is. Vind mijn shape contest wise niet droog genoeg, dus mijn doel is droger en eigenlijk droger dan vorig jaar. Mocht ik er in een eerder stadium beter uitzien, maar niet droger zijn probeer ik tot de shoot die shape te maintainen. Kracht boeit me momenteel niet veel..trainingen moeten goed voelen en voldoening geven.
Mijn taille meette afgelopen woensdag ochtend 72cm volgens mij. Vorig jaar tegen het eind van mijn cut zat die volgens mij op 70cm en zou daar waar mogelijk graag eens onderduiken
Qua whey gebruik ik momenteel nog steeds whey delicious. Door mijn havermout vanille en door mijn shake banaan of kokos. Echter ben ik gezien de laatste berichten wel aan het experimenteren geslagen met Isolaten. Zo heb ik laatst wat samples besteld bij powersupplements, maar merk toch dat ik smaak van mijn shakes wel erg belangrijk vind. Misschien zelfs belangrijker als het gehalte eiwit.
Wil wel mijn low carb dagen zo laag mogelijk krijgen, dus ben wel aan het overwegen in ieder geval voor die dagen een isolaat te bestellen.
Hier nog de training van vanmiddag. Zoals al gezegd, (nog) meer focus op MMC en dus lichtere gewichten.
Met squatten al een tijd pijn midden in mijn rug, dus voer ik ze maar rete-traag en gecontrolleerd uit..en dan wordt zelfs 100kg zwaar..
3 Quads, kuiten & buik: Full squat:
60kg: 10 (warmup)
90kg: 12, 12 (super MMC)
100kg: 10 (niet te zwaar..)
Hmm, helaas niet! Hacksquat zou zowieso een welkome variatie zijn!
MMMMMM-MEGA Update..
Afeglopen vrijdag getraind en nog niet gelogd, dus dat doe ik hieronder. Gisteren alles naar mijn nieuwe huis verhuisd, dus dat tel ik maar als flink intensieve cardio. Voeding van vandaag en gisteren onder de training.
4 Biceps, triceps, onderarmen, traps & borst Dumbelpress:
22kg: 10 (warmup)
30kg: 10
40kg: 5, 5, 5, 5, 5 (dumbells niet zwaarder als 40kg. Volgende keer 5x6 proberen)
26kg: 14 ()