Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Hmm, blijft wat dat betreft tricky!..Ik heb ook een BBer gesproken over de zout innamen naar een contest toe maar hij zelf durft dat niet. De verhouding moeten echt juist zijn en kunnen dus ook je prep vernken. Ik weet dus ook nog niet of ik het aan durf.![]()
En heb te weinig ervaring ermee om te weten wat werkt..Fietsen is goed te doen..1 of twee keer per week. Transformers was chill..hoop vette auto's, mooie vrouwen en actie. Mistte met Mark Wahlberg wel een beetje de humor die je met de ietwat sullige andere acteur wel had..maar verder prima stukje vermaak.Gaat nog altijd lekker hier lees ik, fietsen hou je ook goed vol kerel! Hoe was transformers? Moeite waard om voor naar de bios te gaan?

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------
Kan ik me niet voorstellen..voor mijn gevoel sta je al een stuk lager...Die gel gebruik ik ook! Ik wissel hem af met de rode tube van axe
Abs zien er ook goed uit! Ik sta nu qua vetpercentage denk ik gelijk met jou. Ben benieuwd!![]()