XXL Nutrition

Contest Log Skatermarvins eeuwige cutlog (2014)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook een BBer gesproken over de zout innamen naar een contest toe maar hij zelf durft dat niet. De verhouding moeten echt juist zijn en kunnen dus ook je prep vernken. Ik weet dus ook nog niet of ik het aan durf. :D
Hmm, blijft wat dat betreft tricky!..:o En heb te weinig ervaring ermee om te weten wat werkt..

Gaat nog altijd lekker hier lees ik, fietsen hou je ook goed vol kerel! Hoe was transformers? Moeite waard om voor naar de bios te gaan?
Fietsen is goed te doen..1 of twee keer per week. Transformers was chill..hoop vette auto's, mooie vrouwen en actie. Mistte met Mark Wahlberg wel een beetje de humor die je met de ietwat sullige andere acteur wel had..maar verder prima stukje vermaak.:D

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Die gel gebruik ik ook! Ik wissel hem af met de rode tube van axe :o

Abs zien er ook goed uit! Ik sta nu qua vetpercentage denk ik gelijk met jou. Ben benieuwd! :D
Kan ik me niet voorstellen..voor mijn gevoel sta je al een stuk lager...

Ik heb ook een BBer gesproken over de zout innamen naar een contest toe maar hij zelf durft dat niet. De verhouding moeten echt juist zijn en kunnen dus ook je prep vernken. Ik weet dus ook nog niet of ik het aan durf. :D

Over het algemeen eten wij BBers weinig zout. Als je per maaltijd een klein theelepeltje zout extra toevoegt 2 weken voor de shoot zal dat goed moeten komen. Wel is belangrijk Kaliium te supplementeren anders heeft het geen zin. Verder heel veel water drinken, tussen de 6 en 8 liter per dag (is veel)

2 dagen voor de shoot water halveren, zout verminderen 1 dag voor de shoot 1l water + weinig zout. Op de shoot zelf geen zout en praktisch geen water. natuurlijk icm carbloaden.

Zelf getest en voor mij werkt het goed. Ken ook BBers waarbij het averechts werkt. Die carbloaden met Mcdonalds en troep en gaan daar hard op :D

Ik zeg gewoon uitproberen.

Marvin likete een comment van mij op facebook, heb ik het nu gemaakt?

Over het algemeen eten wij BBers weinig zout. Als je per maaltijd een klein theelepeltje zout extra toevoegt 2 weken voor de shoot zal dat goed moeten komen. Wel is belangrijk Kaliium te supplementeren anders heeft het geen zin. Verder heel veel water drinken, tussen de 6 en 8 liter per dag (is veel)

2 dagen voor de shoot water halveren, zout verminderen 1 dag voor de shoot 1l water + weinig zout. Op de shoot zelf geen zout en praktisch geen water. natuurlijk icm carbloaden.

Zelf getest en voor mij werkt het goed. Ken ook BBers waarbij het averechts werkt. Die carbloaden met Mcdonalds en troep en gaan daar hard op :D

Ik zeg gewoon uitproberen.
Helaas sta ik momenteel niet laag genoeg om veel uit te proberen en heb ik niet heel veel weken nog. Volgend jaar start ik mijn cut zowieso weer eerder net als vorig jaar, zodat ik eerder piek en meer kan proberen. Uiteraard bedankt voor deze tips

Marvin likete een comment van mij op facebook, heb ik het nu gemaakt?
Neen...ik ben een enorme facebook junk en like alles wat los en vast zit..:o
True story!

Pure ellende vandaag! Gisteren al redelijk hangry...hoe zou het vandaag worden. Low carb dag 2/2

Iemand nog tips qua workout...alles moet leeg!:o

3, Depletion workout:
Veel volume, veel sets, veel spiergroepen

Voeding, Donderdag 17-07-2014:
6:15 1 caps T5 + 0.25L water
9:00 10g BCAA + 0.25L water
11:00 30g whey + 150g kipfilet + 100g spinazie + multivit + vit D + 0.25L water
12:30 150g kipfilet +100g spinazie + 1 caps T5 +0.25L water
15:00 150g kipfilet + 120g spinazie + 0.25L water
Pre-workout: 1 caps T5 + 10g BCAA + 0.5L water
Intra-workout: 0.5L water
Post-workout: 30g whey + 10g BCAA + 0.25L water
18:00 200g groene groente + 150g kip/vis/magere beef + 40g casseine + 0.5L water

~1600kcals, E/K/V = 250g (63%) / 20g (5%) / 55g (32%)

Depletion workout van the ultimate diet 2.0 van LMcD. ;)

Vooral concentreren op benen en rug, gewoon supersetten/dropsetten van zwaar naar licht. Zo doe ik het :)

Quote uit zijn boek over die workout (uit mijn hoofd):

"During this workout, you might feel the intension to find my adress, track me down and kill me. Because you probably have never had such an intense workout when already being glycogen depleted.."

Depletion workout van the ultimate diet 2.0 van LMcD. ;)
Is dat onderstaande routine??
Vooral concentreren op benen en rug, gewoon supersetten/dropsetten van zwaar naar licht. Zo doe ik het :)
Zo iets dacht ik zelf ook aan

How does it look?
Quote uit zijn boek over die workout (uit mijn hoofd):

"During this workout, you might feel the intension to find my adress, track me down and kill me. Because you probably have never had such an intense workout when already being glycogen depleted.."
Voel me zowieso nu al super klote..ook in combi met het water afbouwen terwijl het 26°C is..morgen wordt qua drinken nog erger..probeer op 2L max uit te komen, maar als ik veel zweet ga ik dat wel uppen. Het moet wel enigsinds gezond blijven..
Ik was ook al op zoek geweest...

Is dit hem FTIO?

Machine Bench Press 3x15-20 (Time under tension 45-60 seconds)
Lat Pulldown-Same
Leg Press-Same
Hamstring Curl-Same
Bicep Curl-Same
Tricep Extension-Same
Lateral Raises-Same

Lyle McDonald UD2.0 zei:
I should metion right now, that high reps and short rest periods on low-carbs is a miserable, miserable experience. Nausea, lightheadedness and a general desire to track me down and kick my ass are common reactions. All I can say is to suck it up; if you want superior results, you'regoing to have to work for them.

Trainingsschema bestaat helaas wel uit 2 depletion workouts verdeeld over twee achtereenvolgende dagen.

Hij geeft even kort door de bocht aan dat je 50% van je onderhoud moet eten, waarvan 65-70 gr carbs (max. 20% van je kcal intake). Proteine 1.5 gr per Lb/LBM. De rest opvullen met vetten.

Lyle McDonald UD2.0 zei:
My personal preference is actually to do two full body workouts on both days (4 dus in totaal!) with 5-6 sets done per bodyparts at each workout. I'lll only do 2-3 sets for shoulders and arms. I'll pick one exercise per bodyparts and do 3 sets of 12-15 with a 1 minute rest, before moving tot the next bodypart. After working through the entire body, I'll rest a few minutes and then do it all over again. I do this workout on both Monday and Tuesday.

Monday:
leg press (3x15)
leg curl (3x15)
chest press (3x15)
row (3x15)
lateral raise (2-3x15)
calf raise (3x15)
biceps curl (2x15)
triceps pushdown (2x15)
Repeat a second time

Tuesday:
leg pres (3x15)
leg curl (3x15)
incline bench (3x15)
pull down (3x15)
lateral raise (2-3x15)
calf raise (3x15)
biceps curl (2x15)
triceps push down (2x15)
repeat a second time.

Trainingsschema bestaat helaas wel uit 2 depletion workouts verdeeld over twee achtereenvolgende dagen.

Hij geeft even kort door de bocht aan dat je 50% van je onderhoud moet eten, waarvan 65-70 gr carbs (max. 20% van je kcal intake). Proteine 1.5 gr per Lb/LBM. De rest opvullen met vetten.
Ik zie het alweer! Ik ga maar gewoon wat doen vandaag! Ik eet helaas wel iets meer als 50% van mijn onderhoud, maar het scheelt niet veel.

Verder neem ik minder carbs en gisteren ook al, dus met een beetje geluk weet ik mezelf goed leeg te trainen en kan ik morgen een poging tot laden doen. Echter kan ik daar netjes mee beginnen, maar zal er smiddags geBBQ't gaan worden, want ga een weekendje weg met vrienden (Dominator). Ben erg benieuwd hoe ik er bijloop daar...hard of bloated as f**k.

Wat is overigens het advies na de training te nemen? Heb nu 30g whey isolaat + 10g BCAA, 40g casseine en 150g kip/vis/vlees + groene groente op de planning staan...

Morgen zal overigens een ontbijtje worden met havermout gevolgd door pre-workout+T5 en een UB workout:sd:

Zal er ongeveer zo uit gaan zien:

Voeding, Vrijdag 18-07-2014 (Carbload):
Ontbijt: 120g havermout + 30g whey + 35g rozijnen + 2 stukken pure choco + multivit + vit D
Pre-workout: 20g Assault + 10g dextro 1 caps T5
Post-workout: 20g dextro + 30g whey + banaan
12:30 300g rijst + 125g kipfilet + 100g spinazie
Pak rijstwafels + honing (of andere carbs..)
Avondeten: BBQ?

Excl. BBQ: ~2335kcals, E/K/V = 115g (20%) / 405g (70%) / 25g (10%)

Gvd alles voor niks getypt :roflol:

Het is nooit voor niks! Deze depletion is slechts een test. Voor mijn fotoshoot zal ik het nog eens moeten doen en kunnen gaan voor deze tweedaagse routine.

Verder waren er meer geinteresseerden..dus niet getreurd ;)

Het is nooit voor niks! Deze depletion is slechts een test. Voor mijn fotoshoot zal ik het nog eens moeten doen en kunnen gaan voor deze tweedaagse routine.

Verder waren er meer geinteresseerden..dus niet getreurd ;)

Haha weet ik Marvin, af en toe maak ik ook eens een grapje :o

Nee, in de prep week meer zout eten en extra kalium supplementeren. Tijdens carbload (laatste 1 of 2 dagen) weinig water en bijna zoutloos, dan trek je al je vocht weg en oog je knetterdroog.

+1

Laats leuk stukje over voorbij zien komen:

A note on sodium
Many bodybuilders have it in their heads that sodium is bad for them and should be avoided. They intentionally remain on very low-sodium diets year-round when the fact of the matter is, you only need to be concerned about sodium intake in the final few days before a contest when you are attempting to shed subcutaneous water. Without proper amounts of dietary sodium, you simply won’t be able to get a pump. Some of you may have experienced this when competing. If you are trying to pump up and haven’t had more than trace amounts of sodium for a couple days, your muscles will be totally flat and unresponsive, even if you are eating carbs and drinking some water. Then, if you go out and have a burger and fries after the judging, your muscles seem to magically inflate, and you are able to generate an excellent pump for the night show! Sodium helps transport carbs into the muscles, so by all means don’t be afraid to put a bit of salt on your food.

Lyle heeft goede boeken imo.
Heb er een paar hier liggen die ik wel vrij regelmatig eens terug raadpleeg.

Terug
Naar boven