- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen weer op regiem..hoop niet dat deze dag roet in het eten gooit van mijn toch al niet zo succesvolle cut..Man, man! Ben niet te stoppen vandaag als het om eten gaat..als er een wedstrijd zou zijn voor wie het meest kan eten, dan zou ik hem winnen.
Gelukkig genoeg kcals verbrand gistermorgen weer op regiem..hoop niet dat deze dag roet in het eten gooit van mijn toch al niet zo succesvolle cut..
lijkt me gezellig! kunnen we bij de wedstrijd wel gewichtsklasses aanhoudenIs dat een uitdaging? Want dan neem ik de PHM bulk crew mee.

Top!
Man, man! Ben niet te stoppen vandaag als het om eten gaat..als er een wedstrijd zou zijn voor wie het meest kan eten, dan zou ik hem winnen.
Gelukkig genoeg kcals verbrand gistermorgen weer op regiem..hoop niet dat deze dag roet in het eten gooit van mijn toch al niet zo succesvolle cut..

Gezellig!
Prima vermaakt. Alleen de laatste twee uur kreeg ik vies veel last van mijn rug en knallende koppijn om vervolgens 1.5uur te moeten lopen voor een taxi. Dat drukte wel een beetje een stempel op de dag.

Pff, was pittig! Zeker gezien het feit dat ik savonds nog wat klussen in mijn huis moest doen!
Haha..2cm op mijn taille. Gelukkig vandaag alweer 1cm gezakt...
Hahaha

Upperchest blijft prio houden. Vandaar dat ik er mee begin.Succes weer vanavond. Incline bench is sowieso een lekkere oefening vind je niet?

Moet kunnen toch die dropset...Damn, dropset aan begin van je training? Redelijk killing lijkt me.
Als je zin hebt, geef eens een (kleine) review over die T5?
)