Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk hoor. 450g carbs en meer is bij mii toch echt refeeden met een onderhoud van 2800kcals hooguit. Mijn aktiviteitsfactor is ook niet zo hoog (werk op een lab). Maar misschien dat ik mijn refeed nog iets hoger inzet naar zeg 2800-3000kcals.Zit dagelijks in cleanbulk op 3600 kcal met 550+ carb komt door hoge activiteitsfactor.maar vind het niet bijzonder veel ofso. Denk dat die 1000 carb refeed je misschiem echt wel goed kan doen
![]()
Niet veel, maar merk dat ik nu geestelijk op knappen sta. Ik boorde net in mijn huis dwars door een muur heen en kon in eerste instantie wel janken..letterlijk.Misschien kan je even terug je eigen log van vorige jaren herlezen & kijken wat je toen anders deed?
True, de combi van T5, dieten, stress en warmte is niet ideaal... Diep van binnen weet ik ook wel dat het nu voornamelijk de T5 is die mij een algehele malaise gevoel geeft. Echter ben ik een ongelofelijke stijfkop en heb ik mezelf voorgenomen die rotzooi mijn hele cut te nemen. Minimaal twee per dag en soms 3. Vandaag heb ik de derde maar weer even laten zitten, want daar gaan mijn trainingen ook niet altijd beter van.Niet veel, maar merk dat ik nu geestelijk op knappen sta. Ik boorde net in mijn huis dwars door een muur heen en kon in eerste instantie wel janken..letterlijk.
Ik denk dat het diëten zijn tol begint te eisen op je gemoedstoestand.. Heb ik zelf ook last van bij het cutten. Waarschijnlijk zal die refeed je even goed doen. Bovendien denk ik dat die t5 je ook aan het fucken is. Ik heb zelf toen twee potjes gekocht en vrij snel weggegooid. Ik ondervond zelf geen verminderd hongergevoel of i.d, maar voelde me wel elke dag suf en ronduit klote van die t5. Misschien dat jij nu ook die bijwerkingen hebt van de t5. Laat het je in ieder geval niet demotiveren. Het is als ik me niet vergis je hormoonhuishouding die beetje fucked is door het diepe cutten, thats all.
)Maandag staat een refeed op de planning! Heb er nu al zin inNog even volhouden maat, ik weet hoe slopend cutten is. Neem evt een pauze van de T5, als je je daar echt kut door voelt. Het is niet de bedoeling dat je hierdoor een burnout krijgt. Ik sluit me trouwens volledig aan bij wat Raoul zegt, wat de hormoonhuishouding betreft. Volgens mij ben je al vrij lang aan het cutten, zonder echte diet breaks. Maar goed, een diet break is wellicht niet de beste optie als je met deadlines zit.
In dat geval zou ik sowieso een flinke refeed houden, het kan net die extra boost geven om door te zetten. succes in ieder geval! respect dat je de cut al zo lang volhoudt, petje af!
. Ik moet gewoon nog even volhouden, maar vandaag is weer zo een dag...gadver, de gadver wat voel ik me beroerd vandaag!

Maandag staat een refeed op de planning! Heb er nu al zin in. Ik moet gewoon nog even volhouden, maar vandaag is weer zo een dag...gadver, de gadver wat voel ik me beroerd vandaag!
Voeding vandaag weer (relatief) low carb/low kcals en ben weer op de fiets vandaag..
De terugweg naar huis wordt verschrikkelijk
Voeding, vrijdag 01-08-2014:
6:30 1 caps T5 + 1 scoop amino-1 (MP)
9:00 1L groene thee
11:00 40g whey iso + multivit + vit D + 1 caps T5
12:30 150g kipfilet + 120g spinazie + 100g rosbief
15:00 150g kipfilet + 120g spinazie
16:00 1 caps T5 + 1 scoop amino-1 (MP)
17:00 40g casseine
18:30 Avondeten (~900kcals)
~1830kcals, E/K/V = 215g (46%) / 95g (20%) / 70g (33%)
Genieten man! Ik pak morgen een cheatmeal, zondag low carb en maandag refeeden!ik hoop dat je wind mee heb anders grote kans dat je omvalt hahah damn wat zit jij laag in carbs en calorieen man.
ik heb gelukkig weer cheatday vandaag heerlijk zo voor het weekend
Haha, dat denk ik ook. Echter zoals ik gister al zei ben ik een ontzettende stijfkop...nog maar twee/drie weken roep ik dan maar..Ik denk dat je misschien beter de t5 kunt droppen maat, zoveel meerwaarde heeft het toch niet. Hangt toch af van je voeding. Je zult je dan een stuk beter voelen!
Geen idee. Kijk meestal gewoon in de spiegel en daarin zie ik dat ik nog niet ben waar ik wil zijn..
Haha, dat denk ik ook. Echter zoals ik gister al zei ben ik een ontzettende stijfkop...nog maar twee/drie weken roep ik dan maar..
Haha dat kan mijn vriendin ook zijn, ik ben het gewend. Kijk maar wat je zelf goed dunkt. Ik wens je nog veel succes kerel!
Kan, kan...maar doe ik nietShape is al hard man , en zoals hierboven missn kan je beter droppenn en kijken waarom je zo stijf bent als het niet echt een meerwaarde geeft![]()

Whahaha..vrouwen..Haha dat kan mijn vriendin ook zijn, ik ben het gewend. Kijk maar wat je zelf goed dunkt. Ik wens je nog veel succes kerel!

Op de planning staat volgens mij vrijdag over een week. Maar wil dan wel enigsinds tevreden zijn met mijn shape, want dat ben ik momenteel nog niet...jij?
Heel herkenbaar dit!100% tevreden zal ik dit jaar niet zijn. Ik zie hier en daar nog wel wat verbeterpuntjes bij mezelf naast het duidelijke gebrek aan pure massa.
Ik denk dat ik de foto's ook rond die tijd laat maken, het weekend van 17 augustus is dat.
Er moet nog een hoop gebeuren haha.

Haha...2 forcedfail op 80kg shrugs, u wot m8
Hoe kan je trouwens 2 reps failen, als je er al 1 faalt kan je er toch niet nog 1 doen.