Fitness Seller

Contest Log Skatermarvins eeuwige cutlog (2014)

• Topic Starter Topic Starter
Hnnnng!

Havermout met whey iso en rozijnen

Appel/rozijnen ontbijtkoek

Pre-workout

Omdat het kan..

Rijst met ananas en walden farms caramelsaus

uploadfromtaptalk1407167955010.jpg

uploadfromtaptalk1407167965490.jpg

uploadfromtaptalk1407168046390.jpg

uploadfromtaptalk1407168073587.jpg

uploadfromtaptalk1407168120336.jpg

Lekker zeg :o

hnng ontbijtkoek

wat bedoel je precies met die forced reps marvin?

Rijst met karamelsaus uwotm8. Gebruik de saus zelf ook maar kan me dat totaal niet voorstellen. Ga het morgen op een beetje rijst proberen :roflol:

Die vond ik samen met mijn extra grote bak havermout toch het lekkerst vandaag!:D

Ehm..we waren weer aardig op weg!:o
wat bedoel je precies met die forced reps marvin?
Forced reps in de geval van de shrus zijn vaak met lichte leg drive. In geval van bench kan het ook een spotter zijn. Het is voor mezelf n ieder geval om aan te geven hoeveel er echt zelf kunnen en hoeveel met enige vorm van hulp..
Rijst met karamelsaus uwotm8. Gebruik de saus zelf ook maar kan me dat totaal niet voorstellen. Ga het morgen op een beetje rijst proberen :roflol:
Wel koud op eten hoor, dan is het best lekker! Zag Jonathan later al eens kipfilet eten met Walden farms chocoladesaus...lijkt me ook wel lekker!:D:D

Hier nog de training van vanmiddag! Totaal wat anders als de planning..

Rug, hamstrings, borst & biceps:
BOR:
4okg: 12 (warmup)
60kg: 12
80kg: 10 (2f.), 8 (1f.), 8 (2f.)

Reverse grip pulldown:
59kg: 15
77kg: 10, 10 (2f.)
Dropset: 91kg-->82kg-->73kg: 4, 3, 4

Single arm cable row:
32kg: 15
41kg: 14
50kg: 12, 12 (2f.)

Standing cable fly:
27kg: 12, 12, 12 (tussentijds pompen..)

SLDL:
100kg: 15, 14 (hmm, beetje veel volume..)
120kg: 11, 10 (prima zo:fire:)

Dumbel curl:
10kg: 12
12kg: 12, 10 (beetje pompen enzo..)

Standing leg curl:
30kg: 12 (nipt, bijna kramp:eek:), 8
16kg: 25 (pumpin', pumpin')

Seated calfraise:
40kg: 15
65kg: 12, 12, 8+4 speed reps

Ben benieuwd naar mijn shape morgen...IMO na zoveel carbs moeilijk mijn IF window aan te houden.

Behoorlijke cravings namelijk..

Dikkerdje in redelijk fit lichaam checking in.
Heerlijke food weer, enkel een vreemde keuze van karamel & rijst maar bon. Zo zijn dan ook weer de meest geniale zaken ontdekt :D

Ontbijtkoek en havermout zijn hngg beter als snoep vind ik ;) hoef je bij carbload niet op eiwitten te letten zoja wat is de reden daarvan?

Dikkerdje in redelijk fit lichaam checking in.
Heerlijke food weer, enkel een vreemde keuze van karamel & rijst maar bon. Zo zijn dan ook weer de meest geniale zaken ontdekt :D
Haha. Overdag at ik de rijst met ananas los en daarvan stond de smaak me tegen en omdat ananas toch al zoet was dacht ik: "ach f**k it, rijst met caramelsaus is best lekker"...

en dat was het ook:thumbs:

Ontbijtkoek en havermout zijn hngg beter als snoep vind ik ;) hoef je bij carbload niet op eiwitten te letten zoja wat is de reden daarvan?
Bij zowel refeed als carbload hoeft het in principe niet. Ik zat gisteren zowieso ruim boven onderhoud, dus je hoeft niet bang te zijn dat je lichaam in katabole staat verkeerd.

Overigens een dagje minder eiwitten is helemaal niet verkeerd. Wel is het belangrijk bij een refeed/carbload je vetten zo laag mogelijk te houden (volgens mij omdat vetten in combi met zoveel carbs makkelijker worden opgeslagen). Had dat niet gehoeven had ik gisteren zeker pannenkoeken en donuts gegeten..:o

Maar dan was het meer een vieze cheatday geworden ipv een refeed..:rolleyes:

In b4, het was al een behoorlijke cheatday..

Nou, ik moet zeggen dat je met zo'n dag mij niet kan bekoren :)

Lekkere training wel :thumbs:

Nou, ik moet zeggen dat je met zo'n dag mij niet kan bekoren :)

Lekkere training wel :thumbs:
Moet ook wel toegeven, dat ik op een bepaald punt wel misselijk werd. Heb ook liever een echte cheatday dan een refeed..

Dan had het meer zo iets geworden als kapsalon, pizza, snacks, McD etc..

Ik begin het ook beu te geraken, ik ga zo genieten van m'n bulk eten na de fotocontest. :roflol: Nog effe volhouden jongens!

Ik begin het ook beu te geraken, ik ga zo genieten van m'n bulk eten na de fotocontest. :roflol: Nog effe volhouden jongens!

Plus 1.

Ik ga na de shoot één of twee dagen eten wát ik wil (wel onder de 4000 kcal) en daarna weer heel rustig opbouwen naar onderhoud +300 ongeveer.

Zit me nu al dagelijks te bedenken wat voor lekkers ik die dagen naar binnen zal snoepen :o
Pizza, döner, ontbijtkoek, noodles, knoflookbrood, donuts, boerenkool met worst, chips.
Ik kwijl m'n toetsenbord onder terwijl ik dit type, not good.

Plus 1.

Ik ga na de shoot één of twee dagen eten wát ik wil (wel onder de 4000 kcal) en daarna weer heel rustig opbouwen naar onderhoud +300 ongeveer.

Zit me nu al dagelijks te bedenken wat voor lekkers ik die dagen naar binnen zal snoepen :o
Pizza, döner, ontbijtkoek, noodles, knoflookbrood, donuts, boerenkool met worst, chips.
Ik kwijl m'n toetsenbord onder terwijl ik dit type, not good.
Ik fantaseer momenteel ook regelmatig over dergelijke dingen. Overigens schiet je met wat pizza, donuts en kapsalon zo over je 4000kcals dagtotaal heen..

Ik ga het zelf denk enigsinds beperkt houden qua junk na de cut. Gewoon weer wat cheatfood op zaterdag en zondag (eventueel compensatie dag waar nodig.) Ik ga overigens niet echt bulken..zie daar de zin niet meer van in..

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

De planning voor vandaag..

2 Borst, schouders & buik:
Incline bench:30-40 myo-reps
Vertical chestpress (machine):3x6-12

Seated OHP:3x8-12+dropset
Arnoldpress/Hammergrip alternate dumbel press:3x6-10

Bent over lateral raise/Lateral raise:3x8-12
Standing cable fly’s:2x6-10+pompset

Ab-work 1:3 sets
Ab-work 2:3 sets

Voeding, dinsdag 05-08-2014:
7:00 2 caps T5
9:00 1L groene thee
11:00 70g havermout + 40g whey iso + 10g rozijnen + appel + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 120g spinazie
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 120g spinazie
Pre-workout: 1 scoop Amino-1 + 1 caps T5
Post-workout: Banaan + 30g whey iso
18:30 Aardappel, kipkerrie schotel met paprika + 20g casseine + 100g bevroren aardbeien (proteinfluff)

~2260kcals, E/K/V = 205g (35%) / 240g (41%) / 55g (24%)

Laatst bewerkt:
Incline bench op myo, pff.... succes daarmee! :thumb:

Terug
Naar boven