Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verstandig. Ga ik ook doen denk!
Dat was wel de planning en vind het normaal wel lekker. Echter deze keer wat anders gedaan..beetje freestyle.
Ik heb al vaak zat gebulkt en het bracht me niks behalve meer vet en iets meer kracht.Thx voor de info maat ! Jammer dat je niet gaat bulken had je toch wel graag zien bulkenmaar doen waar jij je goed bij voelt man
![]()

Nope, heb mijn test niveau eigenlijk nooit laten checken. Is denk ook niet nodig en misschien is mijn aanpak ook wel verkeerd.Heb je weleens jouw eigen testniveau laten checken bro? Je traint volgens mij al heel wat jaartjes en een cleanbulk zou je toch zeker wel wat meer moeten geven dan alleen maar vet. Zeker gezien je goed weet wat voeding doet, zou ik juist van jou verwachten dat je wel wat massa aan kunt zetten t.z.t.
Nice pics man, jelly op de definitie in je legs!
True about the last sentence..misschien moet ik weer eens heel wat anders gaan doen. Zo iets als wat jij momenteel doet.Mooie prestatie Marvin!
Misschien ben je minder goed gezegend met je T3 hormonen vanwege je vetgains die je maakt in een ''bulk'' zoals je aangeeft... achja, zolang jezelf maar plezier blijft houden in het eten/trainen/lifestyle is het goed!
En don't forget: You always get what you're always got als je steeds hetzelfde ''blijft'' doen/doet.![]()

Uiteraard heb ik dat in het verleden al eens gedaan..en schoot er echt niets mee op.Het enige probleem wat marv tegenhoud is zijn vetvrees gewoonVan het moment dat er ook maar een half %tje
bijkomt, zet die het gelijk op een cuttenEen jaartje bulken, half jaartje onderhoud en dan een cut zou een wereld
van verschil voor hem imo

Tja...het is geen oneindig proces..nice die definitie man, vreemd dat je bijna niet aankomt aan spier in je bulk.
Uiteraard heb ik dat in het verleden al eens gedaan..en schoot er echt niets mee op.
Maar misschien met de kennis van nu, dat ik er verder mee kom. Ach mijn gedachtes omtrend dit topic zijn veranderlijk als de wind...dus je weet het nooit bij mij..
Ja ik heb vetvreesen vet haat..
een jaar marv? En een half op onderhoud erna? 

Hmm, geen idee. In mijn begin periode heb ik behorlijk lang doorgebulkt op 4000kcals. Woog uiteindelijk 94kg en mijn vetpercentage was zeker 15%..een jaar marv? En een half op onderhoud erna?
Met een aantal kcal overschot dat je VP% naar een 15 ging? Dat moet van voor mijn tijd hier geweest zijn dan![]()
Omdat?Als je tijdens je bulk net zo veel chest als je tijdens je cut doet, vind ik het niet zo gek dat je flink vet gained tijdens je bulk.
Als je tijdens je bulk net zo veel chest als je tijdens je cut doet, vind ik het niet zo gek dat je flink vet gained tijdens je bulk.
Ik snap ook niet echt hoe ik dat moet interpreteren..Ok man.
Marv je probleem is opgelost, 2x chest doen
)Cheat*Hmm, geen idee. In mijn begin periode heb ik behorlijk lang doorgebulkt op 4000kcals. Woog uiteindelijk 94kg en mijn vetpercentage was zeker 15%..
Of ik daarna lang op onderhoud heb gezeten weet ik niet..
Omdat?
Ik cheat zowieso niet wekelijks in dergelijke mate. Overigens denk ik dat dat niet eens heel veel moet uitmaken als je de hele week op onderhoud eet en dan een keer per week 2000-3000 erboven gaat zitten..Cheat*
Als je je log terugleest zie je toch bijna elke page wel pannenkoekenhuis dit, onbeperkt sushi daar. Niets mis mee ofcourse, maar als je dat tijdens je bulk ook met diezelfde regelmaat doet, is het toch niet zo gek dat je wat vet aan zet?
Er is de laatste tijd toch aardig vaak all You can Eat sushi en dergelijke voorbij gekomenIk cheat zowieso niet wekelijks in dergelijke mate. Overigens denk ik dat dat niet eens heel veel moet uitmaken als je de hele week op onderhoud eet en dan een keer per week 2000-3000 erboven gaat zitten..
. Mijn reactie was overigens meer gericht op het stukje waarin jij stelde dat je voornamelijk vet aan kwam tijdens bulkperiodes.Regelmatig wel inderdaad. Maar waar mogelijk calculeer ik het in door de rest van de dag als een Ethiopier te eten..Er is de laatste tijd toch aardig vaak all You can Eat sushi en dergelijke voorbij gekomen. Mijn reactie was overigens meer gericht op het stukje waarin jij stelde dat je voornamelijk vet aan kwam tijdens bulkperiodes.
) + 30g casseine
Echter denk ik dat een groot deel van DBB en de fitnessende wereld in de utopische gedachte* leeft dat het voor iedereen haalbaar is om zeg je lengte min een meter + 5kg bij 8% te kunnen staan. In mijn geval is dat 1.80m bij 85kg @ 8%.
Dit is dan ook de grote leugen die de health en fitness industrie willen laten geloven.