- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"leuk"Erg leuk om te volgen hoe jij hetzelfde meemaakt allemaal als ik die laatste paar dagen voor de foto's genomen worden.
Keep it up maat

)
)

Daarin werd niet gesproken over percentages...Had ik niet een aantal pagina's terug een quote neergezet met Lyle McDonald's depletion workout vanuit UD2.0?

Thanks FTIO voor je inzicht!Ik denk dat percentages sowieso bijna niet te schatten zijn. Hoe verder je van je 1RM komt, hoe lastiger dat wordt.
Ik denk dat je aardig in de buurt zit als je 10kg van grote oefeningen en 5 kg van kleine oefeningen afhaalt die ongeveer jouw 10RM zijn.
En anders doe je eem extra set als je verkeerd hebt gegokt. Het is tenslotte toch een depletion workout. Als je te weinig gewicht hebt gedaan, kan je ook door gaan tot 20 reps.
Lyle raad bij de 15 reprange meestal 0/2/0/2 aan als tempo. Een derde optie is om met dit tempo een set te maken van 30-60 seconden zonder je reps te tellen.,
Thanks FTIO voor je inzicht!
---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------
Ik supplementeer nu al een week meer zout en vroeg me af of ik dan bij mijn carbload wel bananen kan pakken of bevatten deze ook teveel zout (natrium/kalium) of gaat het bij zout puur om kcl en nacl

Volgens mij haal ik mineralen (Kalium/natrium/magnesium) door elkaar met zouten (KaliumChloride/NatriumChloride). Ik drink verder al de hele week meer water tussen 7/8L en gooi overal extra zout overheen (zowel KCl als NaCl). Het is de bedoeling zowel zout als water te beperken tijdens mijn carbload.Hier heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord
Daarnaast zou ik mij niet zo druk maken om zout manipulatie. Als je er geen aandacht aan schenkt (of niet meer dan normaal) heb je ook weinig kans dat je het verkloot. Terwijl je die kans groter maakt wanneer je er mee gaat spelen. Ik denk dat je er meer kwaad dan goed mee kunt doen.
Daarnaast 'manipuleer' jij je zout als het goed is om te spelen met waterbalans, waarvoor je eigenlijk alleen maar 2 dagen heel veel water hoeft te drinken en de derde dag (je shoot) minder. Even kort door te bocht![]()

Thanks gozer...morgen ook nog!

Volgens mij haal ik mineralen (Kalium/natrium/magnesium) door elkaar met zouten (KaliumChloride/NatriumChloride). Ik drink verder al de hele week meer water tussen 7/8L en gooi overal extra zout overheen (zowel KCl als NaCl). Het is de bedoeling zowel zout als water te beperken tijdens mijn carbload.
Heb ook speciaal rijstwafels gehaald met het laagst mogelijke zout gehalte en doe nergens zout overheen.
Het uiteindelijke resultaat moet uitwijzen of dit alles nuttig/succesvol was..![]()
Haha, ik persoonlijk doelde er meer op dat als het mislukt ik dat wel zie. Als het een beetje lukt of niet mislukt heb ik nog steeds geen fundamenteel bewijs, want er spelen inderdaad teveel factoren..en 1 meting is wat dit betreft geen meting..Sorry Marvin, maar hier ga ik even heel direct zijn:
Zonder precies te weten welke onderliggende fysiologische processen je probeert te beïnvloeden (als überhaupt al uit onderzoek is gebleken of dat manipuleerbaar is. Soms zijn er ook onderzoeken die aantonen dát er een bepaald proces gaande is, wij gaan er dan meteen vanuit dat wij dat kunnen beïnvloeden, maar dat moet dan weer eerst onderzocht worden) kan je toch NOOIT met zekerheid zeggen waarom iets is gelukt. Je bent dan in het duister aan het tasten, want je hebt nooit alle variabelen gecontroleerd (en dat is weer een sterk punt van een goed opgezet wetenschappelijk onderzoek).
)
)Haha, dat heeft ze wel verdiend. Echt veel energie en gezelligheid heb ik niet gegeven de laatste tijd...Nog heel even doorbijten man! En dan een goedmakertje aan je gf geven![]()
Thanks gozer. Jij ook waarschijnlijk of heb je de foto's al gemaakt? Je hebt hoe dan ook een bewonderingswaardig fysiek met Arnold-like chest!Succes man!
Repsect dat je er veel moeite voor doet en alles uit de kast haalt (of laat liggen) om er zo goed mogelijk bij te staan.
Good luck!
Even een update!
!)
)
)

(onderarmen, voeten, liezen...)
)