"Dinsdag 19 augustus 2014:
Best dagboek,
Gisteren was de shootdag en ooh, ooh wat heb ik genoten van al het lekker nadien! Misselijk naar bed gegaan met een veel te volle buik maar dat mocht de pret niet drukken.
Vandaag weer een nieuwe dag. Hongerig opgestaan (6:30uur) met de gedachte dat in mijn la op mijn werk chocolade spekjes liggen. Mmm, de gedacht alleen al maakt dat ik ze direct op wil eten. Nee, Marvin eerst even wat klusjes inzetten en dan pas mag je een choco spekkie! Tja, klusjes ingezet en gepland om de spekjes over de dag te verdelen...
Het is nu 8:30uur en het eerste spekje smaakte goed...erg goed! Nomnonmonom, 5 minuten later was de zak leeg (175g wel te verstaan). Kijk dat is toch jammer, betekend dat ik de eerste pauze met alleen die schrale liter groene thee door moet komen...met ernstige carb cravings!
Gelukkig is het druk op het werk, dus weet mijn gedachte enigzins te verzetten...is het al 11:00uur?
Hehe, eindelijk 11:00uur! Tijd voor mijn volgende meal...*Zucht* Waarom heb ik zo een schrale hoeveelheid havermout meegenomen? Oja, dat was ter compensatie van alle geplande vreterijen..
Nog even werken en dan is de volgende pauze alweer! Heb een aantal van mijn collega's uitgenodigd om te lunchen bij de kebab zaak, om te vieren dat ik de shoot heb gehad. Alles op mijn kosten om er zeker van te zijn dat ze met me mee gingen, want tja gedeelde smart is halve smart..
De kapsalon smaakte me prima! Heerlijk zelfs...mag je een kapsalon eigenlijk een godsgeschenk noemen? Pfoe, zou ik een tweede kapsalon nemen? Nee Marvin hou je in! Dan maar naar de AH, wat zal ik nog meer gaan eten...donuts, brownies, krentenbollen? Nou een chocolade croisantje dan maar en een bapao voor vanmiddag!
15:00 Hehe, toch een beetje duizelig en misselijk van de lunch, maar het is tijd voor de kip met rijst..en de bapao. Smaakte prima, maar smaakte ook naar meer! Nog drie kwartier gewerkt en toen naar de auto te gaan! Vol goede moed naar de gym...maar hey, wat zie ik daar? Een pomp station..
Ach, toch maar even kijken of ze wat lekkers hebben...mmm, zoveel keus! Waar zou ik mijn pre-workout meal mee verrijken? Het werd een plak onbijtkoek een cornetto (cheescake smaak) en een blikje light redbull..Ja light redbull, want ga natuurlijk geen kcals drinken!
Trainen ging niet geweldig, maar een goede pomp! Daarna even mijn postworkout shake volgens de planning!
Eenmaal thuis gekomen wilde ik aardappels gaan schillen voor het avondeten, maar dacht ach 1 mini lion moet kunnen...en een tweede ook wel...het werden er acht. Acht mini-lions in 15 minuten..
Hmm, wat wil ik nog meer eten? Hmm, een klein zakje naturel chips misschien...daar word ik minder misselijk van... ok, ok een paar dropjes dan.
Een paar dropjes werd natuurlijk weer de halve pot! Daarna wachten op mijn vriendin en samen avondeten. Klein beetje verse gebakken aardappels, wat groente en drie vietnamese kiploempias! Nomnonomnom..
Koelkast open...wat is er nog meer! Hey, nog een pot luchtige pudding..een paar lepeltjes dan. Pff best lekker zeg! Halve pot leeg...Marvin, Marvin, Marvin..stop toch eens met eten. Ok, nog een paar dropjes.."