MuscleMeat

Contest Log Skatermarvins eeuwige cutlog (2014)

• Topic Starter Topic Starter
Echt nice om te zien hoe je dit allemaal doet man. Heel leerrijk, ook voor jezelf natuurlijk.
Nadien goed evalueren & zien wat goed werkte voor je, en wat niet.
Mirring taille man wtf, 70 cm!
Het enige waar ik echt over twijfel is of ik niet overlaad, te weinig groente eet en of het weglaten van zout nu slecht of goed is. (hmm..dat zijn alweer drie dingen..)

Echter ga ik dit niet op het laatste moment wijzigen. Na mijn junk van vanavond waar behoorlijk wat vet en zout gegeten wordt kan ik pas zeggen of ik pre-shoot beter vet/zout voedsel kan consumeren (wat veel bodybuilders tijdens de wedstrijd ook doen waardoor ze er na de pre-judging soms veel beter bij staan..

Tja...en 55cm quads..:o

Succes vanavond Marvin!

Benieuwd naar de pics Marvin.
Meende dat je ze ging maken bij het USC in Nijmegen? :cool:

ga je die zoete troep hier ook nog posten ofwa

Damn man 70 cm.. Lekker die snoep :D en rijstwafels ben ik ook fan van :D benieuwd naar nog meer fotos man ;) !

ga je die zoete troep hier ook nog posten ofwa
Doe ik morgen denk even, want heb al mijn 25mb van mijn reguliere dbb account verbruikt, dus moet via picturetrail ofzo...het was niet te vreten. Liever die rijstwafels met jam.
Damn man 70 cm.. Lekker die snoep :D en rijstwafels ben ik ook fan van :D benieuwd naar nog meer fotos man ;) !
Die rijstwafels zijn goed inderdaad! Heb btw al een hele pot jam.leeg, dus heb nog maar wat cupjes bijgehaald...

ok dan doe ik het wel voor je, heb toch geen leven

15fkftv.jpg

Ziet er echt goor uit Diaeahihiphi.. :o

Het leek mij juist wel een lekkere combinatie eerlijk gezegd :$

Rijst met chocolade en banaan, wot?

Ik krijg gewoon medelijden als ik je log lees man..dat je t volhoudt. Knap werk chef, benieuwd naar je pics.
Hebben je kasten nog deuren zodra pics done zijn?

Rijst met chocolade en banaan, wot?
Beter niet nadoen..
Ik krijg gewoon medelijden als ik je log lees man..dat je t volhoudt. Knap werk chef, benieuwd naar je pics.
Hebben je kasten nog deuren zodra pics done zijn?
Pics zijn gisteren gemaakt, maar heb buiten wat kleine sneakpeaks nog weinig gezien, dus ook ik moet nog even geduld hebben..

Na de shoot was er eigenlijk weinig veilig aan voeding in huis! Ben ook kotsmisselijk en met buikpijn naar bed gegaan..

Even een opsomming:

- Friet met pindasaus, mayo, mosterd en mad-sauce
- 200g gemarineerde kiphaasjes
- Mexicano
- 8 mini donuts
- snoep
- klein bakje ben&jerry's
- Mini viannetta
- Bak aardbeien
- stroopwafel
- 3 mini lions

Resultaat: MISSELIJK

409921782.jpg

409921783.jpg

Vandaag zetten we het junken nog een beetje (erg) voort en morgen start ik dan mijn reverse diet (wel met een dagje compenserend gedrag zoals jullie van me gewend zijn ;))

Voeding, dinsdag 19-08-2014:
8:00 175g chocolade spekkies
9:00 1L groene thee
11:00 50g havermout + 20g whey iso+ 15g rozijnen + multivit & vit. D
12:30 Kapsalon + softijsje
15:00 100g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie + ??
Pre-workout: 1 caps T5
Post workout: 40g whey
19:45 Avondeten? + vietnamese loempia's

= Veel kcals

2 Borst, schouders & buik:
Incline bench:3x6-12+dropset
Vertical chestpress (machine):3x6-12

Seated OHP:3x8-12+dropset
Arnoldpress/Hammergrip alternate dumbel press:3x6-10

Bent over lateral raise/Lateral raise:3x8-12
Standing cable fly’s:2x6-10+pompset

Ab-work 1:3 sets
Ab-work 2:3 sets

Is het voor jou niet handiger om elke week 2 'vrije maaltijden' toe te passen in plaats van afwisseling van extreem kcal gecut afgewisseld met extreem food bingen?

Zoals wat je nu allemaal hebt gegeten, weet je in ieder geval zeker dat je vet aanzet na zo'n deficit.. Vind je dat niet een beetje jammer / zonde?

Allereerst diep respect dat je jezelf hier doorheen geslagen hebt. Echt knap!

Is het voor jou niet handiger om elke week 2 'vrije maaltijden' toe te passen in plaats van afwisseling van extreem kcal gecut afgewisseld met extreem food bingen?

Zoals wat je nu allemaal hebt gegeten, weet je in ieder geval zeker dat je vet aanzet na zo'n deficit.. Vind je dat niet een beetje jammer / zonde?

Persoonlijk lijkt mij dit ook een veel betere/fijnere aanpak. Je weet dan veel beter waar je aan toe bent en je hoeft bovendien niet van die abnormaal diepe cutdagen in te zetten :p

Hmm, ik denk dat dat wel mee valt qua vet aanzet. En het zal woensdag gewoon een dagje richting de 1900kcals worden, waar ik niet eens heel veel moeite mee heb.

Nu werkend weer richting mijn onderhoud zal ik zowieso weer wat vrijer worden met eten. Met name met het zogenaamde avondeten. Normaliter pak ik dan ook nog op zaterdag of zondag een junkmaaltijd zodat extremiteiten zoals vandaag en gisteren niet heel vaak voorkomen.

Allereerst diep respect dat je jezelf hier doorheen geslagen hebt. Echt knap!

Persoonlijk lijkt mij dit ook een veel betere/fijnere aanpak. Je weet dan veel beter waar je aan toe bent en je hoeft bovendien niet van die abnormaal diepe cutdagen in te zetten :p
Ik rommel nog wel even door zoals ik al deed. De cut dagen zullen ook geen 1400kcals zijn, maar meer richting 1900-2100kcals en dat vind ik op een rustdag eigenlijk niet eens heel zwaar.

Het wordt zowieso weer even zoeken nu naar mijn onderhoud en het weer even los laten van alleen maar 'clean' avondeten. Ik log zowieso verder in mijn oude log en wil uiteraard jullie adviezen niet in de wind slaan..

Wie weet ga ik het wel op die manier inkleden, maar dan moet ik weer even rond de tekentafel..

Vergeet ook niet dat ik maar sporadisch je eetpatroon zie. Jij weet beter hoe je eetpatroon er de hele tijd uitziet.

Wat ik zie is vooral een momentopname en dit viel mij op. Als het in het grote plaatje mee valt, kan je mijn opmerking met een snuf zout nemen.

Een kijkje in een dagboek van een bodybuilder met BED*:
"Dinsdag 19 augustus 2014:

Best dagboek,

Gisteren was de shootdag en ooh, ooh wat heb ik genoten van al het lekker nadien! Misselijk naar bed gegaan met een veel te volle buik maar dat mocht de pret niet drukken.

Vandaag weer een nieuwe dag. Hongerig opgestaan (6:30uur) met de gedachte dat in mijn la op mijn werk chocolade spekjes liggen. Mmm, de gedacht alleen al maakt dat ik ze direct op wil eten. Nee, Marvin eerst even wat klusjes inzetten en dan pas mag je een choco spekkie! Tja, klusjes ingezet en gepland om de spekjes over de dag te verdelen...

Het is nu 8:30uur en het eerste spekje smaakte goed...erg goed! Nomnonmonom, 5 minuten later was de zak leeg (175g wel te verstaan). Kijk dat is toch jammer, betekend dat ik de eerste pauze met alleen die schrale liter groene thee door moet komen...met ernstige carb cravings!

Gelukkig is het druk op het werk, dus weet mijn gedachte enigzins te verzetten...is het al 11:00uur?

Hehe, eindelijk 11:00uur! Tijd voor mijn volgende meal...*Zucht* Waarom heb ik zo een schrale hoeveelheid havermout meegenomen? Oja, dat was ter compensatie van alle geplande vreterijen..
Nog even werken en dan is de volgende pauze alweer! Heb een aantal van mijn collega's uitgenodigd om te lunchen bij de kebab zaak, om te vieren dat ik de shoot heb gehad. Alles op mijn kosten om er zeker van te zijn dat ze met me mee gingen, want tja gedeelde smart is halve smart..

De kapsalon smaakte me prima! Heerlijk zelfs...mag je een kapsalon eigenlijk een godsgeschenk noemen? Pfoe, zou ik een tweede kapsalon nemen? Nee Marvin hou je in! Dan maar naar de AH, wat zal ik nog meer gaan eten...donuts, brownies, krentenbollen? Nou een chocolade croisantje dan maar en een bapao voor vanmiddag!

15:00 Hehe, toch een beetje duizelig en misselijk van de lunch, maar het is tijd voor de kip met rijst..en de bapao. Smaakte prima, maar smaakte ook naar meer! Nog drie kwartier gewerkt en toen naar de auto te gaan! Vol goede moed naar de gym...maar hey, wat zie ik daar? Een pomp station..

Ach, toch maar even kijken of ze wat lekkers hebben...mmm, zoveel keus! Waar zou ik mijn pre-workout meal mee verrijken? Het werd een plak onbijtkoek een cornetto (cheescake smaak) en een blikje light redbull..Ja light redbull, want ga natuurlijk geen kcals drinken!

Trainen ging niet geweldig, maar een goede pomp! Daarna even mijn postworkout shake volgens de planning!
Eenmaal thuis gekomen wilde ik aardappels gaan schillen voor het avondeten, maar dacht ach 1 mini lion moet kunnen...en een tweede ook wel...het werden er acht. Acht mini-lions in 15 minuten..

Hmm, wat wil ik nog meer eten? Hmm, een klein zakje naturel chips misschien...daar word ik minder misselijk van... ok, ok een paar dropjes dan.

Een paar dropjes werd natuurlijk weer de halve pot! Daarna wachten op mijn vriendin en samen avondeten. Klein beetje verse gebakken aardappels, wat groente en drie vietnamese kiploempias! Nomnonomnom..

Koelkast open...wat is er nog meer! Hey, nog een pot luchtige pudding..een paar lepeltjes dan. Pff best lekker zeg! Halve pot leeg...Marvin, Marvin, Marvin..stop toch eens met eten. Ok, nog een paar dropjes..
"

*Binge Eating Disorder

Zo en dan nu weer back on track! Smerige gewicht (80.2kg) en taille (75cm) toename, maar dat wist ik natuurlijk van te voren. Dat middelt zich wel weer uit over de komende dagen, daar maak ik me niet druk om.
Ergens erg genoten van gisteren, maar uiteraard met een dubbel gevoel. Het verbaasde me ook dat ik zo sloom en misselijk werd na de kapsalon. Maar ergens ook goed. Ik vind mijn kip, rijst en havermout heerlijk en heb dus geen problemen dat te eten all year round. Nu dus even zoekende naar mijn onderhoud met mijn reverse diet, zodat bovenstaande zaken niet voorkomen of slecht ingecalculeerd.

De training en toch behoorlijk compenserende voeding post ik straks!

409925097.jpg

409925095.jpg

409925094.jpg

Terug
Naar boven