Fitness Seller

Contest Log Skatermarvins eeuwige cutlog (2014)

• Topic Starter Topic Starter
mooie foto's al nu ben ik wel benieuwd wat er wel in je collage komt haha. maar super droog in iedergeval netjes.

volgend jaar miss ook maar iemand foto's laten maken inplaats van zelf ontspanner

Je staat er zoals ieder jaar weer goed op man, ben erg benieuwd naar de rest!

Ik denk dat het bingen normaal gesproken best meevalt bij je hoor, tenminste zover ik het in je log heb kunnen lezen. Die binge net na je shoot is natuurlijk wel erg extreem maar volgens mij heb je dalijk gewoon weer alles op de rit. Mij persoonlijk heeft het geholpen om bij IF niet te zwaar aan die eet window te tillen en je laatste maaltijd van de dag zo laat mogelijk in de avond te eten met daarin voldoende eiwitten 50gr+. Ik heb dan de volgende dag in de ochtend aanzienlijk minder honger tot mijn window weer begint. De voordelen van je fasting state pluk je al vanaf 12 uur vasten, die 16 uur is echt niet heilig.

mooie foto's al nu ben ik wel benieuwd wat er wel in je collage komt haha. maar super droog in iedergeval netjes.

volgend jaar miss ook maar iemand foto's laten maken inplaats van zelf ontspanner
Ik ben ervan overtuigd dat je foto's goed zijn ondanks de zelf ontspanner. Je stond er op de laatste preview in ieder geval bruut bij!
Wtf :P Lekker bezig. Benieuwd naar je collage. Nog een beetje geyolo'd van de zomer?
Valt mee..buiten wat vreetfestijnen om niet veel feestjes gehad. Jij hebt wel een goed weekend gehad zeker!

Je staat er zoals ieder jaar weer goed op man, ben erg benieuwd naar de rest!

Ik denk dat het bingen normaal gesproken best meevalt bij je hoor, tenminste zover ik het in je log heb kunnen lezen. Die binge net na je shoot is natuurlijk wel erg extreem maar volgens mij heb je dalijk gewoon weer alles op de rit. Mij persoonlijk heeft het geholpen om bij IF niet te zwaar aan die eet window te tillen en je laatste maaltijd van de dag zo laat mogelijk in de avond te eten met daarin voldoende eiwitten 50gr+. Ik heb dan de volgende dag in de ochtend aanzienlijk minder honger tot mijn window weer begint. De voordelen van je fasting state pluk je al vanaf 12 uur vasten, die 16 uur is echt niet heilig.
Thanks jaap, voor zowel de support als inzichten..ga inderdaad niet te zwaar tillen aan het eet window!

Idd nice previeuw man, goed droog, dikke onderarmen en een epic jawline op die laatste pic. :D

Idd nice previeuw man, goed droog, dikke onderarmen en een epic jawline op die laatste pic. :D
Thanks man!:D

Bij deze de voeding voor vandaag...

Hoezo compensatie gedrag..maar glycogeendepots zitten vast nog aardig vol:o

Voeding 20-08-2014:
6:30 1 caps T5
9:00 1L groene thee
11:00 40g whey iso + 2 visolie + multivit & vit D
12:00 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
17:00 300g aardappels + 250g rodekool + kipkrokantschnitzel
18:30 40g casseine + 30g whey

~1610kcals, E/K/V = 190g (48%) / 100g (24%) / 50g (28%)

Droog man , en dat dagboek is idd best appart hoe je zoveel met eten bezig bent.. herken mezelf er heel erg in een jaar terug , was toen nog erger bij mij en zat echt tegen eetstoornis aan of had er 1 .. Merk bij mezelf dat idd flexibel omgaan met eten me goed heeft gedaan geen eat windows of tijden etc. Heb er alle vertrouwen in dan je het straks weer goed op de rit hebt en zoals ftio al zei wij zien alleen sporadisch je eetpatroon ;) Voorderest nice pics man , en je weet wat lekker eten is :D

merk jij ook dat als je in de ochtend "slecht" eet (veel suiker) je de hele dag cravings hebt?

Valt mee..buiten wat vreetfestijnen om niet veel feestjes gehad. Jij hebt wel een goed weekend gehad zeker!
Ja man, terugrit van Sziget was wel fucked up (met 1 andere chauffeur in 1x naar huis gereden vanuit Boedapest) dus ben benieuwd naar mn wheels train van straks. Nu weer mn ritme fixen en er aan wennen om geen pizzapunten te kopen om 5u 's nachts :rolleyes:

Droog man , en dat dagboek is idd best appart hoe je zoveel met eten bezig bent.. herken mezelf er heel erg in een jaar terug , was toen nog erger bij mij en zat echt tegen eetstoornis aan of had er 1 .. Merk bij mezelf dat idd flexibel omgaan met eten me goed heeft gedaan geen eat windows of tijden etc. Heb er alle vertrouwen in dan je het straks weer goed op de rit hebt en zoals ftio al zei wij zien alleen sporadisch je eetpatroon ;) Voorderest nice pics man , en je weet wat lekker eten is :D
Ik log in principe dagelijks mijn voeding en ook als ik daar buiten eet/vreet..dus als jullie mij even iedere dag controleren:o:rolleyes:
Het is opzich ook niet erg om te weten wat je eet vind ik..zeker daar voor mij op gevoel eten een no-go is. Dan eet ik zeker weten standaard teveel..

merk jij ook dat als je in de ochtend "slecht" eet (veel suiker) je de hele dag cravings hebt?
Jup..dat is ook de reden dat ik op low carb dagen pas bij mijn avondeten carbs pak en niet mijn carbs over de dag verspreid. Vanaf de eerste bewuste carb die ik eet krijg ik namelijk cravings.

Daarbij vind ik geen carbs eten veel makkelijker dan bijvoorbeeld een beetje. In mijn geval zou vandaag het toevoegen van bijvoorbeeld 25g havermout aan mijn shake er voor zorgen dat ik de hele dag carbs wil eten.

Ja man, terugrit van Sziget was wel fucked up (met 1 andere chauffeur in 1x naar huis gereden vanuit Boedapest) dus ben benieuwd naar mn wheels train van straks. Nu weer mn ritme fixen en er aan wennen om geen pizzapunten te kopen om 5u 's nachts :rolleyes:
Whahaha..klinkt weer episch! Zal snel jou log eens checken voor een uitgebreider verslag:D:D

Foto's zien er al goed uit Marvin, benieuwd naar de collage!

Denk dat je verkeerd begrijpt wat ik bedoel , weten wat je eet kwa kcal etc is juist goed want snap idd best dat op gevoel moeilijk is voor veel mensen ;) echter denk ik dat een eatwindow of strakke tijden er wel voor kan zorgen dat je de hele dag denkt aan wanneer je mag eten en wat je mag eten , wat bij mij leed tot continue gedachtes aan eten en wat miss bij jou dus ook meer lijd naar neigingen tot cheaten zeker als je onder onderhoud eet , ik had zelf vooral dat ik zo obsessed was met eten dat ander dingen er onder gingen lijden .. en dat was het zeker niet waard en was achteraf ook nergens voor nodig .. Dit is gwn mijn opinie en eigen ervaring, miss heb je er wat aan ;)

Gadverdamme als ik je eten (voor zover je het eten kan noemen) zie wordt ik godganzemisselijk! Serieus!

Goed je best gedaan ouwe rakker, ik kijk uit naar je prestatie op de foto contest!

Foto's zien er al goed uit Marvin, benieuwd naar de collage!
Thanks Danny!:D
Dit, sinds ik geen carbs meer eet sochtends heb ik een stuk minder cravings.
:thumbs:

Mijn eerste meal bevat ook nooit carbs, enkel vet en eiwit
Mijn eerste meal bevat op trainingsdagen wel carbs...maar die nuttig ik pas rond 11:00uur..:o

Denk dat je verkeerd begrijpt wat ik bedoel , weten wat je eet kwa kcal etc is juist goed want snap idd best dat op gevoel moeilijk is voor veel mensen ;) echter denk ik dat een eatwindow of strakke tijden er wel voor kan zorgen dat je de hele dag denkt aan wanneer je mag eten en wat je mag eten , wat bij mij leed tot continue gedachtes aan eten en wat miss bij jou dus ook meer lijd naar neigingen tot cheaten zeker als je onder onderhoud eet , ik had zelf vooral dat ik zo obsessed was met eten dat ander dingen er onder gingen lijden .. en dat was het zeker niet waard en was achteraf ook nergens voor nodig .. Dit is gwn mijn opinie en eigen ervaring, miss heb je er wat aan ;)
Thanks gozer! Begrijp precies wat je bedoeld. Gelukkig ben ik qua window ook wel makkelijker geworden.

Mijn vriendin woont pas sindskort bij me en dat zorgt er op haar werkdagen voor dat we pas 20:00uur eten ongeveer en om heel eerlijk te zijn heb ik daar niet echt problemen mee..:D Echter probeer ik wel vaak 11:00uur als begintijd aan te houden, gewoonweg omdat dat mijn tweede pauze van de dag is.

Gadverdamme als ik je eten (voor zover je het eten kan noemen) zie wordt ik godganzemisselijk! Serieus!

Goed je best gedaan ouwe rakker, ik kijk uit naar je prestatie op de foto contest!
Thanks Koek!
Ik zeg ook niet dat ik niet misselijk was.. ;)

Vandaag weer legday en omdat maandag weg is gevallen pak ik vandaag hams er ook bij..

3 Legs, calfs & abs:
Full squat:4x8-12
SLDL:4x6-12

Leggpress (small stance):3x12+
Leg extention ss standing leg curl:2x8-12+dropset/pompset
Abduction:3x12-15

Barbell calfraise:4x8-12
Seated calfraise:2x6-8+pompset

Ab-work 1:3 sets
Ab-work 2:3 sets

Voeding, donderdag 21-08-2014:
11:00 80g havermout + 30g whey iso + 20g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie + appel
Pre-workout: 6g citruline malaat + 1g agmatine + 1 caps T5
Post-workout: Banaan + 30g whey + 10g dextro
18:30 20g casseine
19:45 Turkse durum (knorr):meal:

~2325kcals, E/K/V = 200g (34%) / 280g (48%) / 45g (17%)

Thanks Danny!:D
:thumbs:

Mijn eerste meal bevat op trainingsdagen wel carbs...maar die nuttig ik pas rond 11:00uur..:o

Thanks gozer! Begrijp precies wat je bedoeld. Gelukkig ben ik qua window ook wel makkelijker geworden.

Mijn vriendin woont pas sindskort bij me en dat zorgt er op haar werkdagen voor dat we pas 20:00uur eten ongeveer en om heel eerlijk te zijn heb ik daar niet echt problemen mee..:D Echter probeer ik wel vaak 11:00uur als begintijd aan te houden, gewoonweg omdat dat mijn tweede pauze van de dag is.

Thanks Koek!
Ik zeg ook niet dat ik niet misselijk was.. ;)

Vandaag weer legday en omdat maandag weg is gevallen pak ik vandaag hams er ook bij..

3 Legs, calfs & abs:
Full squat:4x8-12
SLDL:4x6-12

Leggpress (small stance):3x12+
Leg extention ss standing leg curl:2x8-12+dropset/pompset
Abduction:3x12-15

Barbell calfraise:4x8-12
Seated calfraise:2x6-8+pompset

Ab-work 1:3 sets
Ab-work 2:3 sets

Voeding, donderdag 21-08-2014:
11:00 80g havermout + 30g whey iso + 20g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie + appel
Pre-workout: 6g citruline malaat + 1g agmatine + 1 caps T5
Post-workout: Banaan + 30g whey + 10g dextro
18:30 20g casseine
19:45 Turkse durum (knorr):meal:

~2325kcals, E/K/V = 200g (34%) / 280g (48%) / 45g (17%)

Ik heb echt heel veel respect voor je doorzettingsvermogen! Ik had er wss. al lang de brui aan gegeven, of een andere manier gezocht om je doelen te behalen :) Echt nette statts ook! Ik zou geen dumbbell meer kunnen optillen als ik zo laag in kcal. zou gaan! :)

Knap resultaat zo droog. Wat is je plan voor de rest van het jaar?

Bruh, weet jij of je een bevestiging hoort te ontvangen van ingezonden pics?

Terug
Naar boven