Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Pfoe, ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken als ik een maand zo zou doen. Gelukkig weet ik me wel weer te herpakken en zal vandaag er gewoon normaal uitzien...No bad feelings.. Ik junk al heel de maand.. Pizza, friet, feestjes.. Moet me dringend herpakken. Heb iets te diep gecut (dieet) op de verkeerde manier. En nu grabbel ik bijna naar alles wat ik maar kan. + al een maand niet meer deftig trainen door het klooien met mijn gewrichten en volgens de dokter zou het wel eens reuma kunnen zijn...
Wel zwaar klote als het echt reama is kerel! Ik hoop met je mee dat het mee valt!
Koek, als eerst bedankt voor de support en altijd uitgebreide reply's!Ben echt benieuwd naar je contest collage Marvin!
Misschien ook cool om je collages van de afgelopen jaar in dit topic te plaatsen (of elders) zodat jij (en wij als DBB leden) het kunnen vergelijken!
Wat betreft je plannen voor het pakken van massa: waarom ga je niet 3-4 maanden in een reprange trainen van 25-20-18 herhalingen? In een soort circuit stijl een PushPull schema? Ik noem maar iets hoor. Hoge reps kunnen (zeker na jarenlang getraind te hebben in de 5-12reprange) heel wat massa en conditie geven!
Bijv: Dag 1
1) Pullups - Dips - Core
2) Overhead Press - Barbell Row - Core
3) Barbell Curl - Close grip bench press - Core
Tussen elk circuit rust je 2 minuten (3 sets 25-20-18 reps)
Voor benen: Dag 2
1) Front Squat - Stiff deads - Calves
2) Leg Press - Leg Curls - Calves
Dan weer een Upperbody: Dag 3
1) Bench Press - T Bar Row/DB Row - Core
2) DB Overhead Press - Hammer Curl - Core
3) DB fly incline - Skullcrusher - DB Curl incline
Tis maar een optie hoorIk ga in oktober aan zoiets dergelijks beginnen. Reps 20-25 Circuits enz!
Op dag 4 en 7 pak je rust en dag 5 en 6 start je weer met dag 1 en 2 etc...
Voordelen: hoge frequentie, tijdsbesparend, 90 compound oefeningen
Nogmaals ben benieuwd naar je collage. Ik wil je (tenminste) een 8 kunnen geven!
Hmm, misschien wel een idee om eens met een dergelijk schema te gaan werken. Is weer eens totaal wat anders, heeft een hoog volume en hoge intensiteit. Met name die laatste is erg belangrijk! Echter is mijn gym wel klein en worden circuitjes vaak lastig, maar het valt zeker te proberen!
Ik sla het schema in ieder geval even op in een file!
Klopt...maar wat als mijn grote doel is om het hele jaar droog te staan? Ik heb nu al meerdere (semi)-proffesionele begeleiders gesproken om te kijken of ze mijn nog wat VVM kunnen leveren op naturel basis en de meesten zijn daarin zeer sceptisch. De eerste begeleider die mij kan garanderen dat er in een jaar nog 2kg VVM bij kan zal ik dan ook direct volgen.Marv ik denk dat je altijd wel iets hebt zoals vakantie in vooruitzicht of iets waar je wat droger voor wilt staan, denk dat dit je resultaten alleen wel erg in de weg zit zeker als je iedere keer de weer voor gaat cutten etc . niks mis met year round droog staan , maar ik zou naar 1 "groot" goal toe werken en niet iedere keer kleine goals zoals vakantie etc want dit schiet niet op natuurlijk. Veder idd miss meer flexibiliteit erin gooien kwa voeding, niet alleen op de brofoods op normale dagen laat maar zeggeneen paar tips van mijn kant hoe ik het zou doen
! En miss wat koekie hier boven kwa schema laat zien , doe is wat geks
![]()
Tot die tijd jojo ik waarschijnlijk een beetje op en neer tussen stricte en minder stricte periodes.
Heb me afgelopen week gewoon misdragen en dat betaald zich uit in een smerige taille toename en in mijn optiek behoorlijke vocht retentie.
Daartoe besloten deze week (ook een beetje dammage control) nog even lekker rustig aan te doen. Ik zeg dammage control omdat zaterdag mijn vriendin jarig is en we mogelijk de dag ervoor uit eten gaan en de dag zelf een festival hebben.
Ik wil gewoon dat eerst mijn taille weer 2 cm minder is dan nu..
En wat betreft de brofoods...ik ben daar gek op. Mijn kip met rijst en spinazie en mijn havermout vind ik oprecht fucking lekker!

Zeg je nu niet precies het tegenovergestelde+1!! Ochtendshake met 60g havermout neemt mijn zin suikers voor de rest van de dag compleet weg.

Ik ga in oktober aan zoiets dergelijks beginnen. Reps 20-25 Circuits enz!
Taille en gewicht weer gestegen..
!