XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Net ff upperbody shots genomen. Ben echt slecht in poses, vooral om tegelijktijd buik aan te spannen xD

Voor de nieuwkomers:
Ik ben nu 2maanden en 1week bezig met serieus schema en voeding. De jaren daarvoor heb ik wat aangekloot en gebruikte ik alleen de machines (niks van freeweights) en voeding lette ik niet op.

Wat me zelf als eerste opviel is dat v-vorm beter kan. Eind februari aan einde van me bulk zal ik weer fotos maken voor de vergelijking.

Huidige stats: iets van 92-94kg, bf% 15-16% ofzo, wil eind februari op 96-98 staan en dan in maart met cut beginnen.

Nog een lange weg te gaan, hoop dat er in mei als BF% lager is er een mooi verschil te zien is met nu.

foto's:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]


---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 16:54 ----------

Ook nog wat getrained vandaan

Rug en Biceps

Wide-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 35 30 25 25
Medium-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 20 15 15 15
Narrow-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 15 15 15 15
Seated Cable Row: 4 Sets 6 reps70 80 80 80
Deadlift pronated (laatste 3 met strap) 4 sets 6 reps 80 80 100 100
Preacher Curl, slow full rom: 4 Sets 12 reps 20 25 25 20
Hammer Curl: 3 Sets 10 reps 16 20PR[/] 20
Incline Dumbbell Curl 3 Sets 10 reps 12, 14 14


Pull-ups gaan lekker net als dips gister. Denk dat ik over 2 weken medium en narrow met BW ga doen.

Deadlift wat lichter gedaan zodat ik meer energie voor curls over had. Preach curl slow full zijn zwaar lol volle en wat verzuurde biceps.

PR bij hammercurl, heb wel s eerder met 20kg gedaan alleen dan ff tussendoor tijdens benentraining en vond dat niet tellen als pr.
 
Goed bezig maat. Ik zou als ik die foto's zo zie wat meer aan je taille werken. Een smalle taille oogt beter voor de breedte van je bovenlichaam.(want dat is al wel goed te zien) Je kunt een monster worden. :) maarre goede training.:D
 
k*t bf is 19% net gemeten met huidplooimeter van bf xD
Toch beter me best doen met clean bulk

---------- Post toegevoegd Tue 6 Dec 2011 om 17:13 ----------

Goed bezig maat. Ik zou als ik die foto's zo zie wat meer aan je taille werken. Een smalle taille oogt beter voor de breedte van je bovenlichaam.(want dat is al wel goed te zien) Je kunt een monster worden. :) maarre goede training.:D

thx bro! Heb je nog tips hiervoor qua oefening?

Kom er net echt dat bf% eigenlijk 19% is. toch maar ff op woensdag en zondag wat cardio erbij doen xD
 
Bf is denk ik wel wat hoger dan 15% inderdaad.
Wel ferme armen en schouders zoals ik eerder zei. Hoeveel meten ze?
Zit massa onder dat zie je zo, maar je beperkt jezelf wel in het tonen van je massa door niet goed te poseren. Maar dat is kwestie van oefenen.
Daarbij wil ik zeggen je back lat spread en front lat spread waarbij je niet maximaal je lats toont.
Alhoewel je er erg gedreven bezig bent en de volle motivatie hebt gaat het zeker goed komen dit jaar!
Je eerdere plan om na december te gaan cutten, zou ik wel in heroverweging nemen het is wel jammer als je gewicht toeneemt maar niet degelijk kan zijn dat je spieren gaint dat kan demotiveren.
Want enkel cardio toevoegen heeft geen zin, dat belemmert enkel je gains.
Gewoon keuze maken gainen of snijden.

Verder nice training man, ga vooral zo door!

@dumba: hij kan niet specifiek aan zijn taille werken, daarvoor moet je gewoon cutten dan wordt dat ook minder. Tenzij je obliques bedoelt, maar dat lijkt me niet echt toepasselijk.
 
Bf is denk ik wel wat hoger dan 15% inderdaad.
Wel ferme armen en schouders zoals ik eerder zei. Hoeveel meten ze?
Zit massa onder dat zie je zo, maar je beperkt jezelf wel in het tonen van je massa door niet goed te poseren. Maar dat is kwestie van oefenen.
Daarbij wil ik zeggen je back lat spread en front lat spread waarbij je niet maximaal je lats toont.
Alhoewel je er erg gedreven bezig bent en de volle motivatie hebt gaat het zeker goed komen dit jaar!
Je eerdere plan om na december te gaan cutten, zou ik wel in heroverweging nemen het is wel jammer als je gewicht toeneemt maar niet degelijk kan zijn dat je spieren gaint dat kan demotiveren.
Want enkel cardio toevoegen heeft geen zin, dat belemmert enkel je gains.
Gewoon keuze maken gainen of snijden.

Verder nice training man, ga vooral zo door!

thx bro. Zal ff instructies voor poses opzoeken, dit was eigenlijk eerste keer dat ik echt poses deed (poging tot :p)

Ik ga gewoon wat cardio er nu bij doen en beter op schoon voedsel letten zodat bf niet verder omhoog gaat.
 
thx bro. Zal ff instructies voor poses opzoeken, dit was eigenlijk eerste keer dat ik echt poses deed (poging tot :p)

Ik ga gewoon wat cardio er nu bij doen en beter op schoon voedsel letten zodat bf niet verder omhoog gaat.

Haha, dude ik kan ook niet poseren maar ik bedoel dat je je fysiek daarmee alleen tekort doet.

Ja, je moet gewoon de grens opzoeken waarbij je max spier aankomt en zo min mogelijk vet. Ongeveer 200-300gram per week aanhouden.
 
Ik bedoelde ook cardio. En je taille middels side bends, twists, bend over twists en voor je onderbuik hanging leg/knee raises, leg raises.
Komt echt wel in orde, alleen die vervelende eigenschap die bijna niemand heeft moet je toch uitoefenen...>>>geduld.;):)
 
Haha, dude ik kan ook niet poseren maar ik bedoel dat je je fysiek daarmee alleen tekort doet.

Ja, je moet gewoon de grens opzoeken waarbij je max spier aankomt en zo min mogelijk vet. Ongeveer 200-300gram per week aanhouden.

Net ff gekeken op youtube en staan beste goede instructie filmpjes op. Over aantal maanden als ik foto update doe ga ik toch ff wat erop oefenen voor de fun.

Ik bedoelde ook cardio. En je taille middels side bends, twists, bend over twists en voor je onderbuik hanging leg/knee raises, leg raises.
Komt echt wel in orde, alleen die vervelende eigenschap die bijna niemand heeft moet je toch uitoefenen...>>>geduld.;):)

Zal naast cardio erbij op pakken ook weer paar keer ik de week navy seal ab workout doen, zal wel wat resultaat geven na 2 maanden.
 
tha phuck... 20 kg hammer curls... me onderarmen zijn al kapot bij de 18 :eek:

very nice bro!

Je begint ook al aardig wat breedte te krijgen:thumb:. En dat vet zie je niet onder een dikke trui ;), dat is iig mijn motto:D
 
Je bent op de goede weg son, I'm proud.Als je zo gemotiveerd blijft gaat het zeker goedkomen met je!Dat speklaagje heb je tegen de zomer wel weer weg, voeding is de sleutel, wat cardio erbij en je bent zo zomerklaar.;)
 
niet getraind bra? btw werkt die gaba goed bij jou?
want een vriend kan niet goed slapen, laatste paar dagen maar 6u geslapen weet niet hoe die dat voor mekaar heeft gekregen.
in ieder geval weet niet of ik zma moet aanraden of gaba
 
tha phuck... 20 kg hammer curls... me onderarmen zijn al kapot bij de 18 :eek:

very nice bro!

Je begint ook al aardig wat breedte te krijgen:thumb:. En dat vet zie je niet onder een dikke trui ;), dat is iig mijn motto:D

Thx bro! Jij doet nog dikke incline db curls voor je hamercurls, ik doe net andersom ^^

Laagje vet is wel lekker warm met dit k u t weer.

Je bent op de goede weg son, I'm proud.Als je zo gemotiveerd blijft gaat het zeker goedkomen met je!Dat speklaagje heb je tegen de zomer wel weer weg, voeding is de sleutel, wat cardio erbij en je bent zo zomerklaar.;)

thx bro! straks ff lekker wat cardio erbij doen idd.

niet getraind bra? btw werkt die gaba goed bij jou?
want een vriend kan niet goed slapen, laatste paar dagen maar 6u geslapen weet niet hoe die dat voor mekaar heeft gekregen.
in ieder geval weet niet of ik zma moet aanraden of gaba

Heb net getrained. Afgelopen nacht was een latertje (zie mijn posts in nachtcafe xD) werd pas om 14:30 ofzo wakker.

Gaba werkt lekker om te slapen maar je gaat er niet sneller van inslapen. Zodra je eenmaal slaapt slaap je wel goed door. Dus als je wel goed kan inslapen maar daarna vaak wakker word raad ik gaba aan.
 
Gaba werkt lekker om te slapen maar je gaat er niet sneller van inslapen. Zodra je eenmaal slaapt slaap je wel goed door. Dus als je wel goed kan inslapen maar daarna vaak wakker word raad ik gaba aan.

Ja voor mezelf ga ik ZMA gebruiken. Alleen hij doet niet aan bodybuilding dus kan die beter voor GABA gaan of Melatonine. Probleem is inslapen, wat raad jij in dat geval aan? ZMA/Melatonine?
 
Schouders
Overhead Barbell Press: 4 sets of 10 reps 35 45 45 45
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps 20 20 20
Dumbbell Lateral Raise: 3 sets of 10 reps 8 10 10
Seated Bent over rear delt raise: 4 sets of 10 reps 12 14 14
Upright Row: 4 sets of 6 reps 35 40 45 40
DB Shrugs : 4 sets of 6 reps 30, 30, 32.5, 30
Machine Crunch 15-20 repss 4 sets 60 70 70
Cable Curls 15x20 10x25 8x25
rear lat. pulldown 15x45 10x55 8x65 4,5x75(verzuring :( )
Cardio: 15min fietsen met harde tegenwicht intervallen (kwam op bepaalde stukken bijna niet vooruit.)


overhead barbell press ging lekker en ook de upright rows.
db shoulder press wat minder, vorige week lukte nog 22kg. Denk dat komt omdat ik gelijk met 20kg begon ipv 18.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Dec 2011 om 22:08 ----------

Ja voor mezelf ga ik ZMA gebruiken. Alleen hij doet niet aan bodybuilding dus kan die beter voor GABA gaan of Melatonine. Probleem is inslapen, wat raad jij in dat geval aan? ZMA/Melatonine?

Laatste paar dagen melatonine gebruikt en vond dat wel werken. Moet je wel uit belgie bestellen zodat je die 3mg of 5mg tabs hebt.
http://www.vitanatural.net/nl/melatonine-tr-5mg-slaap-hormoon-100-tabletten-619.html
 
Laatst bewerkt:
thx voor the info! hij gaat voor de gaba, omdat die veel goedkoper is.

mooie training! voer je de bent over lateral raise strikt en volledig uit?
 
oke best sterk dan! want soms zie je vaak men een halve rep maken, wat fout is.
daarmee bedoel ik schouderbladen naar elkaar toe trekken zover mogelijk, dan voel ik het wel lekkah. :D
 
oke best sterk dan! want soms zie je vaak men een halve rep maken, wat fout is.
daarmee bedoel ik schouderbladen naar elkaar toe trekken zover mogelijk, dan voel ik het wel lekkah. :D

ja voelt inderdaad lekker, is een van me favoriete oefeningen geworden. :D
Ik ga zo ver tot ik niet verder omhoog kan.
 
lekkere training man! :D
 
Back
Naar boven