MuscleMeat

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Klopt heb ik ook sinds ik weer begonnen ben, BP voelt altijd wel het meest verrot aan!
Oke oke, i'll follow yo ass like twitter man! Keep it up brah

Awesome brah, zal jou log ook volgen.
 
Je komt wel snel terug op je niveau man ;)

Nice trainen, borst is een sterke punt van je of niet?
 
Je komt wel snel terug op je niveau man ;)

Nice trainen, borst is een sterke punt van je of niet?

Op BP na gaat borst wel lekker.
Heb vroeger vanaf me 15de thuis wel veel push-ups gedaan en ook op basketball training wat ik toen nog deed werden vaak push-ups gedaan dus denk dat borst daardoor misschien wat verder ontwikkelt is dan de rest. Met name de bovenkant, hierdoor lijkt het enigzins op manboobs :p

Was ook best blij toen ik gister na het trainen mezelf aan het mirren' was in de spiegel en opviel dat borst nu wat platter en ronder is.
 
Wide-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 40, 30, 30, 35
Medium-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 30, 20, 20 ,25
Narrow-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 25, 15, 20 ,20
Seated Cable Row: 4 Sets 6 reps 60. 70, 70, 65
Deadlift: 4 Sets 6 reps 60, 80, 90(failed op 5 reps), 80
Preacher Curl: 4 Sets 12 reps 25, 30, 35 ,30
Hammer Curl: 3 Sets 10 reps 16, 16, 14
Incline Dumbbell Curl 3 Sets 10 reps 12, 12, 10

*Failde op DL bij 90kg en 5 reps door zweethanden. had geen grip meer. Toen ik omhoog wou gaan draaide de barbell gewoon rond in me hand, zit er aan de te denken om van die handschoentjes of straps te halen voor volgende keer.

Voor de rest lekker hard getrained. Afgelopen 5 trainingen had ik N.O.-Xplode 2.0 gebruikt, deze training had ik weer Xpand Xtreme Pump genomen waarvan ik nog wat over had en merkte hier meer van dan met N.O.-Xplode. Zal rest van de week nog N.O.-Xplode gebruiken maar als ik die pomp er dan nog niet mee voel dan zou ik het toch moeten weg gooien en weer Xpand halen.
 
''Met tegen gewicht'' heb je dat aan je hangen, of op dat ding dat je omhoog helpt ?

Lekkere training verder brah :D Als ze magnesium hebben @ je gym, dat gebruiken, imo het best ipv straps of handschoentjes
 
''Met tegen gewicht'' heb je dat aan je hangen, of op dat ding dat je omhoog helpt ?

Lekkere training verder brah :D Als ze magnesium hebben @ je gym, dat gebruiken, imo het best ipv straps of handschoentjes

Dat ding dat omhoog helpt :p Misschien moet ik het maar assisted ofzo gaan noemen. Merk wel vooruitgang met de pull-ups.

Ze hebben bij me gym geen magnesium, laat dat ook niet veel rotzooi achter?
 
Jaa beetje wel af en toe! maar dat is toch hardcore hahaha
 
Vandaag weer schouders, naar aanleiding van mijn topic over rondere schouders heb ik DB Front Raise vervangen door: Op randje van een bench zitten je benen strekken en dan voor overbuigen en db's onder je benen houden en dan omhoog voor het gemak noem ik de oefening: Seated Bent over raise. Wou eerst Cable Rear Delt Raise doen, alleen rechter stang van cross-over cables waar het gewicht langs gaat ging stroever dan de linker kant waardoor de negatieve beweging van links zwaarder was.

Schouders
Overhead Barbell Press: 4 sets of 10 reps 25 30 35 30
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps 14 16 16
Dumbbell Lateral Raise: 3 sets of 10 reps 6 8 6
Seated Bent over raise: 4 sets of 10 reps 6 6 8 6
Smith Machine Upright Row: 5 sets of 6 reps 25 30 35 35 30
DB Shruggs : 4 sets of 10 reps 26, 28, 30, 30

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 16:53 ----------

En nu fifa 12 spelen!!! **** yeah!!
 
Jij hebt wel shrugs gedaan he, ga ik ze maar ook doen vanavond nog haha!
Lekkere schouder training, manne volume ook! :D
 
Vandaag ook narrow en wide stance smith squats erbij gedaan, wel fijn om ook binnen en buitenkant van je bovenbeen ermee trainen.

Leg Extension: 3 sets of 10 reps 30 40 40
Leg Curl:3 sets of 10 reps 20 30 30
Narrow-Stance Smith Machine Squat 3 sets of 6 reps: 35 55 45
Medium-Stance Smith Machine Squat: 3 sets of 6 reps 45 65 55
Wide-Stance Smith Machine Squat:3 sets of 6 reps 55 65 65
Leg Press: 4 sets of 6 reps 80 100 120 120
Romanian Deadlift: 4 Sets 6 reps 30 40 70 70

RDL ging lekker :D met Squats nog wat moeite om ze zwaar te pakken
 
Lekker getrained vandaag.
Bench Press: 6 sets of 12 reps 40, 50, 60, 60 ,60 50
Incline Dumbbell Press: 4 sets of 10 reps 20, 22, 22, 20
Dumbbell Flyes: 3 sets of 8 reps 15, 18, 18
Cable Crossovers: 3 sets of 8 reps 25, 35, 35
Triceps Dips: 4 sets of 10 reps Heb met tegengewicht gedaan: 25, 15 ,15, 20
Triceps Pushdowns: 4 sets of 10 reps 20, 25, 25, 20
Skull Crushers: 3 sets of 10 reps 25, 30 ,30

Ging lekker, BP snel richting 60kg gedaan (eerst deed ik 20,40,50,60,60,50 ofzo) en 3sets ermee ipv. 2, laatste set weer iets lichter hoop toch binnen 2-3 weken weer setjes met 80 te kunnen drukken.
 
Damn dude je borst wordt steeds sterker, nice! :D
Ook nice presses hier.
 
Had ook fokking veel energie deze training.
30min voor ik weg ging nam ik Xpand Xtreme Pump, vlak voor ik weg ging Anadraulic Pump en toen ik me schoenen aan had nog een banaantje xD
 
Had ook fokking veel energie deze training.
30min voor ik weg ging nam ik Xpand Xtreme Pump, vlak voor ik weg ging Anadraulic Pump en toen ik me schoenen aan had nog een banaantje xD

Haha adhd patiënt hier! Heb je achteraf geen crash gehad?
 
Haha adhd patiënt hier! Heb je achteraf geen crash gehad?

Sinds een uurtje zit ik in een super crash haha :roflol: t begint al iets te minderen.
Zo rond 21:00 begin ik wel weer hyper te worden.
 
Sinds een uurtje zit ik in een super crash haha :roflol: t begint al iets te minderen.
Zo rond 21:00 begin ik wel weer hyper te worden.

Hehe, ja even rustig aan doen en dan goed eten dan ben je weer back in action.
Dan nog blijft die crash vervelend, zit dan als een halve gare op mijn bank te liggen proberen te slapen, alleen dat kan ik niet door de dag heen :fuu:
 
Borst en rug, lekkere vooruitgang met pull-ups, merkte wel dat curls up einde moeizamer gingen.

Wide-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 35,30,25,25
Medium-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 25, 20, 20 ,25
Narrow-Grip Pull-Up: 4 Sets 6 repsMet tegen gewicht: 20, 15, 15 ,20
Seated Cable Row: 4 Sets 6 reps 60. 70, 75, 65
Deadlift: 4 Sets 6 reps 60, 80, 90, 80
Preacher Curl: 4 Sets 12 reps 25, 30, 35 ,30
Hammer Curl: 3 Sets 10 reps 14, 14, 14
Incline Dumbbell Curl 3 Sets 10 reps 12, 12, 12

Nog steeds problemen met DL grip bij 90kg, had handschoentjes van trainingsmaat geleend, nog steeds niet ideaal. Toch maar serieus straps bestellen.

Voeding was ook wat minder, geen normaal ontbijt met broodjes pindakaas en banaan.

Ontbijt 9:30, Mutant Mass 3 scoop (ongeveer 750kcal, 41gr. eiwit en 90gr. kh.)
11:30, N.O.-Xplode 2.0
12:00 Anadraulic Pump
Tijdens training B&F Magnificent voor de extra koolhydraten (energie) meestal neem ik dit na trainen alleen nu tijdens omdat voeding niet optimaal was ervoor.
14:10 Whey Perfection
15:00-17:00 Energy Crash :roflol:
 
eet je ook normaal voedsel :roflol: ? hahaha jezus
 
eet je ook normaal voedsel :roflol: ? hahaha jezus

Was gister en vanochtend te lui om boodschappen te doen, oja en zaterdag, zaterdagmiddag was eigenlijk al de pindakaas en kip/kalkoen op :roflol:

Normaal op trainingsdag heb ik s ochtends 3 broodjes pindakaas, whey perfection en banaan, 2-2,5 uur later ongeveer 1-1,5 pak kip/kalkoen filet en 2-2,5 uur daarna Mutant mass en 1-1,5 uur erna is het tijd om te trainen xD

Avond eten is meestal aardappels en kip, dan rond 21-21:30 tonijnburgers (blik tonijn + 1 ei)

En voor slapen 500gr. magere kwark.

oja en direct na trainen Magnificent en 15min later als ik thuis ben whey perfection. 2 uur hierna is het ongeveer tijd voor avondeten

Dit is wat ik eet, nog niet uitgerekend wat de preciese verhoudingen zijn :p
 
Jeez you must be high on supps! Waarom zo weinig gewone voeding en zo veel supplementen?
+ Ik zou je squats gewoon met losse barbell en als eerste oefening doen. Daarna Leg Press, Leg Extension en dan je hams/kuiten werk.
 
Back
Naar boven