Thx! Binnenkort meer ^^ moet toch s fotos maken binnenkort zodat ik over een half jaar ofzo kan zien of er progressie is of dat ik faal![]()
Ja, dat is wel handig idd! Lekker bulken till lente en dan cutten (iig mijn plan :d)
(shredded like zyzz)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx! Binnenkort meer ^^ moet toch s fotos maken binnenkort zodat ik over een half jaar ofzo kan zien of er progressie is of dat ik faal![]()
Ja, dat is wel handig idd! Lekker bulken till lente en dan cutten (iig mijn plan :d)
(shredded like zyzz)
100kg op DL is niet veel speciaal maar toch blij mee 

Gon' be shredded than , wan' bet ?8 Augustus moet iedereen shredded as fuark zijn, zyzz would be proud.
Dikke triceps man!
Straps zijn inderdaad echt fijn. Je knalt zo 10kg meer met meerdere reps ook!
Gefeliciteerd met 100kg!![]()
Thx!
Thx brah! Triceps zijn me sterkste punt wel. Behalve zijkant zijn ze nu ook goed te zien op achterkant van me boverarmen.
Volgende keer ga ik voor 110-120 met DL. Grootste voordeel van straps vind ik dat ik nu niet langer met mijn zweethandengrip aan het kloten ben, klein nadeel vind ik dat de onderarmen minder gepakt worden ^^.
Er zal nog veel veranderen tijdens je trainingstijd, toen ik begon nam mijn borst een hele grote voorsprong op de rest, dan nu is mijn rug mijn beste spiergroep.. Vind ik immo beter zodat je telkens weer punten hebt om aandacht op te leggenThx!
Thx brah! Triceps zijn me sterkste punt wel. Behalve zijkant zijn ze nu ook goed te zien op achterkant van me boverarmen.
Volgende keer ga ik voor 110-120 met DL. Grootste voordeel van straps vind ik dat ik nu niet langer met mijn zweethandengrip aan het kloten ben, klein nadeel vind ik dat de onderarmen minder gepakt worden ^^.
Ja, je onderarmen train je ook met hammer curl, shrugs etc.
Als je alleen bij de laatste set straps gebruikt zie ik het probleem niet.
Als jij vindt dat je rug te weinig massa heeft, dan kun je daar goed op focussen nu je onderarmen niet snel verzuren/grip kwijtraakt.

Goed om te lezen dat je te graag wilt training
Nice training brah, sixpack alless haha!