XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded

• Topic Starter Topic Starter
Jeez you must be high on supps! Waarom zo weinig gewone voeding en zo veel supplementen?
+ Ik zou je squats gewoon met losse barbell en als eerste oefening doen. Daarna Leg Press, Leg Extension en dan je hams/kuiten werk.

Thx voor feedback brah.

Vind het opzich nog meevallen eigenlijk, gewoon een pre en post workout suplement, eiwitten en dan nog weightgainer om wat te helpen in de bulk. Wil ook niet meer gebruiken dan dat ik nu heb, hou het gewoon op kwak ipv. casseine shakes.

Weet je ook of het met losse barbell lukt om goede wide en medium stance sets te squaten? Vond vorige keer wel lekker dat ik deze erbij deed voor de binnen en buitenkant.

Vandaag getrained bij de YourHealth in Zwolle met maat van me. Beperkt in spullen die ze er hebben, borst/triceps dag kan ik er bv. niet doen. Schouders gelukkig wel.

Schouders
Overhead Barbell Press: 4 sets of 10 reps 30 35 35 30
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps 14 16 16
Dumbbell Lateral Raise: 3 sets of 10 reps 6 8 6
Seated Bent over raise: 4 sets of 10 reps 6 8 8
Smith Machine Upright Row: 5 sets of 6 reps 30 30 30 30
DB Shrugs : 4 sets of 10 reps 28-30, 28-30, 30, 30
Moest ff wachten tot de ander klaas was met cardio heb nog even 2 sets hammer curls en 2 preacher curls gedaan.
Hammercurl 2 sets of 10 reps: 14 16
Preacher curl 2 sets of 10 reps 25 30
Had met db Shrugs de 1ste 2 sets in ene hand 28kg en in de ander 30kg, kwam er pas achter toen ik bij 3de set die van 30 wou pakken :roflol:

Nice training, sterke shrugs.
Hoezo kon je geen chest/triceps doen? Je had toch dumbbells tot je beschikking?

Nice training, sterke shrugs.
Hoezo kon je geen chest/triceps doen? Je had toch dumbbells tot je beschikking?

Ze hebben er geen cross-over cables en multistation met cables :roflol:
Benen is er ook niet chill, ze hebben er wel een legg press apparaat, maar ik heb liever zo'n legg press waar je free-weights op kan doen en dan omhoog met drukken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze hebben er geen cross-over cables en multistation met cables :roflol:
Benen is er ook niet chill, ze hebben er wel een legg press apparaat, maar ik heb liever zo'n legg press waar je free-weights op kan doen en dan omhoog met drukken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja dat ken ik, fijne dingen. Zulke apparaten heten: leg press (plate loaded).
Je kunt toch wel wat improviseren, door db fly te doen in plaats van cable fly?

Vind smith wel chill hiervoor, rug blijft er stabiel en recht bij, met losse bb ga ik toch eerder cheaten door en benen / rug wat te gebruiken.

Ik prefereer losse gewichten boven apparaten (en helemaal geen smith) mss als afwisseling, maar bij mij bestaat primair de training uit losse gewichten.
Symmetrie en stabiliteit zijn ook belangrijk, zo pak je ook goed de kleinere spiergroepen aan, doordat je niet al te veel gaat isoleren. :)

Ja dat ken ik, fijne dingen. Zulke apparaten heten: leg press (plate loaded).
Je kunt toch wel wat improviseren, door db fly te doen in plaats van cable fly?

Ik prefereer losse gewichten boven apparaten (en helemaal geen smith) mss als afwisseling, maar bij mij bestaat primair de training uit losse gewichten.
Symmetrie en stabiliteit zijn ook belangrijk, zo pak je ook goed de kleinere spiergroepen aan, doordat je niet al te veel gaat isoleren. :)

Ik doe al db fly's, met de cross over cables ligt meer het accent op de onderkant van de borst, zou decline fly's or press kunnen doen anders.

Squatten en Upright rows blijf ik in de smith fijn vinden als enige 2 oefeningen, ookal word ik vooral bij squats wel eens raar aangekeken :p

Ik doe al db fly's, met de cross over cables ligt meer het accent op de onderkant van de borst, zou decline fly's or press kunnen doen anders.

Squatten en Upright rows blijf ik in de smith fijn vinden als enige 2 oefeningen, ookal word ik vooral bij squats wel eens raar aangekeken :p

Oke ik snap je. Squat los > smith. Kans op blessures is groter bij smith, het is geen natuurlijke ROM voor je lichaam, omdat je rug pal naar beneden gaat in een vervelende hoek. Vond je het gek dat ze je aankeken!

Benen gaan steeds beter nu ik ze weer train :D

Leg Extension: 3 sets of 10 reps 30 40 40
Leg Curl:3 sets of 10 reps 20 30 30
Narrow-Stance Smith Machine Squat 3 sets of 6 reps: 45 55 65
Medium-Stance Smith Machine Squat: 3 sets of 6 reps 55 75 65
Wide-Stance Smith Machine Squat:3 sets of 6 reps 65 65 65
Leg Press: 4 sets of 6 reps 80 100 120 130
Romanian Deadlift: 4 Sets 6 reps 40 60 70 70

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 16:59 ----------

Nog steeds smith squats, bij de narrow stance voelde ik wat meer druk bij me onderrug, bij medium en wide had ik hier geen last van. Ik squat tot 90 graden op de smith.

Lekkere training brah!

Vind je die smith sq's niet te ''geforceerd'' voelen ?

9 setjes squat, dat is niet niks! Nice hoor ! Je zou trouwens af en toe RDL kunnen omwisselen voor goodmornings puur voor afwisseling.

Thx Brah, 9 sets (moeten er 12 zijn straks xD) is nog wel goed te doen door de verschillende posities van de benen. Goodmornings is leuk idee voor de afwisseling.

Lekkere training brah!

Vind je die smith sq's niet te ''geforceerd'' voelen ?

Thx Brah, ik squat dan tot 90graden en voel niks in me rug tot nu toe. Alleen bij 2 setjes narrow stance voelde ik wat druk op me onderrug, waarschijnlijk had ik me benen niet ver genoeg naar voren.

w00p meer dan 1000 views in me log :D :D

waarschijnlijk zijn 80% van de views van mij :fa:

Vanochtend 10min nadat ik wakker was ff een arm foto gemaakt, belichting is k*t, lamp in me kamer is kapot en als ik flitser aan doe zie je ook niet meer veel xD

Afhankelijk van je monitor kan het toch nog best goed te zien zijn :P

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dikke schouder ook!

Bert :roflol:

Ik kan niet veel zien, maar zover ik zie heb je buffe armen en schouders.

Moar!

Terug
Naar boven