Fitness Seller

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

true, was vroeger wel skinny maar niet met weinig vet ofzo xD
Zou wel moeten lukken toen om als powerlifter in de lente te gaan cutten zodat je in zomer iets meer shredded bent? Zie wel ff na de zomer wat ik precies gedoen, emmeloord is niet zo heel ver hiervandaan misschien kunnen we tegen die tijd wel ff samen een PL training doen? :D

Waar woon je dan? Cutten is voor homo's. Wordt je alleen maar slap van. En je kan altijd een keer mee komen trainen.
 
Waar woon je dan? Cutten is voor homo's. Wordt je alleen maar slap van. En je kan altijd een keer mee komen trainen.

In Heerenveen, denk dat Emmeloord 30min is met bus ofzo.
Thx ik laat je nog wel weten, denk dat na de zomer word ff dat cut gebeuren meemaken
 
Benen en triceps


Squats 10x20 wu
10x60 wu
10x60 wu
8x80
8x80
8x100
8x100
6x110
6x110
Plate loaded leg press 6x160
6x180
6x200
6x180
Romanian Deadlift 6x60
6x60
6x80
6x80
Standing Calf Raises 10x90
10x100
8x110
8x110
Dips13,5xbw vpr
11xbw
8xbw
Triceps pushdown Dropset 7x40vpr
9x35
12x30
14x25

Was zware training, mede door warmte en had met squats wat meer reps gedaan.
Morgen Brandon Curry Back Width workout als laatste training van de bulk en in avond ff domino's bestellen als laatste junk bulk maaltijd :D Daarna 3 maanden cutten zonder junken!
 
Nice train brah! ziek volume op Squat...

hehe bij mij gaat er vanavond ook een kapsalon in :D
 
Lekkere squatjes brah! Geniet van je laatste maaltijd :D
 
Nice train brah! ziek volume op Squat...

hehe bij mij gaat er vanavond ook een kapsalon in :D

Thx brah! hmm kapsalon ook wel trek in xD

Lekkere squatjes brah! Geniet van je laatste maaltijd :D

Thx brah! :kiss:

Sterke squats? Hoe diep ga je ;)

Thx bro!
uhmm zo diep:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



die van 110 zijn iets, denk 3-5cm boven paralel, ik heb niet zulke flexibele benen, squats met lege BB is al lastig om paralel te halen :( Als ik powerlifting wil gaan doen zal ik stretch oefeningen moeten doen om dieper te halen.
 
Strentchen hoeft niet per se, gewoon goede schoenen + elke rep jezelf forceren stukje dieper te gaan
 
Bij meer gewicht zak je vanzelf :trollface:

Anders is bench squats proberen... die hebben mij iig geholpen bij mn diepte
 
Strentchen hoeft niet per se, gewoon goede schoenen + elke rep jezelf forceren stukje dieper te gaan

Thx, ga hier de volgende keer op letten/

Bij meer gewicht zak je vanzelf :trollface:

Anders is bench squats proberen... die hebben mij iig geholpen bij mn diepte

in begin deed ik wel s een setje bench squat, probleem toen was dat zodra ik de bench raakte ik bleef zitten xD :p

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 14:19 ----------

Brandon Curry back width workout en een beetje extra

Filmpje:
Close grip lat pull-down
15x55
12x60
10x65
10x65
8x70
10Close grip lat pull-down variation (zie vid 2:46)
R. 8x40 L. 8x40
R. 3x50 L. 3x50
R. 3x55 L. 3x55
Wide grip lat pull-down
8x60
8x60
8x65
Seated Cable Row
8x65
8x65
8x65
Machine Crunch
15x70
15x70
15x70

Laatste training van de bulk, morgen begint cut ga gelijk bij opstaan isolaatshake nemen, 10min naar gym fietsen en dan 30min crosstrainer.(hoop dat ik 30min volhoud)


Net ff wat geoefend op lat-spread ziet er al wat beter uit dan vorige fotos, hoop over 2-3maanden aan einde van cut hier een groot verschil te zien, met name minder vet bij taille :D en nog betere posing.

Tevens laatse foto van de bulk, heb nu foto van na elke training om straks na cut mee te vergelijken.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goeie training brah! Succes met het aanvatten van je cut ^^
 
Over cardio, zat te denken om op zondag en woensdag direct bij opstaan eiwitzen te nemen en dan 30-40min crosstrainer te doen. En op maandag en donderdag na de trainingen nog 30-40min crosstrainer.

Trainingsschema ga ik UB/LB split doen 4 keer in de week, zelfde ongeveer als GNS met paar aanpassingen.
 
Over cardio, zat te denken om op zondag en woensdag direct bij opstaan eiwitzen te nemen en dan 30-40min crosstrainer te doen. En op maandag en donderdag na de trainingen nog 30-40min crosstrainer.

Trainingsschema ga ik UB/LB split doen 4 keer in de week, zelfde ongeveer als GNS met paar aanpassingen.

Doe gewoon nuchtere cardio, als je cardio gaat doen met eiwitten zit je die alleen maar te verbranden.
 
Pittige beentraining.:) Hoe lang ga je cutten?
 
Geen cardio gedaan vandaag, door killy ben ik helemaal in war.

jackie-chan-meme.png



Ik ga gewoon GNS kopieren, na elke training ff cardio. bcaa's nemen vlak voor de training.
 
Ik heb toch nooit gezegd dat je geen cardio moet doen! Vuile papzak!
 
Trainingsschema in de cut (met dank aan GNS)

Maandag
UB1

Incline Dumbbell Press
DB Shoulder Press
Lying Dumbbell Flyes
Close Grip Bench Press
Low Row Close Grip Plate Loaded
ez-Bar Curl
30 min crosstrainer

Dinsdag
LB1

Squat
Standing Leg Curl
Leg extensions
Standing Calf Raise
30 min crosstrainer

Donderdag
UB2

Wide Grip Pull Down
Barbell Bent-over Row
Bench Press
Incline Dumbbell Curl
Dips
Dumbbell Lateral Raise
30 min crosstrainer

Vrijdag
LB2

Deadlift
Plate Loaded Leg Press
Romanian Deadlift
Standing Calf Raise
30 min crosstrainer

Op rustdagen ga ik thuis navy seal ab workout doen.



grotendeels van GNS gekopieerd :o Paar oefeningen verandert en zit er aan te denken om op zaterdag een 3de UB training te doen met wat andere oefeningen en zonder de cardo op eind.

Feedback is welkom.
 
Back
Naar boven