Fitness Seller

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Vind je traps echt heel goed dear! En je training ging indd lekker zo te zien, weer een pr erbij :p
 
Killy ga eten :trollface:

Je bent goed bezig Sky, nog even deze week afronden en volgende week fullpower cutten!
 
Tips:

- ga naar de zonnebank
- scheer je borst haar
- ga cutten.

En snel want de zomer komt er aan.

- neem straks melanotan II
- typeE vond het wel mannelijk staan, maar zal voor de meeting speciaal laten waxen voor jou :heart: (no-homo)
- zondag begint cut

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 14:58 ----------

Vind je traps echt heel goed dear! En je training ging indd lekker zo te zien, weer een pr erbij :p

Thx brah! :heart: blij dat je hier niet zei wat je eerste reactie op msn was :o

Killy ga eten :trollface:

Je bent goed bezig Sky, nog even deze week afronden en volgende week fullpower cutten!

Thx brah! Zondag ga ik beginnen met cut/cardio. Zaterdagavond laatste keer domino's bestellen dan 3 maanden niks junken.
 
Laatst bewerkt:
thx bro! voelde me onderrug te veel om lekker die bor houding aan te nemen :( heb zowieso moeite om boven de 60kg in goede start positie te komen, vaak heb ik benen nog te gestrekt en kont niet genoeg naar achter xD Bij 60 gaat dit wel perfect, daaarboven niet :mad:

Heel simpel, gewicht eerste rep in lockout deadliften, vanuit daar bor houding aannemen. Net als bij romanian deadlift. En inderdaad weg met die straps.
 
Heel simpel, gewicht eerste rep in lockout deadliften, vanuit daar bor houding aannemen. Net als bij romanian deadlift. En inderdaad weg met die straps.

w00p na BBosman 2de powerlifter in me log!! Wil deze zomer poging doen om shredded te worden en na zomer misschien met powerlifting te beginnen :D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 15:10 ----------

Wat is er zo k*t?

Nice traps! Goede training ook.

Thx! :kiss: bedoelde dus cut


2dugrdk.gif
 
Melanotan II is tah bomb!!! werkt als een dolle :D

nice train btw.. begint al aardig wat massa te zien bij je!
 
Melanotan II is tah bomb!!! werkt als een dolle :D

nice train btw.. begint al aardig wat massa te zien bij je!

thx brah! massa gaat goede kant op, vanaf zondag ff 3 maanden cutten tot 11%
 
op hoeveel sta je nu?
 
op hoeveel sta je nu?

15-16 denk ik :p ff zien hoe diep cutten lukt, wil na 3 maanden niet hoger staan dan 12%.

Heb me voedingsschema al klaar liggen, moet alleen trainingsschema wat minder uitgebreid maken, dacht aan 4-5 oefening per trainen en dan mooi nog ff 30-35min cardio erachter aan zoals je doet.

over die cardio: jij neemt toch bcaa direct voor je training?
 
Ja klopt.. Anders misschien is naar mijn UB/LB schema kijken.. ik vind hem ideaal voor in de cut..

Je bent ongeveer 45 mins kwijt met KT kun je er nog een 30 mins cardio achteraan plakken..
 
hoe dan 45 min? ik train srs altijd echt 1,5 a 2 uur... fuuu
 
Check: nog altijd goed bezig maat.:)
 
Ja klopt.. Anders misschien is naar mijn UB/LB schema kijken.. ik vind hem ideaal voor in de cut..

Je bent ongeveer 45 mins kwijt met KT kun je er nog een 30 mins cardio achteraan plakken..

Ik zal van weekend even je schema uit je log kopieren en ernaar kijken. UB/LB schema klinkt niet verkeerd. Weet wel al dat ik benchpress gedoen ipv flat db press

hoe dan 45 min? ik train srs altijd echt 1,5 a 2 uur... fuuu

1,5 a 2 uur? helft van de tijd sta je zeker te praten of zit je op whatsapp :roflol:

Check: nog altijd goed bezig maat.:)

thx bro!

tumblr_lrqwmaqi4d1qfu4tho1_250.jpg








Waarom cutten dan?:o

Wil ff 1 zomer shredded zijn, ik heb nooit lager dan 14% gestaan en had toen ook nog lelijk fysiek :(
Hmm, herst en winter powerlifter, lente en zomer beachboy :D
 
w00p na BBosman 2de powerlifter in me log!! Wil deze zomer poging doen om shredded te worden en na zomer misschien met powerlifting te beginnen :D



Bij PLH lopen een paar jongens bij daar zou menig bodybuilder jaloers op worden qua fysiek.

Jij bent van jezelf niet droog en zal dat ook nooit worden of lang blijven :P (heb ik ook hoor :P) Powerliften is tenminste een sport voor echt te mannen, hoef je tenminste niet de hele tijd te roepen; oe die oefening voelt lekker aan, of ik had echt een lekkere pomp.
 
Bij PLH lopen een paar jongens bij daar zou menig bodybuilder jaloers op worden qua fysiek.

Jij bent van jezelf niet droog en zal dat ook nooit worden of lang blijven :P (heb ik ook hoor :P) Powerliften is tenminste een sport voor echt te mannen, hoef je tenminste niet de hele tijd te roepen; oe die oefening voelt lekker aan, of ik had echt een lekkere pomp.

true, was vroeger wel skinny maar niet met weinig vet ofzo xD
Zou wel moeten lukken toen om als powerlifter in de lente te gaan cutten zodat je in zomer iets meer shredded bent? Zie wel ff na de zomer wat ik precies gedoen, emmeloord is niet zo heel ver hiervandaan misschien kunnen we tegen die tijd wel ff samen een PL training doen? :D
 
Back
Naar boven