XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha lekker junken, eetze! Ik kan dat echt niet meer, dat junkfood is na de eerste stuk eten gelijk niet te eten. Vage shit, lol.
 
junked is voorbij, koek is op, alleen B&J is er nog en zal er blijven xD
 
Schouders
Overhead Barbell Press: 4 sets of 10 reps 35 40 40 40
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps 15 18 18
Dumbbell Lateral Raise: 3 sets of 10 reps 6 8 8
Seated Bent over raise: 4 sets of 10 reps 8 8 8
Smith Machine Upright Row: 4 sets of 6 reps 35 40 40 40
DB Shrugs : 4 sets of 6 reps 28, 30, 30, 30

Geen pr's. Vorige week had ik wat pr's bij schouders alleen toen hield ik pr nog niet specifiek bij in me log :p Deze week heb ik de pr's van vorige week uitgebreid naar meerdere sets en van sommige oefening ook de 1ste set wat zwaarder gedaan. Doelstelling voor volgende week is om iniedergeval met overhead press 42.5-45 te halen. 1ste set bij db press op 16 en ook 1ste set bij lat raise op 8. Misschien Bent over Raise een set met 10.

Kwam vandaag met het idee om na de trainingen van volgende week, de trainingen van die week te vergelijken met de trainingen van de 1ste week en dan vooruitgang overzicht te maken. Als 1ste week geld de week waarin ik het eerst alle 4 de dagen deed in de week (post vanaf 19sep.)
 
Laatst bewerkt:
nice presses! kon je niet meer halen uit shrugs? je doet namelijk 4 sets en dan 10 sets.
Hoe zwaarder (met goede vorm uiteraard), hoe groter prikkel.
 
Sorry typefout waren 6 reps xD

Ik doe de reps rustig aan, langzaam omhoog dat ik ze goed voel en dan weer rustig laten zakken.
 
Jaaa zo deed ik me shrugs ook afgelopen training, rustig + bovenin even die ''squeeezeeee'' echt heerlijk!

Nice training brah :D
 
Aah oke, nice bro :thumbs:

Jaaa zo deed ik me shrugs ook afgelopen training, rustig + bovenin even die ''squeeezeeee'' echt heerlijk!

Nice training brah :D

Thx bro's!! <3 (no-homo)

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 17:35 ----------

Benen

Leg Extension: 3 sets of 10 reps 30 40 45 PR
Leg Curl:3 sets of 10 reps 20 30 35 PR
Narrow-Stance Smith Machine Squat 3 sets of 6 reps: 45 65 65
Medium-Stance Smith Machine Squat: 3 sets of 6 reps 65 75 75
Wide-Stance Smith Machine Squat:3 sets of 6 reps 65 75 75
Leg Press: 4 sets of 6 reps 100 120 140PR 150 PR
Romanian Deadlift: 4 Sets 6 reps 50, 60, 60, 70,

Benen gaan lekker vooruit. 3 pr's erbij. Vooral vooruitgang op legg press ben ik tevreden over. Squats gingen deze week ook makkelijker, maar ben gewichten vergeten, was iniedergeval minstens het zelfde als vorige week. xD Ben krijgen duidelijk weer meer massa.

Ik heb 10 jaar aan basketbal gedaan en ben hier 2 jaar geleden mee gestopt. Sindsdien heb ik bijna geen benen getraind en daarvoor nog best vaak. Had al gehoopt dat door "spiergeheugen" benen sneller vooruitgang zouden maken.
 
Nice training! Mooie leg press ook indd.

Een vriend van mij (is ook 22) doet al 12 jaar basketbal en heeft echt benen en kuiten waar je u tegen zegt zelfs de meeste bb'ers zijn daar niet tegen opgewassen.
Waarschijnlijk ook genetische aanleg.

Het zou dus kunnen inderdaad al gebruik je wel ander soort spiervezel heb ik begrepen, maar je hebt in ieder geval die voordeel al wel.
 
3 x pr nice brah.
 
Goed bezig Sky en 3 pr's... altijd goed.:)
 
Nice training! Mooie leg press ook indd.

Een vriend van mij (is ook 22) doet al 12 jaar basketbal en heeft echt benen en kuiten waar je u tegen zegt zelfs de meeste bb'ers zijn daar niet tegen opgewassen.
Waarschijnlijk ook genetische aanleg.

Het zou dus kunnen inderdaad al gebruik je wel ander soort spiervezel heb ik begrepen, maar je hebt in ieder geval die voordeel al wel.

Beenspieren zijn dan meer gericht op conditie en explosieve kracht. De vriend van jou heeft wel goede genen iniedergeval! Meeste basketballers die ik ken hebben meer smallere atletische benen.

3 x pr nice brah.
Goed bezig Sky en 3 pr's... altijd goed.:)
Thx, zal proberen volgende week pr's op de squats en misschien RDL te doen.Pr's van deze week ga ik uitbreiden naar meerdere sets.
 
Een pr smaakt altijd naar meer. Ik ben benieuwd of je het redt. Suc6:)
 
Beenspieren zijn dan meer gericht op conditie en explosieve kracht. De vriend van jou heeft wel goede genen iniedergeval! Meeste basketballers die ik ken hebben meer smallere atletische benen.



Thx, zal proberen volgende week pr's op de squats en misschien RDL te doen.Pr's van deze week ga ik uitbreiden naar meerdere sets.

Ja dat dacht ik al inderdaad. Ik mire zijn onderstel wel man :o (nohomo)

Succes volgende week!
 
Borst & Triceps
Bench Press: 6 sets of 12 reps 40, 50, 60, 60, 60, 50
Incline Dumbbell Press: 4 sets of 10 reps 20, 24, 24, 22
Dumbbell Flyes: 3 sets of 8 reps 16, 18, 18
Cable Crossovers: 3 sets of 8 reps 25, 35, 35
Triceps Dips: 4 sets of 10 reps Heb met tegengewicht gedaan: 20, 15 ,15, 20
Triceps Pushdowns: 4 sets of 10 reps 25, 27,5PR, 30PR, 25
Skull Crushers: 3 sets of 10 reps 25, 30 ,30

Incline DB en flyes gingen lekker, volgende week zwaarder en pr zetten.

PR op de pushdown, stap naar 30 leek me best groot dus eerst 27,5 geprobeerd. Ging lekker dus 30 erna.

Na afloop nog ff machine crunch 4 sets gedaan15-20reps, 60,70,70,65 en 2sets rotary torso 15-20reps, 30 ,30. Was helemaal leeg op het eind. Die buikoefeningen doe ik altijd na afloop van borst/tricep en schouder training, af en toe noem ik ze in me log xD
 
Goede workout. Lekkere PRs. Db bp en fly's kun je ook in 1 doen; geeft een lekkere pomp.:) Ik zou buik gewoon lekker noemen in je log...is toch een deel van je training.
 
Nice training man! Had je nog pre/w booster gebruikt?
 
Nice training man! Had je nog pre/w booster gebruikt?

Scoop dymatize xpand xtreme pump met 1/8ste scoop no-xplode 2.0 :P woensdag tijdens rug en biceps ga ik half xpand half no-xplode proberen voor de lulz. Voel die 30kg tricep pushdowns nu wel erg lol.
 
Pomp in tricep is like cumming, fuaark! Ik wil ook steeds pre/w gebruiken, maar moet dan steeds wachten halfuur na eten ben te lui voor wil gelijk trainen hehe.
Ik heb ook geen zin in een crash, heel vervelend is dat. Jij hier geen last van?
 
Back
Naar boven