XXL Nutrition

Skyblazer failing to get shredded

Ha ha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582

tumblr_mda81as9ay1rwj3vz.gif

Kijk dat zijn nog eens shoulder presses dude! nice

Mooie PR op die press man

En inderdaad, die vertical traction hadden ze in mijn eerste gym ook. Trok je gelijk de full stack na enkele weken :D

• #1.585

Thx bro! Begin eindelijk ergens op te lijken :)

En inderdaad, die vertical traction hadden ze in mijn eerste gym ook. Trok je gelijk de full stack na enkele weken :D

Thx bro! Ja slaat nergens op, beter gewoon pull-ups doen ^^

FB1
squat
5x80
2x5x90
BOR ss bovenhands vs onderhands
5x80 5x80
5x90 5x90
5x100 5x100
DB press
5x36
2x5x38
latterel side raises
3x5x16
Incline DB curl
3x5x20
Dips
5xbw
5xbw+10
5xbw+14
Seated Calf Raises
8x60
8x64
tri pushdown, 5x45
8x66.5
tri pushdown, 5x45
6x66.5
Machine Crunch
20x70
12x85
8x85

ging ok, na training nog 40min gelopen, niet dat het weinig nut had voor vetverbranding want had post workout shake al gehad, voor verdere info zie wat verpeste je dag topic.

Laatst bewerkt:
Ik vind je rows erg sterk. Keep it up mate!:)

• #1.587

Ik vind je rows erg sterk. Keep it up mate!:)

Thx bro! Was trouwens 1ste keer dat ik 100 deed zonder straps, merkte vooral met onderhands me grip minder werd met laatste paar reps.

Die bor mag je trots op zijn man, das sterk werk!

Zelfde hier man, mooi die BOR!!

Lekkere BOR's idd! Damn, sterk man. Je DB presses zijn ook wel met nette gewichten.

Ook succes met je cut! ;)

• #1.591
Die bor mag je trots op zijn man, das sterk werk!

Thx bro! ging weer lekker, denk volgende keer wel weer straps mee, merkte vooral bij laatste 2 reps dat uitvoering leed onder mindere grip

Zelfde hier man, mooi die BOR!!

thx bro!

Lekkere BOR's idd! Damn, sterk man. Je DB presses zijn ook wel met nette gewichten.

Ook succes met je cut! ;)

thx bro! Over paar weken moet 40kg db's wel lukken.

Bedankt :) gaat lekker tot nu toe, seratus en bovenste abs worden beter zichtbaar. heb sinds gister kcal wat meer omlaag gedaan. Ga door tot eind feb :)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 23:40 ----------

Net kleine fout aangepast, stond triceps pushdown ipv dips :) beetje raar ook om pushdowns te doen met bw+extra :roflol:

Klopt als een bus, maar ja je wilt ook een betere grip neem ik aan? Ik wissel wel eens af en nu pak ik tot 110 zonder straps en dat gaat easy. Er is hoop :)

thx bro! Over paar weken moet 40kg db's wel lukken.

Bedankt :) gaat lekker tot nu toe, seratus en bovenste abs worden beter zichtbaar. heb sinds gister kcal wat meer omlaag gedaan. Ga door tot eind feb :)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 23:40 ----------

Net kleine fout aangepast, stond triceps pushdown ipv dips :) beetje raar ook om pushdowns te doen met bw+extra :roflol:

Lekker man, als je 40kg pressed ben je wel baas!

Dan gaat je cut goed, en is je vp% ook niet zo overdreven hoog als nu al je bovenste abs zichtbaar zijn. Gebruik je in de cut nog bepaalde supps?

Haha pushdowns + bw gaat een beetje lastig ja :roflol:

Volgens mij ben jij de enigste hier die niet aan bodybuilding doet..

Hihi nee, maar iemand van jullie zei laatst dat meeste wat hier post niet aan bodybuilding doet :)
En klopt ik doe niet aan bodybuilding, maar ik vind vrouwelijke bodybuilders nou ook niet bepaald sexy :')

Hihi nee, maar iemand van jullie zei laatst dat meeste wat hier post niet aan bodybuilding doet :)
En klopt ik doe niet aan bodybuilding, maar ik vind vrouwelijke bodybuilders nou ook niet bepaald sexy :')

Toch maar even reageren, heb je wellis wat vrouwen bekeken die "fitness" doen?

Toch maar even reageren, heb je wellis wat vrouwen bekeken die "fitness" doen?

Ik had het meer over de extreme vrouwelijke bodybuilders, met wat fitnessen is natuurlijk niets mis.
Maar he ik kom hier niet om skyblazer's topic te verpesten!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven