Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie PR op die press man
En inderdaad, die vertical traction hadden ze in mijn eerste gym ook. Trok je gelijk de full stack na enkele weken![]()
Mooie PR op die press man
En inderdaad, die vertical traction hadden ze in mijn eerste gym ook. Trok je gelijk de full stack na enkele weken![]()
Lekkere BOR's idd! Damn, sterk man. Je DB presses zijn ook wel met nette gewichten.
Ook succes met je cut!![]()
gaat lekker tot nu toe, seratus en bovenste abs worden beter zichtbaar. heb sinds gister kcal wat meer omlaag gedaan. Ga door tot eind feb 
beetje raar ook om pushdowns te doen met bw+extra 
thx bro! Over paar weken moet 40kg db's wel lukken.
Bedanktgaat lekker tot nu toe, seratus en bovenste abs worden beter zichtbaar. heb sinds gister kcal wat meer omlaag gedaan. Ga door tot eind feb
---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 23:40 ----------
Net kleine fout aangepast, stond triceps pushdown ipv dipsbeetje raar ook om pushdowns te doen met bw+extra
![]()

Aaah darren criss <3
LOL
Blijkbaar hoor je dus bij de selecte groep mensen die wel aan bodybuilding doet?
Volgens mij ben jij de enigste hier die niet aan bodybuilding doet..
Volgens mij ben jij de enigste hier die niet aan bodybuilding doet..
Hihi nee, maar iemand van jullie zei laatst dat meeste wat hier post niet aan bodybuilding doet![]()
En klopt ik doe niet aan bodybuilding, maar ik vind vrouwelijke bodybuilders nou ook niet bepaald sexy :')
Hihi nee, maar iemand van jullie zei laatst dat meeste wat hier post niet aan bodybuilding doet![]()
En klopt ik doe niet aan bodybuilding, maar ik vind vrouwelijke bodybuilders nou ook niet bepaald sexy :')
Toch maar even reageren, heb je wellis wat vrouwen bekeken die "fitness" doen?